Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat zeg je alleen omdat je al had opgegeven voordat je het had geprobeerd .

Ik snap niet waar die mensen in de sportschool de motivatie vandaan halen om te blijven komen zonder dat ze enige vorm van verandering zien.
jij wilt zeggen dat je het zou afwuiven wanneer je dit cadeau krijgt?
Nee, mijn doelen zijn gewoon anders. Als ik nu de tijd er nog voor zou hebben dan zou ik wekelijks >10 uur mountainbiken. Dat gaat niet, dan maar met wat gewichten spelen op zolder.

Een tevreden mens is een gelukkig mens.

Nee, mijn doelen zijn gewoon anders. Als ik nu de tijd er nog voor zou hebben dan zou ik wekelijks >10 uur mountainbiken. Dat gaat niet, dan maar met wat gewichten spelen op zolder.

Een tevreden mens is een gelukkig mens.

Je ontwijkt mijn vraag.

Ik snap niet waar die mensen in de sportschool de motivatie vandaan halen om te blijven komen zonder dat ze enige vorm van verandering zien.
Ik heb ook collega's die dan zeggen: "Poeh, ik heb mezelf gisteren maar weer naar de sportschool gesleept. Had er echt geen zin in." En als je dan vraagt waarom ze dan überhaupt iets doet wat ze niet leuk vindt, wordt er een antwoord geformuleerd wat te maken heeft met morele verplichting. Ik denk eerder het verminderen van het schuldgevoel bij de volgende zak chips die opengetrokken wordt. En vervolgens wel zeggen dat ze alles aan hun blubberbuik doen, maar dat is dan gewoon de aanleg dus ze kunnen er verder niks meer aan doen.

Welke oefeningen gebruik jij om specifiek de rear delt te pakken? Heb je misschien ook nog wat tips als ik alleen in bezit ben van ez bar, dumbells, olypische halterstang (met gewichten), bankje met verschillende standen en een squatrack?

Probeer deze groep ook wat meer te isoleren, liep altijd al een beetje achter zoals velen.

Verdubbeling van kracht is mooi meegenomen, 10 kg vvm, ik twijfel of ik dat niet té veel vind.
Same. Heb immens veel respect voor hoeveel tijd en werk ze in hun fysiek steken. En als ik de foto's zie passeren heb ik er wel bewondering voor! Maar zou het zelf niet willen. Voor mezelf zou ik het teveel vinden, ook heb ik niet genoeg passie om zo iets te volbrengen.
Ik lift omdat ik graag lift, boek ook graag progressie maar ben tevreden met de kleine stapjes. :)

Welke oefeningen gebruik jij om specifiek de rear delt te pakken? Heb je misschien ook nog wat tips als ik alleen in bezit ben van ez bar, dumbells, olypische halterstang (met gewichten), bankje met verschillende standen en een squatrack?

Probeer deze groep ook wat meer te isoleren, liep altijd al een beetje achter zoals velen.
Facepulls met een barbell, rear delt flyes, rear delt swings etc.

Ik heb ook collega's die dan zeggen: "Poeh, ik heb mezelf gisteren maar weer naar de sportschool gesleept. Had er echt geen zin in." En als je dan vraagt waarom ze dan überhaupt iets doet wat ze niet leuk vindt, wordt er een antwoord geformuleerd wat te maken heeft met morele verplichting. Ik denk eerder het verminderen van het schuldgevoel bij de volgende zak chips die opengetrokken wordt. En vervolgens wel zeggen dat ze alles aan hun blubberbuik doen, maar dat is dan gewoon de aanleg dus ze kunnen er verder niks meer aan doen.
Precies dat. Maar wij zijn onzeker en zij niet, want zij zijn gezond bezig.

Persoonlijk vind ik de onderstaande oefeningen voor mij het beste werken.

1594921126381.png

1594921247743.png

Precies dat. Maar wij zijn onzeker en zij niet, want zij zijn gezond bezig.

Persoonlijk vind ik de onderstaande oefeningen voor mij het beste werken.

1594921126381.png

1594921247743.png

De bovenste doe ik al die is inderdaad erg fijn! De 2e zal waarschijnlijk pas volgende jaar worden als ik weer wat centjes aan de kant leg voor een upgrade aan mn gym :D

Verdubbeling van kracht is mooi meegenomen, 10 kg vvm, ik twijfel of ik dat niet té veel vind.

Fair. Maar dat betekend dus dat je er in ieder geval graag behoorlijk wat bij wilt maar dat je de motivatie er niet voor hebt. Dat snap ik dus niet, wanneer je iets dagelijks doet dan wil je toch ook vooruitgang boeken? Ik zou er zo helemaal geen plezier in hebben. Stoppen zou ik ook niet doen, achteruitgaan is geen optie. Het is natuurlijk niet zo dat je op jouw niveau magische dingen moet gaan doen om wekelijks sterker te worden. Train je dan echt puur om maar wat beweging te krijgen en zorg je dan dat je het niet te zwaar hebt? En dat is leuk?

Sowieso als je iets echt Helemaal niet leuk vindt, doe het dan niet toch? Dat snap ik nooit helemaal, eet gewoon wat gezonder en ga dan een stuk wandelen of fietsen. Je hoeft niet.

Alhoewel ik zelf het drempeltje om na het werk toch nog even te gaan soms ook wel voel, vind ik het altijd wel leuk en lekker (soms zie ik wel eens ergens tegenop zoals een laatste zware set waar ik misschien tot failure ga).

Fair. Maar dat betekend dus dat je er in ieder geval graag behoorlijk wat bij wilt maar dat je de motivatie er niet voor hebt. Dat snap ik dus niet, wanneer je iets dagelijks doet dan wil je toch ook vooruitgang boeken? Ik zou er zo helemaal geen plezier in hebben. Stoppen zou ik ook niet doen, achteruitgaan is geen optie. Het is natuurlijk niet zo dat je op jouw niveau magische dingen moet gaan doen om wekelijks sterker te worden. Train je dan echt puur om maar wat beweging te krijgen en zorg je dan dat je het niet te zwaar hebt? En dat is leuk?
Ik lees geen gebrek aan motivatie? Maar niet het doel om groter te worden? Of in ieder geval ook daar gericht op te trainen?

Terug
Naar boven