MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee, mijn doelen zijn gewoon anders. Als ik nu de tijd er nog voor zou hebben dan zou ik wekelijks >10 uur mountainbiken. Dat gaat niet, dan maar met wat gewichten spelen op zolder.

Een tevreden mens is een gelukkig mens.

En hoeveel uur breng je nu op de mtb door?

IMG_20200715_185030.jpg

Laatst bewerkt:
Ironisch gezien zijn juist zij die zich met zulke opmerkingen (hopelijk)onbewust onzeker opstellen. Schijnbaar wekt onze fysiek en de aandacht die wij krijgen zoveel jalousie en afgunst bij hen op, dat ze uit frustraties maar iets moeten bedenken waarom wij dat hebben en zij niet, zodat ze uiteindelijk zichzelf beter gaan voelen over hun eigen tekortkomingen.

Dat zo'n sulletje zoals @Walnut mij denkt te kunnen komen vertellen hoe het leven in elkaar zit, omdat hij even een bijlesje toegepaste psychologie heeft bijgewoond vind ik alleen maar lachwekkend.

Van dat soort mensen kunnen brede gasten zoals wij het beste niets van aantrekken. Letterlijk en figuurlijk, want waarschijnlijk draagt @Walnut maat S.

Aan de andere kant geven dit soort haters mij de motivatie om morgen weer een lekker setje in de gym te knallen!!! Lekker 30 kilo db curls om al die smalle beta's te laten zien wie de baas is.

Dit lijkt me een goed moment om weer on topic te gaan dus over te gaan tot het plaatsen van foto's.

Persoonlijke fitties mogen uitgevochten worden via dm.

Laatst bewerkt:
Ja oke maar het komt wel negatief over ondanks dat ze er gewoon goed fysiek hebben. Dat je groter sterker breder wilt zijn kan je toch ook zeggen zonder jezelf naar beneden te praten. Niet tegen jou gericht hoor.
Als iemand jou een compliment geeft, maar jij ziet dat niet zo dan is het naar mijn mening lastig het te accepteren. Ik krijg bijvoorbeeld vaak complimenten voor mn benen, die gewoon wel groter zijn dan die van 99% uit mijn gym, maar ik vind ze klein en kut. Als iemand mij dan een compliment geeft dan is mijn reactie dus vaak: thanks maarja kan veel beter ik vind het eigenlijk best kut hoe ze eruit zien. Beetje zelfde als iemand zegt je hebt een mooie neus en jij vindt hem heel lelijk. Denk ik dan

Als iemand jou een compliment geeft, maar jij ziet dat niet zo dan is het naar mijn mening lastig het te accepteren. Ik krijg bijvoorbeeld vaak complimenten voor mn benen, die gewoon wel groter zijn dan die van 99% uit mijn gym, maar ik vind ze klein en kut. Als iemand mij dan een compliment geeft dan is mijn reactie dus vaak: thanks maarja kan veel beter ik vind het eigenlijk best kut hoe ze eruit zien. Beetje zelfde als iemand zegt je hebt een mooie neus en jij vindt hem heel lelijk. Denk ik dan
Jij lult jezelf wel zovaak tegen. Laatst praat je nog dat je benen veel te groot zijn in verhouding en dat je ze niet meer hoeft te trainen.

Als je later oud word gaat het je niet verder helpen als je leeft in je eigen waan.

Jij lult jezelf wel zovaak tegen. Laatst praat je nog dat je benen veel te groot zijn in verhouding en dat je ze niet meer hoeft te trainen.

Als je later oud word gaat het je niet verder helpen als je leeft in je eigen waan.
Ze zijn ook niet in verhouding met mn boven lichaam aangezien ze er te groot voor zijn. Maar ik vind ze nog steeds te klein. En ik zeg ik vind ze er kut uit zien in mn vorige comment, en het ging om klein (wat ik ze wel vind maar in verhouding zijn ze te groot). Ik vind mn bovenlichaam nog 10x zoveel te klein als mn benen. Hoe is dat tegen spreken? Ik krijg nu naar 4 maanden niet trainen van benen nog steeds opmerkingen erover hoe groot iemand mn benen vindt en dan zeg ik nee joh ze zijn nu juist gekrompen

Terug
Naar boven