- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
mooie piek op je biceps 💪
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie piek op je biceps 💪
Rear delts maakt de physique echt af. Werk nu ook heel hard aan mn rear delts zodat de schouder wat ronder isDie rear delt tho 👌. Zie je niet vaak, netjes.
Volgens mij snappen de meeste mensen niet dat dat een aparte spiergroep is die je moet isoleren.
Thanks man! Ik isoleer ze inderdaad iedere pullday gewoon. Geeft veel completere look bij side shotsDie rear delt tho 👌. Zie je niet vaak, netjes.
Volgens mij snappen de meeste mensen niet dat dat een aparte spiergroep is die je moet isoleren.

Goed zo jongenRear delts maakt de physique echt af. Werk nu ook heel hard aan mn rear delts zodat de schouder wat ronder is
Dank u meester 🧎🏼
Hij heeft helemaal gelijk. Het feit dat wij een een beter fysiek hebben dan hem komt niet omdat hij minder discipline en poep genetics heeft, maar om het feit dat we overcompenseren voor het verleden en/of gebrek aan iq hebben.
Flex ém
![]()
Je bent toch niet serieus? Of wel?![]()

Ironisch gezien zijn juist zij die zich met zulke opmerkingen (hopelijk)onbewust onzeker opstellen. Schijnbaar wekt onze fysiek en de aandacht die wij krijgen zoveel jalousie en afgunst bij hen op, dat ze uit frustraties maar iets moeten bedenken waarom wij dat hebben en zij niet, zodat ze uiteindelijk zichzelf beter gaan voelen over hun eigen tekortkomingen.
Vaak zijn het ook de mannen die er echt goed bij staan altijd erbij moeten zeggen koud genomen ben klein kan beter enzo. Waar komt die onzekerheid weg dan?Ironisch gezien zijn juist zij die zich met zulke opmerkingen (hopelijk)onbewust onzeker opstellen. Schijnbaar wekt onze fysiek en de aandacht die wij krijgen zoveel jalousie en afgunst bij hen op, dat ze uit frustraties maar iets moeten bedenken waarom wij dat hebben en zij niet, zodat ze uiteindelijk zichzelf beter gaan voelen over hun eigen tekortkomingen.
Dat zo'n sulletje zoals @Walnut mij denkt te kunnen komen vertellen hoe het leven in elkaar zit, omdat hij even een bijlesje toegepaste psychologie heeft bijgewoond vind ik alleen maar lachwekkend.
Mehhh naast ronnie coleman is iedereen hier klein. Dus ik ook.Vaak zijn het ook de mannen die er echt goed bij staan altijd erbij moeten zeggen koud genomen ben klein kan beter enzo. Waar komt die onzekerheid weg dan?
Of is dat vaak als geintje?
Wat voor reden heb je anders om door te blijven gaan?Vaak zijn het ook de mannen die er echt goed bij staan altijd erbij moeten zeggen koud genomen ben klein kan beter enzo. Waar komt die onzekerheid weg dan?
Never satisfied. Als jij einde van het jaar 100 wil benchen, wil je daarna 110 benchen etc. Mensen zoals @Camelus en @th0maz wilden toen ze begonnen super graag er zo bij staan als nu, maar nu ze er zo bij staan zien ze weer andere verbeterpunten. Zoals @vntl zegt is dit meer zelfkritiek denk ik dan hopen op een complimentVaak zijn het ook de mannen die er echt goed bij staan altijd erbij moeten zeggen koud genomen ben klein kan beter enzo. Waar komt die onzekerheid weg dan?
Oja @vntl Wilde waarschijnlijk ook graag er zo uitzien als dat hij nu doet, je doet niet onder broNever satisfied. Als jij einde van het jaar 100 wil benchen, wil je daarna 110 benchen etc. Mensen zoals @Camelus en @th0maz wilden toen ze begonnen super graag er zo bij staan als nu, maar nu ze er zo bij staan zien ze weer andere verbeterpunten. Zoals @vntl zegt is dit meer zelfkritiek denk ik dan hopen op een compliment
top fysiekJa oke maar het komt wel negatief over ondanks dat ze er gewoon goed fysiek hebben. Dat je groter sterker breder wilt zijn kan je toch ook zeggen zonder jezelf naar beneden te praten. Niet tegen jou gericht hoor.Wat voor reden heb je anders om door te blijven gaan?
Als je al hebt wel je wilt, dan is er ook toch geen motivatie meer.
Hoe groter je wordt hoe onzekerder je wordt, geldt voor heel veel mensen al zal niet iedereen dat toegeven.Vaak zijn het ook de mannen die er echt goed bij staan altijd erbij moeten zeggen koud genomen ben klein kan beter enzo. Waar komt die onzekerheid weg dan?
Vaak zijn het ook de mannen die er echt goed bij staan altijd erbij moeten zeggen koud genomen ben klein kan beter enzo. Waar komt die onzekerheid weg dan?
Ja oke maar het komt wel negatief over ondanks dat ze er gewoon goed fysiek hebben. Dat je groter sterker breder wilt zijn kan je toch ook zeggen zonder jezelf naar beneden te praten. Niet tegen jou gericht hoor.
Dat is jouw visie, omdat jij er waarschijnlijk niet zo mee bezig bent.Ja oke maar het komt wel negatief over ondanks dat ze er gewoon goed fysiek hebben. Dat je groter sterker breder wilt zijn kan je toch ook zeggen zonder jezelf naar beneden te praten. Niet tegen jou gericht hoor.
Ironisch gezien zijn juist zij die zich met zulke opmerkingen (hopelijk)onbewust onzeker opstellen. Schijnbaar wekt onze fysiek en de aandacht die wij krijgen zoveel jalousie en afgunst bij hen op, dat ze uit frustraties maar iets moeten bedenken waarom wij dat hebben en zij niet, zodat ze uiteindelijk zichzelf beter gaan voelen over hun eigen tekortkomingen.
Dat zo'n sulletje zoals @Walnut mij denkt te kunnen komen vertellen hoe het leven in elkaar zit, omdat hij even een bijlesje toegepaste psychologie heeft bijgewoond vind ik alleen maar lachwekkend.
en dat op een bb forumDat is jouw visie, omdat jij er waarschijnlijk niet zo mee bezig bent.
Hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer dingen opvallen die je nog eventueel wilt verbeteren. I.p.v. dat te zien te zien als onzekerheid, zie ik het eerder als motivatie om beste van mijzelf te maken.