MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat is jouw visie, omdat jij er waarschijnlijk niet zo mee bezig bent.

Hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer dingen opvallen die je nog eventueel wilt verbeteren. I.p.v. dat te zien te zien als onzekerheid, zie ik het eerder als motivatie om beste van mijzelf te maken.
Precies dit. Hoe meer je met de sport bezig, des te meer zie je de minpunten/ verbeterpunten.

Wat voor reden heb je anders om door te blijven gaan?

Als je al hebt wel je wilt, dan is er ook toch geen motivatie meer.
Omdat je sporten leuk vind en omdat het gezond is. Ik hoef er geen 10kg vvm bij, en mijn krachtstats hoeven ook niet verdubbeld te worden.

Hoe groter je wordt hoe onzekerder je wordt, geldt voor heel veel mensen al zal niet iedereen dat toegeven.
Ik denk eerder: hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer dingen opvallen die je eventueel wilt verbeteren. Waarom moet dit altijd geclassificeerd worden als onzekerheid? Waarom kun je in dat opzicht niet gewoon ambities zijn, omdat je het beste van jezelf wilt maken.

Ben je per definitie meteen onzeker omdat je een betere betaalde baan wilt hebben? Ben je onzeker over je huidige inkomen? Waarom heb je meer geld nodig? Ben je per definitie meteen onzeker als je er verzorgd uit wilt zien? Waarom moet je naar de kapper gaan en normale kleding dragen? Ben je zeker onzeker? Zo kun je alles wel generaliseren.

Omdat je sporten leuk vind en omdat het gezond is. Ik hoef er geen 10kg vvm bij, en mijn krachtstats hoeven ook niet verdubbeld te worden.
Dat zeg je alleen omdat je al had opgegeven voordat je het had geprobeerd .

Ik snap niet waar die mensen in de sportschool de motivatie vandaan halen om te blijven komen zonder dat ze enige vorm van verandering zien.

Mensen halen fitness en bodybuilding door elkaar.

Fitness is leuk, gezellig, lekker gezond, gebalanceerd blablabla
Bodybuilding is ik wil ten koste van alles fucking huge worden and if not then I at least die trying.

Meen je niet, 2x zo sterk is in jouw geval 5jes doen met 80kg op de bench. Dan zie je er toch niet uit alsof je al jaren traint.
Thats it.... begin volgend jaar gaat de naald erin. Jouw schuld kameel
En ik ben niet bang voor naaldjes:p
tenor (1).gif

Laatst bewerkt:
Mensen halen fitness en bodybuilding door elkaar.

Fitness is leuk, gezellig, lekker gezond, gebalanceerd blablabla
Bodybuilding is ik wil ten koste van alles fucking huge worden and if not then I at least die trying.

Mag je ook een lichaam willen bouwen dat in proportie en gespierd is ipv alleen maar massa? Classique of muscle zijn niet de enige categorieën van de ifbb toch?

Ikzelf vind de massamonsters niet zo geslaagd. Dan ben ik meer iemand die lean en gespierd wil worden als zeg een men’s fitness of men’s physique waardeert. (Wat nog steeds gruwelijk goed is als je dat een beetje netjes doet). Overigens is dat puur mijn persoonlijke voorkeur.

Vind het knap wat muscle boys en classic physique doen, maar ik vind het zelf niet het mooist of best haalbare. Alhoewel het er wel heel indrukwekkend en bruut uitziet.

Terug
Naar boven