- Waardering
- 10.935
Omdat je strikt genomen geen calorieën tot je neemt wanneer je vast?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat je strikt genomen geen calorieën tot je neemt wanneer je vast?
Veel supps bevatten geen kcal.Omdat je strikt genomen geen calorieën tot je neemt wanneer je vast?
Volgensmij raak je ergens tussen de 40-50 kcal uit je fasted stateVeel supps bevatten geen kcal.
15 gram EEA bevat 2,7 kcal. Lijkt mij niet dat dat je 'fasted state' ineens teniet doet. Lijkt mij eerder verstandig om spierafbraak te voorkomen.
Dat claimen ze ja en dat is onzin, bevat veel meer kcals. 12gram op mijn label bevat al 20kcal.Veel supps bevatten geen kcal.
15 gram EEA bevat 2,7 kcal. Lijkt mij niet dat dat je 'fasted state' ineens teniet doet. Lijkt mij eerder verstandig om spierafbraak te voorkomen.
Naja eigenlijk wel. Een fast is niks binnen krijgen, dus ook niet 2.7 kcal. Maar daar kan ieder zn draai aan geven natuurlijk. Ik was meer van hoezo zou je je fast verbreken met een pwo ofzo, dat begreep ik niet helemaal. Zo veel verschil merk je ook niet namelijk, heb wel eens fasted om 7 uur in de ochtend getraind en dat ging even goed als in de avond. Uiteindelijk heb je natuurlijk nog energie van je laatste maaltijden van de dag ervoorVeel supps bevatten geen kcal.
Het bevat in principe gewoon ca. 4 kcal per gram, net als eiwit, dus kom je op 60 kcal uit.Veel supps bevatten geen kcal.
Veel supps bevatten geen kcal.
Dat met EEA en BCAA is eigenlijk niet correct. Wettelijk gezien moet een etiket de hoeveelheid eiwit, koolhydraten en vetten bevatten.Dat claimen ze ja en dat is onzin, bevat veel meer kcals. 12gram op mijn label bevat al 20kcal.
Fasted is zero, niente. Geen kcals. Dus al helemaal geen visolie voor je omega'sWant? Die kcal in een pwo zijn verwaarloosbaar. Drinken zonder kcal kan m.i. ook. Net als je supps zoals creatine, omega, vitamine etc. EEA's is ook prima t.b.v. spierbehoud. Ik raad dat zelfs aan als je fasted wilt trainen en in een deficit zit.
Soms lijken we meer op elkaar dan je zou willen.Doe even begripvol. @BB_ heeft nu een mental breakdown omdat z'n voedingsschema nooit geklopt heeft en hij nooit écht fasted heeft getraind.
Maar zit het in de pil als losse vetzuren, of als complete vetten?Om vetzuren op te nemen en via je bloe te kunnen transporteren naar cellen zijn vetten nodig. Enkel omega 3 in pilvorm nenen is zonder een x hoeveelheid vetten is kansloos. Op het etiket wordt niet zomaar geadviseerd het bij een maaltijd te nuttigen.

Net zoals dat creatine ook 4 KCal/gram bevat in plaats van 0, wat sommige etiketten beweren.Het bevat in principe gewoon ca. 4 kcal per gram, net als eiwit, dus kom je op 60 kcal uit.
Blijkt dus dat Dave Palumbo gelijk heeftDave Palumbo zegt altijd dat wanneer je bcaa’s of eaa’s etc drinkt voor of tijdens je cardio je cardio per definitie niet meer fasted is. Alleen water en of koffie.
Voor mensen die al lean zijn (en nog leaner willen worden) heeft het wel nut voor zover ik weet.De vraag is of het iets uitmaakt. Ik denk het niet. Fasted cardio = Cardio. Iig dat is wat sl het onderzoek tot nu toe aantoont.
Voornamelijk omdat het dan makkelijker is on minder te eten op een dag.Voor mensen die al lean zijn (en nog leaner willen worden) heeft het wel nut voor zover ik weet.
Nee, omdat dat dan "stubborn" vet is en de mobilisatie daarvan veel moeilijker is.Voornamelijk omdat het dan makkelijker is on minder te eten op een dag.