- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dar ben ik inmiddels achter.Dat claimen ze ja en dat is onzin, bevat veel meer kcals. 12gram op mijn label bevat al 20kcal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dar ben ik inmiddels achter.Dat claimen ze ja en dat is onzin, bevat veel meer kcals. 12gram op mijn label bevat al 20kcal.
Ik heb meer km's fasted in de benen dan wie dan ook. Pwo en eea neem ik pas sinds een paar jaar , vroeger kende ik dat allemaal niet.Doe even begripvol. @BB_ heeft nu een mental breakdown omdat z'n voedingsschema nooit geklopt heeft en hij nooit écht fasted heeft getraind.

En thee?Dave Palumbo zegt altijd dat wanneer je bcaa’s of eaa’s etc drinkt voor of tijdens je cardio je cardio per definitie niet meer fasted is. Alleen water en of koffie.
Ik zeg nergens dat dat niet meer zou opgaan 👀. Maar dat fasted cardio een meerwaarde zou kunnen bieden.Het wordt een beetje eentonig, maar wat is de wetenschappelijke onderbouwing daarvan? En waarin zou kcal in vs kcal out bijna stubborn fat ineens niet meer (volledig) opgaan?
Nee, omdat dat dan "stubborn" vet is en de mobilisatie daarvan veel moeilijker is.
Het wordt een beetje eentonig, maar wat is de wetenschappelijke onderbouwing daarvan? En waarin zou kcal in vs kcal out bijna stubborn fat ineens niet meer (volledig) opgaan?
Ik heb daar geen bewijs voor gezien, heb jij dat? Al het onderzoek zegt geen verschil.Nee, omdat dat dan "stubborn" vet is en de mobilisatie daarvan veel moeilijker is.
Body composition changes associated with fasted versus non-fasted aerobic exercise - PMC
It has been hypothesized that performing aerobic exercise after an overnight fast accelerates the loss of body fat. The purpose of this study was to investigate changes in fat mass and fat-free mass following four weeks of volume-equated fasted ...www.ncbi.nlm.nih.gov
In conclusion, our findings indicate that body composition changes associated with aerobic exercise in conjunction with a hypocaloric diet are similar regardless whether or not an individual is fasted prior to training
Grootse onzin.
."It should be noted that given the small sample size and short study duration, we cannot rule out the possibility that either condition might confer a small benefit over the other with respect to fat loss. Further study is warranted in a longer term trial with a greater number of participants. "Body composition changes associated with fasted versus non-fasted aerobic exercise - PMC
It has been hypothesized that performing aerobic exercise after an overnight fast accelerates the loss of body fat. The purpose of this study was to investigate changes in fat mass and fat-free mass following four weeks of volume-equated fasted ...www.ncbi.nlm.nih.gov
In conclusion, our findings indicate that body composition changes associated with aerobic exercise in conjunction with a hypocaloric diet are similar regardless whether or not an individual is fasted prior to training
Grootse onzin.
Heb dat denk ik eens in een podcast gehoord van Lyle Mcdonald of in één van z'n boeken gelezen. Ik ga morgen eens zoeken.Ik heb daar geen bewijs voor gezien, heb jij dat? Al het onderzoek zegt geen verschil.

Hoeveel kg ben je al afgevallen met fasted training?"It should be noted that given the small sample size and short study duration, we cannot rule out the possibility that either condition might confer a small benefit over the other with respect to fat loss. Further study is warranted in a longer term trial with a greater number of participants. "

Ik doe het nietHoeveel kg ben je al afgevallen met fasted training?![]()

Ik ben er niet zeker over dat het überhaupt wat doet, herinner me vaag iets, just to be clear
Voor mensen die al lean zijn (en nog leaner willen worden) heeft het wel nut voor zover ik weet.
Good to know, wist ik niet. Die van XXL staat inderdaad dat er geen kcal in zit.Dat met EEA en BCAA is eigenlijk niet correct. Wettelijk gezien moet een etiket de hoeveelheid eiwit, koolhydraten en vetten bevatten.
Eiwit is niets meer dan ketens die opgebouwd zijn uit aminozuren (das bekend). Bij het bepalen van de energetische waarde wordt een calorimeter gebruikt en die meet de energieinhoud van een product. Bij eiwitten vind je dan een energetische waarde omdat het afgebroken wordt naar aminozuren. Maar omdat de losse aminozuren bij die testen geen energetische waarde hebben worden ze dus niet meebepaald en is de kcal waarde zo laag. Maar in je lijf heeft een aminozuur dezelfde "waarde" als wanneer je een eiwit tot je neemt alleen heb je dan de afbraak energie er nog extra bij maar dat is in feite verwaarloosbaar. Dus al met al telt een aminzouur voor je lijf als hetzelfde en is de "feitelijke" voedingswaarde gewoon veel hoger. Maar ja.. wat niet meetbaar is, is er dan niet en hier geld dat het dan niet vermeld hoeft te worden. Op veel amerikaanse producten van BCAA bijvoorbeeld staat gewoon een voedingswaarde van ca. 350 kcal per 100 gram.
Vetzuren in zo´n pil is te weinig. Vaak maar 1 gram.Maar zit het in de pil als losse vetzuren, of als complete vetten?![]()

Hier staat ook zoiets.Good to know, wist ik niet. Die van XXL staat inderdaad dat er geen kcal in zit.
Echt niet. Ik ben er ook nog🤣🤣🤣Ik heb meer km's fasted in de benen dan wie dan ook. Pwo en eea neem ik pas sinds een paar jaar , vroeger kende ik dat allemaal niet.![]()
Ik heb meer km's fasted in de benen dan wie dan ook. Pwo en eea neem ik pas sinds een paar jaar , vroeger kende ik dat allemaal niet.![]()
Waarom zou dit een belediging zijn?No offence maar denk je niet dat overmatige cardio een van de redenen is dat je benen achterlopen? Ook gezien je uit een hardloopverleden komt?