Het is dat ik een hekel heb aan zwemmen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fixedKrijg je al PMs van @BB_ die nu zwemles van je wil?
Hahahaha degene die dat vraagt zal ik doorsturen naar m'n oud Junioren.. die zullen het wel afradenKrijg je al PMs van BB'ers die nu zwemles van je willen?

PM komt er aan🤣🤣Zwemmen doe ik niet, maar soms wel eens een squat ofzo.![]()
Was weer leuk om te poseren! Je shape komt op foto helemaal niet tot z’n recht, in real life beginnen de strepen en aders er ziek uit te zien. Voor 10 weken uit echt on point

Komt ook door de lichtinval denk ik , veel te wit allemaalWas weer leuk om te poseren! Je shape komt op foto helemaal niet tot z’n recht, in real life beginnen de strepen en aders er ziek uit te zien. Voor 10 weken uit echt on point![]()
Thanks bro, baalde dat mijn benen op de foto niet zo eruit komen als in het echtWas weer leuk om te poseren! Je shape komt op foto helemaal niet tot z’n recht, in real life beginnen de strepen en aders er ziek uit te zien. Voor 10 weken uit echt on point![]()

Als het buiten donker is, is dit het perfecte lichtKomt ook door de lichtinval denk ik , veel te wit allemaal
Thanks

Ziet er goed uit.👌 Zeker die rear delt ook van de zijkant. Zie je meestal niet zo goed ontwikkeld bij de meesten.
Toch gek eigenlijk , rear delts isoleren is zo ontzettend simpel en dan groeien ze vaak als koolZiet er goed uit.👌 Zeker die rear delt ook van de zijkant. Zie je meestal niet zo goed ontwikkeld bij de meesten.
Misschien moet ik ook maar weer tren gebruiken voor de gezelligheid. Die look die blijft zonder tren toch lastig te evenaren.
Hė leuk ik doe mee over een week.Ziet er goed uit.👌 Zeker die rear delt ook van de zijkant. Zie je meestal niet zo goed ontwikkeld bij de meesten.
Misschien moet ik ook maar weer tren gebruiken voor de gezelligheid. Die look die blijft zonder tren toch lastig te evenaren.
Thanks, ben wel blij hoe mijn delts er nu uitkomen nu ik steeds meer in shape kom.Ziet er goed uit.👌 Zeker die rear delt ook van de zijkant. Zie je meestal niet zo goed ontwikkeld bij de meesten.
Echte trensetter jij
Snel nog wat tren voor de meet zodat ik wat gezelliger benThanks, ben wel blij hoe mijn delts er nu uitkomen nu ik steeds meer in shape kom.
En tren is en blijft om die reden mijn favoriete compound.
Echte trensetter jij

Klopt, maar dan moet je ze wel isoleren. Volgens mij gaan de meesten ervan uit dat ze ook prima groeien met compound oefeningen. Plus genen spelen ook een rol natuurlijk.Toch gek eigenlijk , rear delts isoleren is zo ontzettend simpel en dan groeien ze vaak als kool
Als @Camelus en @BB_ meedoen kunnen we wellicht wat nieuw leven inblazen in die uitgestorven battle arena.
Ik vind t knap. Respect!Laat ik ook maar eens weer wat plaatsen😋 Alles is wel wat zachter / meer fluffy, maar ik ben al blij dat ik nog enigzins mijn massa heb weten te onderhouden. Trainen gaat nu toch even anders dan ik het liefste wil!
![]()
Dankje