TRT is de nieuwe natty.
Ik ben momenteel ook natty.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TRT is de nieuwe natty.
Dit is ook wel netjes voor een natty.

Dit is wel true tho, iedereen gaat aan de TRT omdat ze zogenaamd klachten hebben van een te laag test gehalte .. goed verhaalTRT is de nieuwe natty.
Ik ben momenteel ook natty.

Aan haar alleen al sowieso 2 kilo kwijt

250 test
Even een serieuze vraag, heb hier geen ervaring mee. Ik hoor altijd dat mensen tren nemen voor die harde vasculaire look.
Harde look komt langzamerhand tevoorschijn en heb best flink massa teruggebouwd. Tren zorgt voor mij altijd een mooie look. Is voormij wel de nummer 1 aas wat betreft cuttenEven een serieuze vraag, heb hier geen ervaring mee. Ik hoor altijd dat mensen tren nemen voor die harde vasculaire look.
Wat is jouw overweging om tren te nemen naast test? Met alle respect maar je VP is misschien nog iets te hoog om die tren look optimaal te benutten?
#durftevragen
Totaal 4 kilo
Even een serieuze vraag, heb hier geen ervaring mee. Ik hoor altijd dat mensen tren nemen voor die harde vasculaire look.
Wat is jouw overweging om tren te nemen naast test? Met alle respect maar je VP is misschien nog iets te hoog om die tren look optimaal te benutten?
#durftevragen
Waarom weet ik ook niet, maar ik vind het zelf ook gaaf.Ik heb nooit begrepen waarom iemand er 'vasculair' zou willen zijn. Misschien om er 'gruwelijk' uit te zien?

Ik heb er ook geen verklaring voor maar hoe meer aders ik zie bij mezelf hoe gelukkiger ik ben. Mijn schouder veins komen nu na jaren trainen eindelijk tevoorschijn en blij dat ik wasIk heb nooit begrepen waarom iemand 'vasculair' zou willen zijn. Misschien om er 'gruwelijk' uit te zien?

Natty zijn is complete onzin en niet meer van deze tijd.
Ik denk dat je mast bedoelt. Mast komt pas echt tot zijn recht bij lager bodyfat(als een soort van finishing touch)Met alle respect maar je VP is misschien nog iets te hoog om die tren look optimaal te benutten?
Ik heb ook nooit begrepen waarom iemand er vettig/skinny uit wilt zien.Ik heb nooit begrepen waarom iemand 'vasculair' zou willen zijn. Misschien om er 'gruwelijk' uit te zien?
Dit is wel heel kort door de bocht maat. Ik wil zelf ook gaan kuren begrijp me dus niet verkeerd maar sommige mensen zijn erg tevreden met hun fysiek en voor hen is kuren dus niet nodig. En dan is er ook nog een groep mensen die niet wil kuren juist omdat ze de research wel gedaan hebben en de risk reward voor hun de moeite niet waard isNatty zijn is complete onzin en niet meer van deze tijd.
De enige ''reden'' waarom mensen natty blijven:
1. Geen geld voor steroids;
2. Bang voor naalden;
3. Verkeerd geïnformeerd over de gevaren en andere bijwerkingen; muhhh small penis etc;
4. Niet weten hoe ze eraan moeten komen.
Ik denk dat je mast bedoelt. Mast komt pas echt tot zijn recht bij lager bodyfat(als een soort van finishing touch)
Tren wordt veelal gebruikt in een cut omdat het 1. Deels helpt bij verbranding 2. Beste anti-katabolische compound is die er bestaat.
Ik heb ook nooit begrepen waarom iemand er vettig/skinny uit wilt zien.

2. Bang voor naalden;
3. Verkeerd geïnformeerd over de gevaren en andere bijwerkingen; muhhh small penis etc;
2. Bang voor naalden;