Dat is voor hem dagelijkse kost.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is voor hem dagelijkse kost.
Hier nog zo een pareltje, net alsof mensen die niet afhankelijk zijn van medicatie en drugs niet leven, niet gelukkig zijn of agunst hebben naar roiders toe, stap eens uit je bekrompen wereldje man.Wel mooi om al die natties butt hurt te zien.
Totdat ze erachter komen dat al hun idooltjes aan de ''''''TRT'''''' zitten.
Precies dit.Hier nog zo een pareltje, net alsof mensen die niet afhankelijk zijn van medicatie en drugs niet leven, niet gelukkig zijn of agunst hebben naar roiders toe, stap eens uit je bekrompen wereldje man.
Leven en laten leven lijkt hier soms een hele opgave.Precies dit.
Iedereen doet maar lekker waar hij/zij blij van wordt. Leven en laten leven...hoe moeilijk kan het zijn.
Is in het algemeen zo niet echt alleen op dit platformLeven en laten leven lijkt hier soms een hele opgave.

Ik denk dat je niet alles zo serieus moet nemenLeven en laten leven lijkt hier soms een hele opgave.
ben de beroerdste niet 😘 hoezo eigenlijk?Even wat leven in dit topic blazen (61,5kg bij 1.57m, tijd voor een cutje)
Bekijk bijlage 502835
Groetjes
Omdat we dan lekker kunnen simpen
Jij was #simpout, ben je dat nu al vergeten?

Ik neem mijn internetzaken altijd serieus.
Minimaal 20 likes
Welke uitzonderingen? Je bedoelt die mensen die maar beetje aanmodderen in de gym en als smoesje gebruiken dat ze naar de gym gaan om ''gezond'' te blijven.Bij gebrek aan p*ssy zou ik ook ontevreden zijn dat dan weer welBen het met je eens dat deze sport er juist voor zorgt dat je nooit tevreden bent maar er zijn altijd uitzonderingen
Het was me een waar genoegen. Ik had eerst mijn twijfels erover, maar als iemand jullie de waarheid moet vertellen dan offer ik mijzelf wel op.
En ik krijg er nog betaald voor ook.
Kun je zonder drugs leven?Hier nog zo een pareltje, net alsof mensen die niet afhankelijk zijn van medicatie en drugs niet leven, niet gelukkig zijn of agunst hebben naar roiders toe, stap eens uit je bekrompen wereldje man.
Hey de rugbreekpose. Sowieso durf jij haar niet aan te spreken in het echt @Shadow Project
Eindelijk een post waar de medeleven like emoticon tot zijn recht komt.Welke uitzonderingen? Je bedoelt die mensen die maar beetje aanmodderen in de gym en als smoesje gebruiken dat ze naar de gym gaan om ''gezond'' te blijven.
Het was me een waar genoegen. Ik had eerst mijn twijfels erover, maar als iemand jullie de waarheid moet vertellen dan offer ik mijzelf wel op.
Kun je zonder drugs leven?
Nee de mensen die al jaren trainen blij zijn met hun lichaam en die het tof vinden om de boel te onderhouden , die bestaanWelke uitzonderingen? Je bedoelt die mensen die maar beetje aanmodderen in de gym en als smoesje gebruiken dat ze naar de gym gaan om ''gezond'' te blijven.
Kun je zonder drugs leven?