XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Wel mooi om al die natties butt hurt te zien. :roflol:

Totdat ze erachter komen dat al hun idooltjes aan de ''''''TRT'''''' zitten.
Hier nog zo een pareltje, net alsof mensen die niet afhankelijk zijn van medicatie en drugs niet leven, niet gelukkig zijn of agunst hebben naar roiders toe, stap eens uit je bekrompen wereldje man.

Hier nog zo een pareltje, net alsof mensen die niet afhankelijk zijn van medicatie en drugs niet leven, niet gelukkig zijn of agunst hebben naar roiders toe, stap eens uit je bekrompen wereldje man.
Precies dit.
Iedereen doet maar lekker waar hij/zij blij van wordt. Leven en laten leven...hoe moeilijk kan het zijn.

Ik neem mijn internetzaken altijd serieus.ik
giphy.gif

Bij gebrek aan p*ssy zou ik ook ontevreden zijn dat dan weer wel :p Ben het met je eens dat deze sport er juist voor zorgt dat je nooit tevreden bent maar er zijn altijd uitzonderingen
Welke uitzonderingen? Je bedoelt die mensen die maar beetje aanmodderen in de gym en als smoesje gebruiken dat ze naar de gym gaan om ''gezond'' te blijven.

Zoveel onzin in 1 post, mooie prestatie wel.
Het was me een waar genoegen. Ik had eerst mijn twijfels erover, maar als iemand jullie de waarheid moet vertellen dan offer ik mijzelf wel op.

Dat is voor hem dagelijkse kost.
En ik krijg er nog betaald voor ook.

Kun je zonder drugs leven?

Welke uitzonderingen? Je bedoelt die mensen die maar beetje aanmodderen in de gym en als smoesje gebruiken dat ze naar de gym gaan om ''gezond'' te blijven.

Het was me een waar genoegen. Ik had eerst mijn twijfels erover, maar als iemand jullie de waarheid moet vertellen dan offer ik mijzelf wel op.

Eindelijk een post waar de medeleven like emoticon tot zijn recht komt.

Nee de mensen die al jaren trainen blij zijn met hun lichaam en die het tof vinden om de boel te onderhouden , die bestaan

Terug
Naar boven