XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Dit is wel heel kort door de bocht maat. Ik wil zelf ook gaan kuren begrijp me dus niet verkeerd maar sommige mensen zijn erg tevreden met hun fysiek en voor hen is kuren dus niet nodig. En dan is er ook nog een groep mensen die niet wil kuren juist omdat ze de research wel gedaan hebben en de risk reward voor hun de moeite niet waard is :p
''Tevreden''. Wie the f**k is hier tevreden met zijn fysiek? Waarom blijf je anders trainen etc?

Het feit dat wij elke dag dezelfde troep eten, metalen objecten van de grond tillen en Chinese chemicaliën in onze kont spuiten als een stel autisten is juist omdat we niet tevreden zijn. Tevredenheid zorgt voor stagnatie.

Dat zeggen ze omdat ze het nooit gedaan hebben. Beetje hetzelfde verhaal als @BB_ die zegt tevreden te zijn zonder p*ssy. Geloof je het zelf?

1599821702764.png
De waarheid valt soms moeilijk te bevatten. En nu terug naar 9gag met je kinderachtige rommel.

Ik heb er ook geen verklaring voor maar hoe meer aders ik zie bij mezelf hoe gelukkiger ik ben. Mijn schouder veins komen nu na jaren trainen eindelijk tevoorschijn en blij dat ik was :flexgrin:
Ik vind het ook sick om steeds meer veins te zien. Kleding staat mij nu ook veel beter. Smalle waist & ronde schouders.

''Tevreden''. Wie the f**k is hier tevreden met zijn fysiek? Waarom blijf je anders trainen etc?

Het feit dat wij elke dag dezelfde troep eten, metalen objecten van de grond tillen en Chinese chemicaliën in onze kont spuiten als een stel autisten is juist omdat we niet tevreden zijn. Tevredenheid zorgt voor stagnatie.

Dat zeggen ze omdat ze het nooit gedaan hebben. Beetje hetzelfde verhaal als @BB_ die zegt tevreden te zijn zonder p*ssy. Geloof je het zelf?

De waarheid valt soms moeilijk te bevatten. En nu terug naar 9gag met je kinderachtige rommel.
Ervan overtuigd zijn dat je mening de objectieve waarheid is getuigt van een treurig gebrek aan inzicht.
Gooi er nog een paar generalisaties tegenaan en je krijgt de getuigenis van een één-dimensionale persoonlijkheid, die in een tren-induced waas meent de waarheid in pacht te hebben.
Bovendien ben ik een hele stoere jongen die op 4chan zit, niet op 9gag.

Ervan overtuigd zijn dat je mening de objectieve waarheid is getuigt van een treurig gebrek aan inzicht.
Gooi er nog een paar generalisaties tegenaan en je krijgt de getuigenis van een één-dimensionale persoonlijkheid, die in een tren-induced waas meent de waarheid in pacht te hebben.
Bovendien ben ik een hele stoere jongen die op 4chan zit, niet op 9gag.
Wat dacht jij? Even een paar stoere moeilijke woorden erbij pakken om de indruk te wekken dat je ergens verstand van hebt. Zo slim dat je nergens inhoudelijk op in gaat, maar alleen kunt reageren met een infantiele afbeelding. Chapeau.

Terug naar /pol/ dan incel.

Wat dacht jij? Even een paar stoere moeilijke woorden erbij pakken om de indruk te wekken dat je ergens verstand van hebt. Zo slim dat je nergens inhoudelijk op in gaat, maar alleen kunt reageren met een infantiele afbeelding. Chapeau.

Terug naar /pol/ dan incel.
Moeilijke woorden, hehe.
Ok, ik zie je daar pik. Doei.

Natty zijn is complete onzin en niet meer van deze tijd.

De enige ''reden'' waarom mensen natty blijven:

1. Geen geld voor steroids;
2. Bang voor naalden;
3. Verkeerd geïnformeerd over de gevaren en andere bijwerkingen; muhhh small penis etc;
4. Niet weten hoe ze eraan moeten komen.

Ik denk dat je mast bedoelt. Mast komt pas echt tot zijn recht bij lager bodyfat(als een soort van finishing touch)

Tren wordt veelal gebruikt in een cut omdat het 1. Deels helpt bij verbranding 2. Beste anti-katabolische compound is die er bestaat.

Ik heb ook nooit begrepen waarom iemand er vettig/skinny uit wilt zien.
Bedankt voor deze verklaring waarom ik natty ben, was hier al jaren naar opzoek.

Wel mooi om al die natties butt hurt te zien. :roflol:

Totdat ze erachter komen dat al hun idooltjes aan de ''''''TRT'''''' zitten.

Bij gebrek aan p*ssy zou ik ook ontevreden zijn dat dan weer wel :p Ben het met je eens dat deze sport er juist voor zorgt dat je nooit tevreden bent maar er zijn altijd uitzonderingen

Enige waar ik mijn bedenkingen bij heb de beste fysieken zijn meestal idd van roids fysiek gericht maak ik me daar allang geen ilusies meer over maar als het over kracht gaat van alle mensen die hier 100 tot 200kg op de grote compounds doen. Zijn allemaal aan de Aas ?

Enige waar ik mijn bedenkingen bij heb de beste fysieken zijn meestal idd van roids fysiek gericht maak ik me daar allang geen ilusies meer over maar als het over kracht gaat van alle mensen die hier 100 tot 200kg op de grote compounds doen. Zijn allemaal aan de Aas ?
Iedereen onder de 64kg is in ieder geval een vrouw, dat is een feit.

Natty zijn is complete onzin en niet meer van deze tijd.

De enige ''reden'' waarom mensen natty blijven:

1. Geen geld voor steroids;
2. Bang voor naalden;
3. Verkeerd geïnformeerd over de gevaren en andere bijwerkingen; muhhh small penis etc;
4. Niet weten hoe ze eraan moeten komen.
Zoveel onzin in 1 post, mooie prestatie wel.

Terug
Naar boven