Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Welke uitzonderingen? Je bedoelt die mensen die maar beetje aanmodderen in de gym en als smoesje gebruiken dat ze naar de gym gaan om ''gezond'' te blijven.

Het was me een waar genoegen. Ik had eerst mijn twijfels erover, maar als iemand jullie de waarheid moet vertellen dan offer ik mijzelf wel op.

En ik krijg er nog betaald voor ook.

Kun je zonder drugs leven?

Dat is wel weer scherp. ``Fit blijven`` hoor je ook vaak.

Nee de mensen die al jaren trainen blij zijn met hun lichaam en die het tof vinden om de boel te onderhouden , die bestaan
In welke sprookjesverhaal heb je dat gelezen?

Wat valt er te onderhouden als je niks hebt om te onderhouden. Dat zijn gewoon de mensen die niet snappen hoe ze moeten gainen, omdat ze hun diet niet op orde hebben.

In welke sprookjesverhaal heb je dat gelezen?

Wat valt er te onderhouden als je niks hebt om te onderhouden. Dat zijn gewoon de mensen die niet snappen hoe ze moeten gainen, omdat ze hun diet niet op orde hebben.
Dus de mensen die natty zijn hun dieet en training wel in orde hebben kunnen wel onderhouden toch ? 😀 of zelfs nog wat gainen zolang ze de consistentie er maar inhouden

Dus de mensen die natty zijn hun dieet en training wel in orde hebben kunnen wel onderhouden toch ? 😀 of zelfs nog wat gainen zolang ze de consistentie er maar inhouden
Daarom is het niet verstandig om natty te blijven, zodat je tenminste iets hebt om te onderhouden.

Nog geen 10% van de gym heeft de intentie eruit te zien als een juicy bodybuilder, meeste ventjes willen gewoon die beachlook dat is de realiteit.

Daarom is het niet verstandig om natty te blijven, zodat je tenminste iets hebt om te onderhouden.
Ach das hoe je het bekijkt als natty kan je ook ergens geraken verre van de fysieken dat je overal ziet maar still ben nog steeds van het principe als je lekker wil juice is de keuze. Aan die persoon en alle respect ervoor wil je het niet is dat evenzeer zijn keus iedereen moet voor zichzelf de keus maken ... dus je kanhier wel heel wat verkondigen maar lijkt me ieders keus en klaar :p en laat nu maar wat foto’s komen ipv het hele iedereen moet gebruiken verhaal. 😁😁

Ik moest men bericht eigenlijk nog aanpassen, behalve in America daar is de standaard ''bigger is better'' :p

Ach das hoe je het bekijkt als natty kan je ook ergens geraken verre van de fysieken dat je overal ziet maar still ben nog steeds van het principe als je lekker wil juice is de keuze. Aan die persoon en alle respect ervoor wil je het niet is dat evenzeer zijn keus iedereen moet voor zichzelf de keus maken ... dus je kanhier wel heel wat verkondigen maar lijkt me ieders keus en klaar :p en laat nu maar wat foto’s komen ipv het hele iedereen moet gebruiken verhaal. 😁😁
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt en jijzelf volgens mij ook niet.

Zelfs billen foto's werken niet, stelletje nep Simps.
Welke billen

Wat vindt u hiervan @Gast 166060?

Welke doelstellingen zijn er nog meer dan?

Ben benieuwd hoeveel testosteron die blast/cruise 'trt' juicers nog natty aanmaken als ze moeten stoppen door gezondheidsredenen en hoeveel "massa' ze nog over houden op hun 70ste als ze dan al niet zijn doodgevallen aan hart/lever/nier falen ???

Ben benieuwd hoeveel testosteron die blast/cruise 'trt' juicers nog natty aanmaken als ze moeten stoppen door gezondheidsredenen en hoeveel "massa' ze nog over houden op hun 70ste als ze dan al niet zijn doodgevallen aan hart/lever/nier falen ???

dat zijn allemaal spookverhalen. Al die BB’ers die tot op heden plotseling zijn overleden op jonge leeftijd hadden allen een ‘aangeboren hartafwijking’:fluit:

Natty zijn is complete onzin en niet meer van deze tijd.

De enige ''reden'' waarom mensen natty blijven:

1. Geen geld voor steroids;
2. Bang voor naalden;
3. Verkeerd geïnformeerd over de gevaren en andere bijwerkingen; muhhh small penis etc;
4. Niet weten hoe ze eraan moeten komen.

Wat een lomp en ondoordacht antwoord kerel.

Wat was jouw reden om ON te gaan ? om je lichaam net zo groot te maken als je mond ?
Je zou eigenlijk OFF moeten gaan , dan komt je lichaam , je hersencel en je pikkie weer een beetje bij elkaar in de buurt qua grootte .

Nou @th0maz heeft ze zin hoor er word weer heerlijk gereld

Terug
Naar boven