AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Wat een lomp en ondoordacht antwoord kerel.

Wat was jouw reden om ON te gaan ? om je lichaam net zo groot te maken als je mond ?
Je zou eigenlijk OFF moeten gaan , dan komt je lichaam , je hersencel en je pikkie weer een beetje bij elkaar in de buurt qua grootte .
Waarom ben jij op de hoogte van de grootte van @th0maz z'n pikkie?

De reden voor mij om natty te zijn is haaruitval. Ik heb mijn haaruitval na jaren eindelijk weten te stoppen en zelfs terug te draaien en dat wil ik graag zo houden. Anders was ik al lang niet meer natty echt niet.

Dat komt omdat Arnold nu vegan is. Of is het de levertransplantatie?
Best wel asociaal, een nieuwe lever op 1-2-3 regelen door oral abuse terwijl er kleine kindertjes sterven die geen lever kunnen betalen of vast krijgen.

:emo:
Welke lever transplantatie, even goed je feiten checken pik.

Met ze staan er wel bedoel ik gewoon een goed uitziend lichaam, ik bedoel we gaan het toch niet “slechter” vinden dan een ongetraind average lichaam. Laten we de nuance nou niet kwijtraken.

180cm 75kilo 10% ??
Zoiets bedoel je? Als dat je doelstelling is moet je idd gewoon lekker natty blijven.

Je hebt meer spiermassa, dat wel, maar vind jij daadwerkelijk dat je er beter uitziet dan een gemiddelde natty?
Beter uitzien is erg persoonlijk.... voor zichzelf vermoedelijk wel gezien zijn massa vind hij veel massa er wss beter uitzien dan minder?
Ik heb bv bewondering voor de dedication en look en effort voor een fysiek als @th0maz . Maar zou het zelf niet willen. Ben dan ook een natty xD en niet echt een BB'er maarja, bedoel maar zulke vragen zijn erg persoonsgebonden

Terug naar de orde van dit topic: 8 weken bulk.
En ja @euphorea de outfit gaat vanavond de wasmachine in ;).
IMG_20200911_185845.jpg

Beter uitzien is erg persoonlijk.... voor zichzelf vermoedelijk wel gezien zijn massa vind hij veel massa er wss beter uitzien dan minder?
Ik heb bv bewondering voor de dedication en look en effort voor een fysiek als @th0maz . Maar zou het zelf niet willen. Ben dan ook een natty xD en niet echt een BB'er maarja, bedoel maar zulke vragen zijn erg persoonsgebonden
Het lijkt erop dat het voor @th0maz de absolute onbetwiste waarheid is.

Noem eens 5 voorbeelden.

En dan niet heoveelheden à la Rich Piana, want van te veel water drinken ga je ook dood.

Ik kan in mijn eigen omgeving er 3 opnoemen die kantje boord waren, allemaal stuk voor stuk grootgebruikers van AAS.
1 heeft inmiddels 2 keer een hartoperatie gehad en komt niet meer in de buurt van een sportschool.
De rest lopen op en af in ziekenhuizen vanwege diverse klachten aan diverse organen.
Toen ik voor het eerst een sportschool binnenliep (16/17 jaar geleden) heb ik een jongen gekend die overleden was ten gevolge van AAS. Hij was zo groot dat ze hem op z’n zij moesten leggen in z’n kist. Op z’n rug paste niet.

Niet naïef doen alsof het allemaal maar zonder risico’s zijn. Natuurlijk zal de 1 er beter tegen kunnen als de ander en spelen hoeveelheden ook wel een rol.
En verder zal het mij een biet wezen wie wat in z’n lijf spuit.

Terug
Naar boven