- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Hier een wetenschappelijk voorbeeld. Een case study. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6713204/Noem eens 5 voorbeelden.
En dan niet heoveelheden à la Rich Piana, want van te veel water drinken ga je ook dood.
Gebruik vooral wat je denkt te moeten gebruiken, maar inderdaad, wees niet naïef. Cardiomegalie, atherosclerose, thrombosis. Aas zijn gewoon niet goed voor je hart en bloedvaten.
Nog wat te lezen
Anabolic Androgenic Steroid (AAS) Related Deaths: Autoptic, Histopathological and Toxicological Findings - PMC
Anabolic androgenic steroids (AASs) represent a large group of synthetic derivatives of testosterone, produced to maximize anabolic effects and minimize the androgenic ones. AAS can be administered orally, parenterally by intramuscular injection and ...
Echt niet iedereen die aas gebruikt valt er dood bij neer. Maar risico is er zeker. Gebruik wat je wilt, roken is een stuk ongezonder en ik denk dat werkstress en te dik worden eveneens.

Dat iedereen gelijk aan de gear hopt wil niet zeggen dat ik het ook gedaan heb
Stelt eigenlijk geen drol voor zolang je maar goed je stappen aanhoud en schoon werkt maar wel tof dat ik het ff kom doen dan gaat het bij mezelf straks wat makkelijker allemaal.