MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Noem eens 5 voorbeelden.

En dan niet heoveelheden à la Rich Piana, want van te veel water drinken ga je ook dood.
Hier een wetenschappelijk voorbeeld. Een case study. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6713204/

Gebruik vooral wat je denkt te moeten gebruiken, maar inderdaad, wees niet naïef. Cardiomegalie, atherosclerose, thrombosis. Aas zijn gewoon niet goed voor je hart en bloedvaten.

Nog wat te lezen

Echt niet iedereen die aas gebruikt valt er dood bij neer. Maar risico is er zeker. Gebruik wat je wilt, roken is een stuk ongezonder en ik denk dat werkstress en te dik worden eveneens.

Weer kilo'tje kwijt
83kg
1m70

Bijlagen

• 20200909_165712.jpg
    20200909_165712.jpg
    120,3 KB · Weergaven: 235
Ik keek vies , maar heeerluke trap pomp

Bijlagen

• 467D0E63-13DD-4B51-8E6E-6EDA88384EF1.jpeg
    467D0E63-13DD-4B51-8E6E-6EDA88384EF1.jpeg
    55,1 KB · Weergaven: 245
Dikke traps man!

''Tevreden''. Wie the f**k is hier tevreden met zijn fysiek? Waarom blijf je anders trainen etc?
Ik! Dat ik tevreden ben betekent niet dat ik niet train of geen doelen meer heb. Dat betekent dat ik trots ben op het feit wat ik tot nu toe heb behaald. Dat die fucking 35cm eindelijk behaald is als ik m'n arm omvang meet. Ja, IK BEN TEVREDEN!
inCollage_20200912_070006004.jpg

Ik! Dat ik tevreden ben betekent niet dat ik niet train of geen doelen meer heb. Dat betekent dat ik trots ben op het feit wat ik tot nu toe heb behaald. Dat die fucking 35cm eindelijk behaald is als ik m'n arm omvang meet. Ja, IK BEN TEVREDEN!
Ziet er goed uit topper!

Bam!!! En...begrijp ik. Ik vind je machtig mooi!💪💪

Dat je toevallig net begint met kuren na de contest(want hey dan gelooft iedereen dat ik natty ben!!) maar wel een kuurfysiek hebt speelt niet mee inderdaad.
Ik spreek je wel weer als ik daadwerkelijk begin met kuren pik, alsof 82 kg “lean” bij mijn lengte niet natty haalbaar is :emo: Dat iedereen gelijk aan de gear hopt wil niet zeggen dat ik het ook gedaan heb

Bovendien als je mijn log leest ben ik nog niet eens begonnen maar wil ik dit op termijn gaan doen dus een lesje begrijpend lezen is voor jou ook niet overbodig

Het zal allemaal wel maar hier moest ik toch wel even om lachen

11-09-2020

Gister niet gelogd dus bij dezen de inhaalslag. Gisteravond mijn eerste ervaring met aas gehad. Een vriend van mij ging voor het eerst test zetten maar belde mij om te vragen hoe het werkt met zetten en waar hij op moet letten. Aangezien hij weet dat ik veel lees over alles omtrent training voeding en aas heeft hij de eer maar aan mij over gelaten om zijn eerste shot te zetten :roflol: Stelt eigenlijk geen drol voor zolang je maar goed je stappen aanhoud en schoon werkt maar wel tof dat ik het ff kom doen dan gaat het bij mezelf straks wat makkelijker allemaal.

Terug
Naar boven