AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Hmm dit zou verklaren waarom het maar niet wilt lukken met @BB_ en @DeeJay1
Ah joh kwestie van timing.

Maar opletten dus wanneer je vriendin/scharrel je lekker vind ruiken. Voor de menstruatie is alpha, erna ben je de simp.

Was er trouwens niet ook het idee dat vrouwen tren gebruik kunnen merken aan je feromonen en daardoor aangetrokken worden? :roflol:

Laatst bewerkt:
Uiteraard moet het ''totale plaatje'' kloppen, maar uiterlijk is altijd nummer 1. Zodra jij niet voldoet aan minimale uiterlijke eigenschappen, gaat geen vrouw jou een kans gunnen. En zo wel, dan is het gewoon dat ze je wilt misbruiken voor iets anders.
Nja, maar dat minimale bestaat echt niet uit biceps van 50cm. Als je een goed lichaam heb sta je zeker 1-0 voor. En een goed gezicht is 2-0. maar humor, een beetje intelligentie en iets als ambitie en talent scoren net zo goed.

Daarnaast heb je nog zat vrouwen die juist gaan voor een man die ze willen 'redden'.

Maar opletten dus wanneer je vriendin/scharrel je lekker vind ruiken. Voor de menstratie is alpha, erna ben je de simp.

Was er trouwens niet ook het idee dat vrouwen tren gebruik kunnen merken aan je feromonen en daardoor aangetrokken worden? :roflol:
Mensen in het algemeen schijnen toch wel gevoelig te zijn voor elkaars geur.

grappig dat je hierover begint, las toevallig dit topic laatst terug https://forum.bodybuilding.nl/topics/tren-ervaringen.359674/

"Ok, als je op tren zit dan willen vrouwen je. Je merkt het. Het heeft geen reet te maken met hoe je eruit ziet, het is pure feromonen, want vrouwen die eerst niet keken staan plots op hun schone schoenen te druipen zodra je in 5 meter afstand komt. En ze willen je enkel voor de coïtus. Heb ooit paar keer geprobeerd een relatie te beginnen toen ik op tren zat, lukt niet. Ze gebruiken je als een vod (of liever ze willen gebruikt worden als een vod) en verdwijnen. Ziekelijk zelfs. Ze willen ook dat je dingen met hen doet die ze met andere mannen nooit zouden doen. Was er eens eentje langs achter aan het nemen en stond op punt om klaar te komen. Ik trek haar haar achteruit, trek hem er uit, sta recht en spuit helemaal in en naast haar mond (doen alle vrouwtjes wel, maar probeer dat maar eens zonder waarschuwing op een eerste date zonder tren en laat me weten hoe het lukte :p). Ze laat zich vallen op haar ellebogen achterwaarts. Neemt haar vinger en veegt alles wat er naast was in haar mond en laat het vervolgens heel suggestief langs haar kin op haar borsten lopen. Ze trekt haar knieeen op, kijkt me ondeugend aan en zegt "en nu moet je men kont verwennen". Denk dat ik nog nooit zo snel een tweede erectie gekregen heb." - Big Cat, 7 feb 2014

Maar opletten dus wanneer je vriendin/scharrel je lekker vind ruiken. Voor de menstratie is alpha, erna ben je de simp.

Dus voor de menstruatie zie je je vriendin ineens heel weinig en "moet ze vaak overwerken" of is ze "uit met de meiden" en erna ben je weer goed genoeg om d'r gezeik aan te horen :P

Was er trouwens niet ook het idee dat vrouwen tren gebruik kunnen merken aan je feromonen en daardoor aangetrokken worden?
Van tren wordt je ook delusional en zie je vaak dingen die er niet zijn. Zou daar ook mee te maken kunnen hebben.

Nja, maar dat minimale bestaat echt niet uit biceps van 50cm. Als je een goed lichaam heb sta je zeker 1-0 voor. En een goed gezicht is 2-0. maar humor, een beetje intelligentie en iets als ambitie en talent scoren net zo goed.

Daarnaast heb je nog zat vrouwen die juist gaan voor een man die ze willen 'redden'.
:roflol::roflol::roflol: Ja man, ambitie en talent scoren even goed als uiterlijk. Droom maar lekker verder lellekert

Gezicht is altijd 't belangrijkste als je praat over hoe aantrekkelijk iemand is. Alleen gays worden opgewonden van 50cm biceps. Heb overigens ook nooit die intentie gehad om het daarvoor te doen. Ik doe wat ik mooi vind en of dat aantrekkelijk is of niet kan me vrij weinig schelen.

Zoals ik al eerder had aangegeven ; dat is hetzelfde als jij gaat solliciteren met jouw poep cv op een baan met minimale eisen waar aan je nooit aan kunt voldoen. Denk je dat jij ooit wordt uitgenodigd voor een gesprek als jij niet voldoet aan de minimale eisen die zij stellen? Zo werkt het ook met vrouwen.

Jij kan de grappigste, meeste ambitieuze intelligente dude zijn op deze planeet. Als jij fuckign lelijk bent kun je het gewoon vergeten, klaar.

Van tren wordt je ook delusional en zie je vaak dingen die er niet zijn. Zou daar ook mee te maken kunnen hebben.

:roflol::roflol::roflol: Ja man, ambitie en talent scoren even goed als uiterlijk. Droom maar lekker verder lellekert

Gezicht is altijd 't belangrijkste als je praat over hoe aantrekkelijk iemand is. Alleen gays worden opgewonden van 50cm biceps. Heb overigens ook nooit die intentie gehad om het daarvoor te doen. Ik doe wat ik mooi vind en of dat aantrekkelijk is of niet kan me vrij weinig schelen.

Zoals ik al eerder had aangegeven ; dat is hetzelfde als jij gaat solliciteren met jouw poep cv op een baan met minimale eisen waar aan je nooit aan kunt voldoen. Denk je dat jij ooit wordt uitgenodigd voor een gesprek als jij niet voldoet aan de minimale eisen die zij stellen? Zo werkt het ook met vrouwen.

Jij kan de grappigste, meeste ambitieuze intelligente dude zijn op deze planeet. Als jij fuckign lelijk bent kun je het gewoon vergeten, klaar.
bla bla bla

om deze discussie voor eens en voor altijd te settelen stel ik het voor het een vrouw te vragen: @Aline

om deze discussie voor eens en voor altijd te settelen stel ik het voor het een vrouw te vragen: @Aline
Volgens mij ben jij een van de weinigen die mij als vrouw ziet. Dus bedankt voor je compliment ;) Buiten dat ga ik nu iets zeggen wat alleen lelijke mensen zeggen aldus @Camelus ; fucking lelijk van buiten maakt me niets uit, fucking onverzorgd wel.

Je vergeet de vrouw te @ :trollface:

Daar krijg je alleen bullshit van te horen dat je jezelf moet zijn etc. Die zullen jullie niet de waarheid vertellen omdat ze jullie niet willen kwetsen of dat ze zijn bang dat ze gezien worden als ''oppervlakkig'' . Beetje hetzelfde verhaal als je te horen krijgt dat ze een vriend heeft maar niet heeft, omdat je gewoon fucking lelijk bent.

Enige die volgens mij wel eerlijk daarover durft te zijn is @Saus

Volgens mij ben jij een van de weinigen die mij als vrouw ziet. Dus bedankt voor je compliment ;) Buiten dat ga ik nu iets zeggen wat alleen lelijke mensen zeggen aldus @Camelus ; fucking lelijk van buiten maakt me niets uit, fucking onverzorgd wel.

Dat bedoel ik nou. Een knipoog en je bent good 2 go.

Dus ik maak kans?

Geil.

Terug
Naar boven