Burrito
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.290
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Is 4 cm bovengemiddeld?Flinke paal vs bovengemiddelde paal met uitmuntende lik -en vinger kunsten?
Wat zou je kiezen? Go!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is 4 cm bovengemiddeld?Flinke paal vs bovengemiddelde paal met uitmuntende lik -en vinger kunsten?
Wat zou je kiezen? Go!
Een clit wel, ook wel belangrijk op dit forum
Een gemiddelde clitoris is een centimeter of 10 groot hoor, 4cm zou dus ver ondergemiddeld zijn.

Dan vrees ik dat het toch geen clitjes waren bro :0Een gemiddelde clitoris is een centimeter of 10 groot hoor, 4cm zou dus ver ondergemiddeld zijn.
Op dit forum zal de gemiddelde clitorisgrootte wel een stuk hoger liggen
5 euro is 5 euro.Dan vrees ik dat het toch geen clitjes waren bro :0
Ben jij zo cheap ja? Ik vraag altijd het dubbele

Sta niet bekend om mijn vakmanschap.
Ik ook niet, maar pijpen is toevallig wel een van de weinige dingen waar ik behoorlijk bedreven in ben. Of het nou grote penissen zijn of uit de kluiten gewassen clitorissen, ik ga er vol voor.
Die eerste, maar vooral omdat mannen met zulke uitspraken toch falen met die lik- en vingerkunsten en dan zijn ze helemaal waardeloosFlinke paal vs bovengemiddelde paal met uitmuntende lik -en vinger kunsten?
Wat zou je kiezen? Go!

I feel for you, arme meid 😋Die eerste, maar vooral omdat mannen met zulke uitspraken toch falen met die lik- en vingerkunsten en dan zijn ze helemaal waardeloos![]()
Was ff geleden idd. Geen idee wat m’n vp is, wat denk je?![]()
Begrijpelijk. Het is de mannelijke equivilant van vrouwen die zeggen dat ze kinky zijn, strak zijn of zeggen dat ze goed kunnen pijpenDie eerste, maar vooral omdat mannen met zulke uitspraken toch falen met die lik- en vingerkunsten en dan zijn ze helemaal waardeloos![]()

*equivalent* . En helemaal waar dikke bummerBegrijpelijk. Het is de mannelijke equivilant van vrouwen die zeggen dat ze kinky zijn, strak zijn of zeggen dat ze goed kunnen pijpen![]()
misschien toch maar op banksaldo af gaan dan.
Heet jij schat? Gekke naam wel.
Op beide foto's precies 12 dagen voor de fotoshoot. Nu een stuk voller, droger en harder dan in 2018
![]()
![]()
![]()
Kuren, laag vetpercentage, genen.Komen die poppende aders nou zo van het trainen of is dat continu zo? En van bepaalde compounds of gewoon kuren?