- Waardering
- 34.342
Op een dag krijg ik jou boos. Wacht maar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die gast is het schoolvoorbeeld dat je niet knap hoeft te zijn om een lekker wijf te krijgen. Jennifer Hoffman, de t*ring he

Ik wacht
@Aline kan wel tegen een stootje, net zoals ze wel tegen een duimpje kan.
Volgens mij ben jij een van de weinigen die mij als vrouw ziet. Dus bedankt voor je compliment![]()
vrouwen zeggen nooit wat ze echt denken, meestal weten ze het zelf niet eens... en Aline, really?
Je vergeet de vrouw te @
Daar krijg je alleen bullshit van te horen dat je jezelf moet zijn etc. Die zullen jullie niet de waarheid vertellen omdat ze jullie niet willen kwetsen of dat ze zijn bang dat ze gezien worden als ''oppervlakkig'' . Beetje hetzelfde verhaal als je te horen krijgt dat ze een vriend heeft maar niet heeft, omdat je gewoon fucking lelijk bent.
Enige die volgens mij wel eerlijk daarover durft te zijn is @Saus
Hoe weet jij wat het minimum aan uiterlijk is voor welke vrouw? En fucking lelijk is wel weer iets heel anders dan het zijn van een 9+.Van tren wordt je ook delusional en zie je vaak dingen die er niet zijn. Zou daar ook mee te maken kunnen hebben.
Ja man, ambitie en talent scoren even goed als uiterlijk. Droom maar lekker verder lellekert
Gezicht is altijd 't belangrijkste als je praat over hoe aantrekkelijk iemand is. Alleen gays worden opgewonden van 50cm biceps. Heb overigens ook nooit die intentie gehad om het daarvoor te doen. Ik doe wat ik mooi vind en of dat aantrekkelijk is of niet kan me vrij weinig schelen.
Zoals ik al eerder had aangegeven ; dat is hetzelfde als jij gaat solliciteren met jouw poep cv op een baan met minimale eisen waar aan je nooit aan kunt voldoen. Denk je dat jij ooit wordt uitgenodigd voor een gesprek als jij niet voldoet aan de minimale eisen die zij stellen? Zo werkt het ook met vrouwen.
Jij kan de grappigste, meeste ambitieuze intelligente dude zijn op deze planeet. Als jij fuckign lelijk bent kun je het gewoon vergeten, klaar.
Tja, zo kun je er nog 1000 andere opnoemen die lelijk zijn en status/geld hebben. Kijk maar hoelang ze bij je blijft als je al die shit verliest. Als hij bij de Macdonalds werkte was hij compleet onzichtbaar voor de meeste vrouwen.
Ik hou alleen van mijzelf. De rest van jullie skanks en nerds kunnen mijn kont kussenflirt je nou met mij met die knipoog? ouwe snoeperd, kom eens pm
weet ik man, heb het genoegen om inmiddels langer dan een jaar met eentje samen te wonen
hahahaha hier hoopte ik nou op, lekkere reactie weer man
heerlijk om zo het laatste uurtje weer door te komen
ik hou van jullie allemaal, zonder dbb was thuiswerken echt een hel
Ik heb toch nooit aangeven dat ik dat weet? Ik heb alleen gezegd dat als je daar niet aan voldoet, je geen kans krijgt. Natuurlijk hebben mensen persoonlijke voorkeuren, maar de meeste mensen zijn er wel over eens wat lelijk is en niet.Hoe weet jij wat het minimum aan uiterlijk is voor welke vrouw? En fucking lelijk is wel weer iets heel anders dan het zijn van een 9+.
Peter Pannekoek
flirt je nou met mij met die knipoog? ouwe snoeperd, kom eens pm

Nou, het was weer vermakelijk. Ik ga eten en trainen.Tja, zo kun je er nog 1000 andere opnoemen die lelijk zijn en status/geld hebben. Kijk maar hoelang ze bij je blijft als je al die shit verliest. Als hij bij de Macdonalds werkte was hij compleet onzichtbaar voor de meeste vrouwen.
De harde waarheid is gewoon dat mannen/vrouwen heel oppervlakkig zijn op dat gebied. Maar oweeee als je daar eerlijk over bent. Dan komen de moraalriddetjes weer aan met hun cherry picking.
Ik hou alleen van mijzelf. De rest van jullie skanks en nerds kunnen mijn kont kussen
Ik heb toch nooit aangeven dat ik dat weet? Ik heb alleen gezegd dat als je daar niet aan voldoet, je geen kans krijgt. Natuurlijk hebben mensen persoonlijke voorkeuren, maar de meeste mensen zijn er wel over eens wat lelijk is en niet.
Ik hou alleen van mijzelf. De rest van jullie skanks en nerds kunnen mijn kont kussen
Vrijgezel met heel veel groupies.
Zoek op YouTube naar MorePlatesMoreDates. Die gast heeft al zijn haar weer terug en heeft hier een protocol voor bedacht (work in progress). Je moet die shit echt niet jarenlang aankijken... Een half kale kop is ugly, ook als je het millimetert. En implantaten hebben alleen zin als je zeker weet waar je haarverlies stopt. Anders heb je straks alleen maar haar op je voormalige inhammen.Hahahaha savage .. nee klopt tis al twee jaar aan het terug trekken en was afgelopen zomer kaal maar dat vond ik ook niks. Toch maar eens tripje Istanbul plannen voor implantaten
Anders heb je straks alleen maar haar op je voormalige inhammen.

Was ff geleden idd. Geen idee wat m’n vp is, wat denk je?Eindelijk weer eens actief? Goed fysiek nog steeds! Wat is je vp?

Goed punt. Daarom ga ik nu maar gewoon verder met squatten. In de buurt van de barbells komt hier toch niemand.vrouwen zeggen nooit wat ze echt denken, meestal weten ze het zelf niet eens... en Aline, really?
Uiterlijk, geld (gaat meestal hand in hand met status), een flinke paal. Niet heel onbelangrijk allemaal. Gekrompen ballen maken niet zo veel uitJe vergeet de vrouw te @
Daar krijg je alleen bullshit van te horen dat je jezelf moet zijn etc. Die zullen jullie niet de waarheid vertellen omdat ze jullie niet willen kwetsen of dat ze zijn bang dat ze gezien worden als ''oppervlakkig'' . Beetje hetzelfde verhaal als je te horen krijgt dat ze een vriend heeft maar niet heeft, omdat je gewoon fucking lelijk bent.
Enige die volgens mij wel eerlijk daarover durft te zijn is @Saus
Flinke paal vs bovengemiddelde paal met uitmuntende lik -en vinger kunsten?Uiterlijk, geld (gaat meestal hand in hand met status), een flinke paal. Niet heel onbelangrijk allemaal. Gekrompen ballen maken niet zo veel uit
(Edit: het een kan natuurlijk door hrt ander gecompenseerd worden, hangt een beetje af van de situatie)