- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik probeer het af en toe te doen maar ben niet zo buff als jijWorden er ook nog foto’s gepost of ben ik de enige die dat doet hier?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer het af en toe te doen maar ben niet zo buff als jijWorden er ook nog foto’s gepost of ben ik de enige die dat doet hier?![]()

goeie spiegel!
wanneer gaan wij weer duo posen dan ^^ (nu ik nog niet obesitas ben)
Worden er ook nog foto’s gepost of ben ik de enige die dat doet hier?![]()
en ik er weer uitzie als blubberlifter!
Dik fysiek man
Ik ben het wel groot deels met je eens Thomas. Alleen toch denk ik dat er een bepaalde doelgroep is, die het uiterlijk van hun partner veel minder belangrijk vinden dan wij bijvoorbeeld. Bodybuilders zijn sowieso best gefascineerd in uiterlijk. Als ik een vrouw zie die niks aan haar uiterlijke verzorging doet, zal zij hoogst waarschijnlijk ook niks in een man zoeken die dat doet. Die zal eerder een natte doos krijgen van een man die een woordpuzzel in 5 minuten weet op te lossen.Omdat je waarschijnlijk inzag dat er verbetering ging komen. Maar ik bedoel dat er geen verandering gaat komen en dat er wordt gezegd tegen jou: je moet me maar gewoon moet appreciëren/accepteren hoe ik ben.
Ik ben het zeker eens met wat hij zegt over jezelf zijn, maar ik geloof niet dat uiterlijk in die zin minder belangrijk gaat worden.
En vrijgezelWel grappig al die vrouwenkenners hier op het forum. Meanwhile is 95% hier autistisch en contactgestoord irl.
Zo is het. En ondanks dat ik al even getrouwd ben, ben ik ook autistisch en contactgestoord. Mijn vrouw is gelukkig net zo gek. Of tenminste... dat laat ze me denken.Wel grappig al die vrouwenkenners hier op het forum. Meanwhile is 95% hier autistisch en contactgestoord irl.
je ziet toch wel dat hij stukken buffer is en echt een goeie baard heeft. jelly as f**k.@Furryx94 en @Portonia1 ik moest twee keer kijken haha :')
Ben ik ook maar toch lijken de vrouwen het pas te laat door te hebben ofzo.Wel grappig al die vrouwenkenners hier op het forum. Meanwhile is 95% hier autistisch en contactgestoord irl.
je ziet toch wel dat hij stukken buffer is en echt een goeie baard heeft. jelly as f**k.
Zo is het. En ondanks dat ik al even getrouwd ben, ben ik ook autistisch en contactgestoord. Mijn vrouw is gelukkig net zo gek. Of tenminste... dat laat ze me denken.

Vooruit dan maarWorden er ook nog foto’s gepost of ben ik de enige die dat doet hier?![]()
Ik heb ook niet gezegd dat uiterlijk alles bepalend is voor de relatie. Ik heb alleen aangegeven dat als je niet voldoet aan de minimale uiterlijke eisen je geen kans krijgt. Die andere eigenschappen worden pas belangrijk als er überhaupt een soort van initiële aantrekking is op basis van het uiterlijk. Zo niet, dan doen die andere eigenschappen er helaas niet toe.denk dat je in zekere zin ergens wel gelijk hebt
je valt op iemand om zijn/haar uitstraling en een enorm onderdeel hiervan is uiterlijk want dat zorgt voor een lichamelijke aantrekkingskracht, vanuit daar bouw je wel of niet op naar een emotionele aantrekkingskracht/band en vorm je een relatie
als je partner (vanuitgaand dat we het hebben over een serieuze relatie dus niet fwb o.i.d.) vervolgens 50kg aankomt kan ik me echt wel voorstellen dat de basis waar ik het hierboven over heb (uitstraling/lichamelijke aantrekkingskracht) een deuk krijgt waardoor je relatie het zwaar te verduren krijgt, minder seks/minder aantrekkingskracht/sommigen zouden zelfs vreemd kunnen gaan.. persoonlijk zou ik hier wel enorm moeite mee hebben en zou ik mijn vriendin erop aanspreken dat er wel iets moet gebeuren want anders loopt het (idd om haar uiterlijk) stuk
in dat opzicht denk ik wel dat uiterlijk heel belangrijk kan zijn, zal per persoon natuurlijk wel verschillen maar de basis van je aantrekkingskracht komt denk ik voort uit lichamelijke aantrekkingskracht en niet omdat jullie dezelfde normen en waarden delen want die deel ik ook met vrienden/vriendinnen en dan blijft het bij een vriendschap
Dat is niet belangrijk voor mensen die geen keuze hebben inderdaad.Ik ben het wel groot deels met je eens Thomas. Alleen toch denk ik dat er een bepaalde doelgroep is, die het uiterlijk van hun partner veel minder belangrijk vinden dan wij bijvoorbeeld. Bodybuilders zijn sowieso best gefascineerd in uiterlijk. Als ik een vrouw zie die niks aan haar uiterlijke verzorging doet, zal zij hoogst waarschijnlijk ook niks in een man zoeken die dat doet. Die zal eerder een natte doos krijgen van een man die een woordpuzzel in 5 minuten weet op te lossen.
Mooie tanktop, waar heb je die gekocht?