Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Toch altijd fascinerend hoe onze DBB brigade denkt te weten hoe een vrouw in elkaar zit.

Als ik mezelf was geweest zou ik men vrouw nooit hebben leren kennen. Als ik lelijk was geweest was 7 jaar terug had ze waarschijnlijk wel met iemand anders aangepapt.
En dat geldt ook voor haar.

Liefde op her eerste gezicht is geen liefde, dat is gewoon aantrek. Iemand graag zien/houden van komt met de tijd en niet van dag 1. Na verloop van tijd wordt het uiterlijk minder belangrijk en leer je elkaar appreciëren als persoon, en zo kan het zijn dat je een knappe vrouw/man zit rondlopen naast een lelijk schepsel zonder status. Dat heeft tijd nodig.

Altijd walgelijk als koppeltjes over kinderen beginnen praten als ze nog maar een maand samen zijn. 'je bent alles voor mij' ...

Rot toch op.

Toch altijd fascinerend hoe onze DBB brigade denkt te weten hoe een vrouw in elkaar zit.

Als ik mezelf was geweest zou ik men vrouw nooit hebben leren kennen. Als ik lelijk was geweest was 7 jaar terug had ze waarschijnlijk wel met iemand anders aangepapt.
En dat geldt ook voor haar.

Liefde op her eerste gezicht is geen liefde, dat is gewoon aantrek. Iemand graag zien/houden van komt met de tijd en niet van dag 1. Na verloop van tijd wordt het uiterlijk minder belangrijk en leer je elkaar appreciëren als persoon, en zo kan het zijn dat je een knappe vrouw/man zit rondlopen naast een lelijk schepsel zonder status. Dat heeft tijd nodig.

Altijd walgelijk als koppeltjes over kinderen beginnen praten als ze nog maar een maand samen zijn. 'je bent alles voor mij' ...

Rot toch op.
na 8 jaar samen zijn. mogen er dan wel eens kindertjes komen ^^

Klopt, daarom kan ik die shit niet meer aanhoren. Jezelf zijn heeft alleen nut als jezelf iets oplevert. Daarom moet je geen fucking onzin aannemen van veel vrouwen van dit forum.

1. Na verloop van tijd wordt het uiterlijk minder belangrijk en leer je elkaar appreciëren als persoon,
En wat als je vriendin ineens 50kg aankomt? Is het uiterlijk dan nog steeds minder belangrijk, omdat je haar apprecieert als persoon?

na 8 jaar samen zijn. mogen er dan wel eens kindertjes komen ^^
Bij ons binnen 1-2 jaar. Eerst naar degelijk woonhuis en alles echt op orde hebben. Niet zoals die randdebielen die op jonge leeftijd zwanger zijn en zelfs nog niet hun eigen boontjes kunnen doppen.
En wat als je vriendin ineens 50kg aankomt? Is het uiterlijk dan nog steeds minder belangrijk, omdat je haar apprecieert als persoon?
Hangt van de situatie af, zou ze zeker niet verlaten. Maar ze zal het wel te horen krijgen.
Dan moet ze ook niet verrast zijn dat er naar andere vrouwen word gekeken.
Ook hetzelfde als ik dik zou worden, dan moet ik daar ook niet van opkijken.

Bij ons binnen 1-2 jaar. Eerst naar degelijk woonhuis en alles echt op orde hebben. Niet zoals die randdebielen die op jonge leeftijd zwanger zijn en zelfs nog niet hun eigen boontjes kunnen doppen.

Hangt van de situatie af, zou ze zeker niet verlaten. Maar ze zal het wel te horen krijgen.
Dan moet ze ook niet verrast zijn dat er naar andere vrouwen word gekeken.
Ook hetzelfde als ik dik zou worden, dan moet ik daar ook niet van opkijken.
En wat als ze dan zegt dat je haar moet appreciëren als persoon? En ze doet er vervolgens niks aan. Onvoorwaardelijke liefde? Of toch niet?

En wat als ze dan zegt dat je haar moet appreciëren als persoon? En ze doet er vervolgens niks aan. Onvoorwaardelijke liefde? Of toch niet?
Ik zeg nu van wel. Maar daar kan ik ook niet echt een antwoord op geven.
Als ze het zelf in de hand heeft kan er wat aan gedaan worden. Liefde blijft, aantrek is wat anders.
d.m.v. ziekte is het weer eenander verhaal

Ik zeg nu van wel. Maar daar kan ik ook niet echt een antwoord op geven.
Als ze het zelf in de hand heeft kan er wat aan gedaan worden. Liefde blijft, aantrek is wat anders.
d.m.v. ziekte is het weer eenander verhaal
Ligt eraan wat voor liefde. Je kunt houden van je kind, maar geen aantrek hebben inderdaad. Je kunt houden van je kat/hond maar geen aantrek hebben. Maar ik kan me niet voorstellen dat het gaat werken als geen aantrek meer hebt tot je vriendin.

50 is wel t*ring veel...

ik denk dat het dan wel dood gaat ja....
Laten we stellen dat het zoveel is dat het volgens jou niet meer aantrekkelijk is. Wellicht is dat 20 voor jou en voor hem 50.

Wat zou jij doen dan? Appreciëren als persoon?

Ligt eraan wat voor liefde. Je kunt houden van je kind, maar geen aantrek hebben inderdaad. Je kunt houden van je kat/hond maar geen aantrek hebben. Maar ik kan me niet voorstellen dat het gaat werken als geen aantrek meer hebt tot je vriendin.

Laten we stellen dat het zoveel is dat het volgens jou niet meer aantrekkelijk is. Wellicht is dat 20 voor jou en voor hem 50.

Wat zou jij doen dan? Appreciëren als persoon?

ik ga eerlijk zijn

Ik heb dit meegemaakt, ook zo'n 20 kg zwaarder door medicatie en zichzelf laten gaan...dat gaf wel struggles... je gaat anders kijken naar die persoon. Zeker wanneer je zelf naar een wedstrijd toe aan het werken bent. Het was voor mij geen rede om weg te lopen maar de kwaliteit van onze relatie zakte wel flink.

Lastig om op te antwoorden, zelfde verhaal met leeftijd als alles een beetje begint te hangen en er andere kwaaltjes aan te pas komen.

ik ga eerlijk zijn

Ik heb dit meegemaakt, ook zo'n 20 kg zwaarder door medicatie en zichzelf laten gaan...dat gaf wel struggles... je gaat anders kijken naar die persoon. Zeker wanneer je zelf naar een wedstrijd toe aan het werken bent. Het was voor mij geen rede om weg te lopen maar de kwaliteit van onze relatie zakte wel flink.
Omdat je waarschijnlijk inzag dat er verbetering ging komen. Maar ik bedoel dat er geen verandering gaat komen en dat er wordt gezegd tegen jou: je moet me maar gewoon moet appreciëren/accepteren hoe ik ben.

Ik ben het zeker eens met wat hij zegt over jezelf zijn, maar ik geloof niet dat uiterlijk in die zin minder belangrijk gaat worden.

Omdat je waarschijnlijk inzag dat er verbetering ging komen. Maar ik bedoel dat er geen verandering gaat komen en dat er wordt gezegd tegen jou: je moet me maar gewoon moet appreciëren/accepteren hoe ik ben.

Ik ben het zeker eens met wat hij zegt over jezelf zijn, maar ik geloof niet dat uiterlijk in die zin minder belangrijk gaat worden.

denk dat je in zekere zin ergens wel gelijk hebt

je valt op iemand om zijn/haar uitstraling en een enorm onderdeel hiervan is uiterlijk want dat zorgt voor een lichamelijke aantrekkingskracht, vanuit daar bouw je wel of niet op naar een emotionele aantrekkingskracht/band en vorm je een relatie

als je partner (vanuitgaand dat we het hebben over een serieuze relatie dus niet fwb o.i.d.) vervolgens 50kg aankomt kan ik me echt wel voorstellen dat de basis waar ik het hierboven over heb (uitstraling/lichamelijke aantrekkingskracht) een deuk krijgt waardoor je relatie het zwaar te verduren krijgt, minder seks/minder aantrekkingskracht/sommigen zouden zelfs vreemd kunnen gaan.. persoonlijk zou ik hier wel enorm moeite mee hebben en zou ik mijn vriendin erop aanspreken dat er wel iets moet gebeuren want anders loopt het (idd om haar uiterlijk) stuk

in dat opzicht denk ik wel dat uiterlijk heel belangrijk kan zijn, zal per persoon natuurlijk wel verschillen maar de basis van je aantrekkingskracht komt denk ik voort uit lichamelijke aantrekkingskracht en niet omdat jullie dezelfde normen en waarden delen want die deel ik ook met vrienden/vriendinnen en dan blijft het bij een vriendschap

• Like
Waarderingen: MDC
Worden er ook nog foto’s gepost of ben ik de enige die dat doet hier?:(

20201008_201421.jpg

goeie spiegel!

wanneer gaan wij weer duo posen dan ^^ (nu ik nog niet obesitas ben)

Terug
Naar boven