XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Laatst bewerkt:
Ik dacht al wat is het druk hier, zal vast een relletje zijn, altijd leuk. De waarheid zal overigens wel ergens in het midden liggen, uiterlijk speelt veruit de belangrijkste, maar niet alles bepalende rol. Zo kan je als 7/10 wel een 10 versieren als je alles goed doet, je een toplichaam hebt en noem maar op. Maar dit gaat je als 5/10 niet lukken. Oftewel er zijn wel marges waarbinnen je kan scoren, maar die zijn beperkt.

Omdat je waarschijnlijk inzag dat er verbetering ging komen. Maar ik bedoel dat er geen verandering gaat komen en dat er wordt gezegd tegen jou: je moet me maar gewoon moet appreciëren/accepteren hoe ik ben.

Ik ben het zeker eens met wat hij zegt over jezelf zijn, maar ik geloof niet dat uiterlijk in die zin minder belangrijk gaat worden.

Op dat moment was ik daar niet van overtuigd tbh. Ik durf niet met zekerheid te zeggen wat er zou gebeuren indien dit nog een 1,2,3 jaar zo door zou gaan en zij nog zwaarder zou worden. Maar ik denk dat dit op den duur einde verhaal zou betekenen.

Toch altijd fascinerend hoe onze DBB brigade denkt te weten hoe een vrouw in elkaar zit.

Als ik mezelf was geweest zou ik men vrouw nooit hebben leren kennen. Als ik lelijk was geweest was 7 jaar terug had ze waarschijnlijk wel met iemand anders aangepapt.
En dat geldt ook voor haar.

Liefde op her eerste gezicht is geen liefde, dat is gewoon aantrek. Iemand graag zien/houden van komt met de tijd en niet van dag 1. Na verloop van tijd wordt het uiterlijk minder belangrijk en leer je elkaar appreciëren als persoon, en zo kan het zijn dat je een knappe vrouw/man zit rondlopen naast een lelijk schepsel zonder status. Dat heeft tijd nodig.

Altijd walgelijk als koppeltjes over kinderen beginnen praten als ze nog maar een maand samen zijn. 'je bent alles voor mij' ...

Rot toch op.
Eindelijk een reële en normale post. Dit geeft veel beter weer hoe de praktijk werkt denk ik (ook al heb ik zelf weinig ervaring).

Op dat moment was ik daar niet van overtuigd tbh. Ik durf niet met zekerheid te zeggen wat er zou gebeuren indien dit nog een 1,2,3 jaar zo door zou gaan en zij nog zwaarder zou worden. Maar ik denk dat dit op den duur einde verhaal zou betekenen.
Ben van mening dat je altijd je best moet blijven doen voor je partner, dus ook er goed uit blijven zien. Je wilt toch ook een bepaalde seksuele/fysieke aantrekkingskracht hebben naar elkaar?

Ben van mening dat je altijd je best moet blijven doen voor je partner, dus ook er goed uit blijven zien. Je wilt toch ook een bepaalde seksuele/fysieke aantrekkingskracht hebben naar elkaar?
Toch zie je dat het merendeel van de mensen ( niet de fanatieke sporters) met de jaren uitdijen en er wel vrede mee lijken te hebben of niet de discipline er iets aan te veranderen. Ik vraag me hoeveel koppels tegen elkaar durven te zeggen dat er wel een paar kg af mag .

20201009_120730.jpg

Eindelijk een reële en normale post. Dit geeft veel beter weer hoe de praktijk werkt denk ik (ook al heb ik zelf weinig ervaring).
Dat uiterlijk minder belangrijk gaat worden is dus niet hoe het in de praktijk werkt. Wellicht kom je daar nog eens achter als je keer je pik ergens anders insteekt dan een plastic kut of the f**k jij tegenwoordig allemaal gebruikt.

Precies en daarom geloof ik dus niet dat uiterlijk minder belangrijk gaat worden.

Dat uiterlijk minder belangrijk gaat worden is dus niet hoe het in de praktijk werkt. Wellicht kom je daar nog eens achter als je keer je pik ergens anders insteekt dan een plastic kut of the f**k jij tegenwoordig allemaal gebruikt.

Precies en daarom geloof ik dus niet dat uiterlijk minder belangrijk gaat worden.
Ik gebruik helemaal niets atm en ben niet zo hopeloos gelukkig.

Hoeveel vrouwen heb jij gehad en met hoeveel is daar een stabiele relatie uit voortgekomen die meerdere jaren heeft standgehouden?

Je best blijven doen kan maar dat gaat bij ons niet meer helpen maat.

Ik vraag me hoeveel koppels tegen elkaar durven te zeggen dat er wel een paar kg af mag .
Mannen zijn vaak bang om hun vriendin/vrouw de waarheid te vertellen, omdat ze weten hoe gevoelig vrouwen daarmee zijn en dat gezeik dan nog wekenlang aan moeten horen.

Daarbij komt ook kijken dat als je al jarenlang iets in iemand geïnvesteerd hebt, je het niet zomaar kwijt wilt raken.

Hoeveel vrouwen heb jij gehad en met hoeveel is daar een stabiele relatie uit voortgekomen die meerdere jaren heeft standgehouden?
Geen. Ik ben nog maagd, ik lul maar wat

Toch zie je dat het merendeel van de mensen ( niet de fanatieke sporters) met de jaren uitdijen en er wel vrede mee lijken te hebben of niet de discipline er iets aan te veranderen. Ik vraag me hoeveel koppels tegen elkaar durven te zeggen dat er wel een paar kg af mag .
Merendeel van de mensen wordt inderdaad dikker en vrijwel iedereen die ik daar over spreek zou liever hebben dat hun partner dat niet zou doen en meer aan hun lichaam zou werken.
Ze durven niets te zeggen omdat de ander boos wordt, ze vinden het wel best omdat ze zelf ook hun lichaam verslonzen, levens teveel met elkaar verweven, en ongetwijfeld omdat ze gek zijn op elkaar.
Maar ik zou het gewoon zeggen tegen mijn vriendin/soontobevrouw wanneer ze te dik wordt naar mijn smaak. Al zie ik dat toch nooit gebeuren, haar kennende :o

Wel gedaan dus? Wat voor speeltjes moet ik me hierbij voorstellen?

• Haha
Waarderingen: hk95
Wel gedaan dus? Wat voor speeltjes moet ik me hierbij voorstellen?
Ik heb een tijdje terug eens onderstaande gekocht, maar ben alweer vergeten waar ie ligt. Sinds ik ging cutten heb ik sowieso het libido van een overleden opa.

Terug
Naar boven