XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Uiterlijk, geld (gaat meestal hand in hand met status), een flinke paal. Niet heel onbelangrijk allemaal. Gekrompen ballen maken niet zo veel uit

(Edit: het een kan natuurlijk door hrt ander gecompenseerd worden, hangt een beetje af van de situatie)
Zou @BB_ of @DeeJay1 een kans bij jou maken op romantisch vlak als ze geld/status hadden? En dan bedoel ik dat je er echt aangetrokken tot voelt en niet om te misbruiken.

.
Zou @BB_ of @DeeJay1 een kans bij jou maken op romantisch vlak als ze geld/status hadden? En dan bedoel ik dat je er echt aangetrokken tot voelt en niet om te misbruiken.
Mijn uitkering is niet zo hoog:(

Kapitein Bb heeft opzich nog wel status ik werk gewoon in een fabriek

maar bijna hetzelfde loon:p

Laatst bewerkt:
Je slaat de spijker op zijn kop denk ik. Dat soort vrouwen doen dat voor centen en imo is dat misbruik. Een zelfredzame, onafhankelijke vrouw zou zo'n kerel toch niet zo gauw nemen?

Ik doe niet aan die dingen

Laatst bewerkt:
Je slaat de spijker op zijn kop denk ik. Het lijkt me niet dat als je goed voor jezelf kan zorgen/compleet onafhankelijk bent dat je vrijwillig op een gremlin gaat liggen omdat hij aardig is. Die doen dat voor centen en imo is dat misbruik. Los van daf, eenmaal gefriendzoned is er geen weg meer terug

Ik doe niet aan die shit. Geef mij een lekkere vent die niet van mij vreet en niet zeurt en ik ben tevreden.
Deden vrouwen dat maar is niet zo vaak.

Je slaat de spijker op zijn kop denk ik. Het lijkt me niet dat als je goed voor jezelf kan zorgen/compleet onafhankelijk bent dat je vrijwillig op een gremlin gaat liggen omdat hij aardig is. Die doen dat voor centen en imo is dat misbruik. Los van daf, eenmaal gefriendzoned is er geen weg meer terug :emo:

Ik doe niet aan die shit. Geef mij een lekkere vent (yes yes, uiterlijk) die niet van mij vreet en niet zeurt en ik ben tevreden.

Veel eisend zeg

@Thomaz het ligt er ook aan of een vrouw de pil( als in anticonceptiepil) gebruikt. Met pil maken vrouwen een andere partnerkeuze als zonder pil is uit onderzoek gebleken. Met pil kiezen vrouwen voor iemand die op ze lijkt zonder kiezen ze voor meer genetische diversiteit. Aan gezien het pilgebruik in Nederland hoog is is dat een factor om rekening mee te houden.
Je kunt hierdoor niet alle vrouwen over 1 kam scheren

Op beide foto's precies 12 dagen voor de fotoshoot. Nu een stuk voller, droger en harder dan in 2018 :)
IMG_20201008_203738.jpg
IMG_20201008_203539.jpg
IMG_20201008_203045.jpg
Damn nice man! Goeie progress erop!

Zoek op YouTube naar MorePlatesMoreDates. Die gast heeft al zijn haar weer terug en heeft hier een protocol voor bedacht (work in progress). Je moet die shit echt niet jarenlang aankijken... Een half kale kop is ugly, ook als je het millimetert. En implantaten hebben alleen zin als je zeker weet waar je haarverlies stopt. Anders heb je straks alleen maar haar op je voormalige inhammen.
Maar is hij niet z'n haar verloren door kuren? Dit is bij wesley niet het geval dus kan zijn dat het protocol dan niet werkt toch

Maar is hij niet z'n haar verloren door kuren? Dit is bij wesley niet het geval dus kan zijn dat het protocol dan niet werkt toch
Groeit uitgevallen haar wat door kuren komt, weer terug als je stopt met kuren? Of heb je het proces gewoon versnelt door het kuren, en dat het evengoed was gebeurd maar dan een x aantal jaar later?

Komen die poppende aders nou zo van het trainen of is dat continu zo? En van bepaalde compounds of gewoon kuren?
Kuren, laag vetpercentage, genen.
Wat vntl zegt inderdaad
Damn nice man! Goeie progress erop!
Dankjewel:D
Flinke stap groter en nog droger ook, wat wil je nog meer :).
Nog groter en droger:roflol:

.

Mijn uitkering is niet zo hoog:(

Kapitein Bb heeft opzich nog wel status ik werk gewoon in een fabriek

maar bijna hetzelfde loon:p
Welke status?

Maar wel eerlijk en geen fucking bullshit met gewoon jezelf zijn. Kan die onzin niet meer aanhoren.

@Thomaz het ligt er ook aan of een vrouw de pil( als in anticonceptiepil) gebruikt. Met pil maken vrouwen een andere partnerkeuze als zonder pil is uit onderzoek gebleken. Met pil kiezen vrouwen voor iemand die op ze lijkt zonder kiezen ze voor meer genetische diversiteit. Aan gezien het pilgebruik in Nederland hoog is is dat een factor om rekening mee te houden.
Je kunt hierdoor niet alle vrouwen over 1 kam scheren
Dus? Dat neemt toch niet weg dat je altijd minimaal moet voldoen aan bepaalde uiterlijke eisen. Ik kan me niet voorstellen dat er wat gecompenseerd kan worden als je qua uiterlijk een 4/10 bent voor diegene. Misschien als je een 5-6 bent.

Ik snap niet dat hier zo moeilijk over gedaan moet worden. Lijkt me toch gewoon voor de hand liggend.

Terug
Naar boven