AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik voel een revieuw topic aankomen

Kan iemand hier alsjeblieft zo'n plaatje a la Marvin en z'n hamburger van maken? :')
sanicciic.png

Ik vraag me altijd af wie z'n filmpjes met de hele wereld deelt. Zijn niet alleen betaalde pro's.
Hmm, als je veel views krijgt krijg je dan ook niet dikke money?

Denk dat ik het serieus eerder zou doen dan vloggen :roflol:

@BB_ is het iets zo'n ding?

waarom ga je niet gewoon naar een saunaclub?

goedkoper dan daten, geen gezeik en ze zijn 10x lekkerder dan je ooit irl zou kunnen krijgen..
Omdat ik een serieuze relatie zoek. Ding is prima, maar lang niet gebruikt. Niet zo veel behoefte atm.

Momenteel ben ik niet echt op zoek trouwens, single zijn heeft ook voordelen, maar sta er wel voor open.

Omdat ik een serieuze relatie zoek. Ding is prima, maar lang niet gebruikt. Niet zo veel behoefte atm.

Momenteel ben ik niet echt op zoek trouwens, single zijn heeft ook voordelen, maar sta er wel voor open.
Het grootste nadeel aan zo een apparaat lijkt me, al je zaad er weer uitspoelen. Of laat jij dat gewoon zitten Bert?

Laatst bewerkt:
Ik heb een tijdje terug eens onderstaande gekocht, maar ben alweer vergeten waar ie ligt. Sinds ik ging cutten heb ik sowieso het libido van een overleden opa.
Neem 'm anders mee naar de volgende meet, kunnen we het even om de beurt testen.

Jouw libido is sws dood toch?
Zou me daar wel zorgen over maken persoonlijk.

• Like
Waarderingen: BB_
Jouw libido is sws dood toch?
Zou me daar wel zorgen over maken persoonlijk.
Waarom zou je zorgen maken over je libido als je er nooit echt gebruik van gaat maken?

Ga je ook zorgen maken welke schoenen je moet dragen als je geen poten meer hebt. Of welk kapsel je moet nemen als je geen haar meer hebt.

Terug
Naar boven