- Waardering
- 34.342
Wat wil je weten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
more spews for more viewsIk vraag me altijd af wie z'n filmpjes met de hele wereld deelt. Zijn niet alleen betaalde pro's.
Kan iemand hier alsjeblieft zo'n plaatje a la Marvin en z'n hamburger van maken? :')
naar jouw ervaringen
Hmm, als je veel views krijgt krijg je dan ook niet dikke money?Ik vraag me altijd af wie z'n filmpjes met de hele wereld deelt. Zijn niet alleen betaalde pro's.

Wat wil je weten?
Ik weegschaal.
Omdat ik een serieuze relatie zoek. Ding is prima, maar lang niet gebruikt. Niet zo veel behoefte atm.@BB_ is het iets zo'n ding?
waarom ga je niet gewoon naar een saunaclub?
goedkoper dan daten, geen gezeik en ze zijn 10x lekkerder dan je ooit irl zou kunnen krijgen..
Omdat ik een serieuze relatie zoek. Momenteel ben ik niet echt op zoek trouwens, single zijn heeft ook voordelen, maar sta er wel voor open.
Het grootste nadeel aan zo een apparaat lijkt me, al je zaad er weer uitspoelen. Of laat jij dat gewoon zitten Bert?Omdat ik een serieuze relatie zoek. Ding is prima, maar lang niet gebruikt. Niet zo veel behoefte atm.
Momenteel ben ik niet echt op zoek trouwens, single zijn heeft ook voordelen, maar sta er wel voor open.
Je wilt toch een realistische ervaring? Dan laat je het er gewoon in voor die seksgeur toch nog te ervaren.Het grootste nadeel aan zo een apparaat lijkt me, al je zaad er weer uitspoelen. Of liet jij dat gewoon zitten Bert?
Neem 'm anders mee naar de volgende meet, kunnen we het even om de beurt testen.Ik heb een tijdje terug eens onderstaande gekocht, maar ben alweer vergeten waar ie ligt. Sinds ik ging cutten heb ik sowieso het libido van een overleden opa.
![]()
Boners Blowjob Voordeelset Aanbieding - iBOOD
Dat de slaapkamer niet enkel dient om in te slapen, hoeven we je vast niet te vertellen. Met dit voordeelpakket van Boners zorg je voor nóg meer spanning tussen de lakens!www.ibood.com
Jouw libido is sws dood toch?Omdat ik een serieuze relatie zoek. Ding is prima, maar lang niet gebruikt. Niet zo veel behoefte atm.
Momenteel ben ik niet echt op zoek trouwens, single zijn heeft ook voordelen, maar sta er wel voor open.
Waarom zou je zorgen maken over je libido als je er nooit echt gebruik van gaat maken?Jouw libido is sws dood toch?
Zou me daar wel zorgen over maken persoonlijk.
Had ik natty ook rond wedstrijdshape. Komt een weer goed, paar procent vet erbij en als SHBG weer wat lager is. Hij werkt nog wel.Jouw libido is sws dood toch?
Zou me daar wel zorgen over maken persoonlijk.