AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Omdat ik een serieuze relatie zoek. Ding is prima, maar lang niet gebruikt. Niet zo veel behoefte atm.

Momenteel ben ik niet echt op zoek trouwens, single zijn heeft ook voordelen, maar sta er wel voor open.

Ja je gaat er ook niet heen om een vriendinnetje te zoeken knurft.

• Haha
Waarderingen: Pren
tenor (1).gif
Dat snappen überalfa's niet wellicht. :sukkeltje:

Ja je gaat er ook niet heen om een vriendinnetje te zoeken knurft.
Dat snap ik, maar dat is wel hetgeen ik hooguit behoefte aan heb, knurft. Ik duik niet zomaar met iemand het bed in enkel voor de seks. Volgens mij heb ik al 1000x gezegd dat ik daar niet naar op zoek ben, dus ik snap je zogenaamde advies niet.

Dat snap ik, maar dat is wel hetgeen ik hooguit behoefte aan heb, knurft. Ik duik niet zomaar met iemand het bed in enkel voor de seks.

Nee dat past natuurlijk niet in je christelijke opvoeding. Wel een nep kutje kopen maar geen echte kut willen. Wat een knurft.

De eerste de beste die een beetje lief tegen je doet en B is verliefd, let maar op.

Dat snappen überalfa's niet wellicht. :sukkeltje:
Je spreekt jezelf gewoon tegen. Dat is inderdaad wat ik niet begrijp.

Single zijn heeft inderdaad voordelen, als tenminste één echte kut hebt die je kunt gebruiken. Wat voor voordelen heeft single zijn als dit niet geval is?

Laatst bewerkt:
Kan aan mij liggen, maar ik beeld me nu helemaal in dat hij zo'n rape gezicht trekt als hij zichzelf laat pijpen door dat apparaat en weer zulke gedachten krijgt als die fuckdup droom van hem.

Wacht maar als hij weer zijn libido terugkrijgt. Gevaar voor de maatschappij die geile dekhengst.

1602248322268.png
Doe eens niet zo triest.

Zucht hij is er weer hoor.

@th0maz Vind je dat geen geil idee van @BB_ ? Die nichterige kop van je doet anders vermoeden namelijk.

Dat snap ik, maar dat is wel hetgeen ik hooguit behoefte aan heb, knurft. Ik duik niet zomaar met iemand het bed in enkel voor de seks. Volgens mij heb ik al 1000x gezegd dat ik daar niet naar op zoek ben, dus ik snap je zogenaamde advies niet.
Beter ga je een keer neuken man. Is goed voor je. Het begint je hersenen aan te tasten zo te zien.

Ik bedoel het goed.

• Like
Waarderingen: Saus
tilt duidelijk te weinig als je nog kunt lachen bovenin
Kostte de nodige moeite? Zuurstof trok langzaam uit m'n hoofd. Maar idd, ben maandje geleden weer gestart met rackpulls en kan nog steeds wekelijks verhogen. Niet te snel,.want wil m'n uitvoering netjes houden. Een van de weinige oefeningen waar ik periodiseer. Zit nu voor het eerst op 5x5x220 :grinny:.

Moet ik hier nu echt "Bokito" gaan verdedigen terwijl hij en ik elkaar IRL totaal niet mogen? De beste man heeft jaren strongman gedaan, denk niet dat ie bang is om iemand IRL te ontmoeten. Zou ook niet inzien waarom je bang zou zijn voor "Wovano". Ik "ken" ze beiden IRL trouwens. What the hell is "battle" uberhaupt? Posen ofzo? En shit als "nee je moeder dit" is echt verschrikkelijk gay. Net als afgeven op iemands "nichtenkop" trouwens.

@Camelus stiekem was B al jaren klant bij "YingYang" (je bent uit Noord-Limburg toch? dan snap je de referentie).

Terug
Naar boven