AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Moet ik hier nu echt "Bokito" gaan verdedigen terwijl hij en ik elkaar IRL totaal niet mogen? De beste man heeft jaren strongman gedaan, denk niet dat ie bang is om iemand IRL te ontmoeten. Zou ook niet inzien waarom je bang zou zijn voor "Wovano". Ik "ken" ze beiden IRL trouwens. What the hell is "battle" uberhaupt? Posen ofzo? En shit als "nee je moeder dit" is echt verschrikkelijk gay. Net als afgeven op iemands "nichtenkop" trouwens.

@Camelus stiekem was B al jaren klant bij "YingYang" (je bent uit Noord-Limburg toch? dan snap je de referentie).
Bokito de enige DBBer die ik in het echt heb ontmoet :p:o

Behalve m'n broer dan, die heb ik ook wel eens ontmoet.

Moet ik hier nu echt "Bokito" gaan verdedigen terwijl hij en ik elkaar IRL totaal niet mogen? De beste man heeft jaren strongman gedaan, denk niet dat ie bang is om iemand IRL te ontmoeten. Zou ook niet inzien waarom je bang zou zijn voor "Wovano". Ik "ken" ze beiden IRL trouwens. What the hell is "battle" uberhaupt? Posen ofzo? En shit als "nee je moeder dit" is echt verschrikkelijk gay. Net als afgeven op iemands "nichtenkop" trouwens.

@Camelus stiekem was B al jaren klant bij "YingYang" (je bent uit Noord-Limburg toch? dan snap je de referentie).
Haha thanks D, Thomas denkt dat ik bang ben voor wouter all good yo :roflol:. Serious business op dit forum jeweet

Wat heeft dat er mee te maken? Ook al is hij de fuckin koning. Het feit blijft dat hij wekenlang grote bek heeft gehad en heeeel toevallig een week van te voren corona heeft. En paar weken later toch niet had. Maar misschien kan het. Wie weet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit schijnbaar.

Als hij dat echt wilde en een man van zijn woord was dan had hij of de test preventief veel eerder gedaan of gewoon het risico genomen.

Wat heeft dat er mee te maken? Ook al is hij de fuckin koning. Het feit blijft dat hij wekenlang grote bek heeft gehad en heeeel toevallig een week van te voren corona heeft. En paar weken later toch niet had. Maar misschien kan het. Wie weet. De wonderen zijn de wereld nog niet uit schijnbaar.

Als hij dat echt wilde en een man van zijn woord was dan had hij of de test preventief veel eerder gedaan of gewoon het risico genomen.

Waar de f**k heb je het uberhaupt over?

Ik was al een pagina of zeven zoned out. Iets met dat kale mannen geen vrouw kunnen krijgen ofzo.

Ik ben je geen uitleg verantwoord maar goed. Mijn vriendin was corona positief en heeft 120 uur moeten wachten op de uitslag, ik had dus uberhaupt niet kunnen komen. Uit mijn test kwam negatief maar ik ben er van overtuigd dat die niet klopte. Ik zou zeggen kom naar de meet met je grote forum waffel, dan tuf ik zo op die nichterige kop van je als je tof doet.

Kusje.

Ik ben je geen uitleg verantwoord maar goed. Mijn vriendin was corona positief en heeft 120 uur moeten wachten op de uitslag, ik had dus uberhaupt niet kunnen komen. Uit mijn test kwam negatief maar ik ben er van overtuigd dat die niet klopte. Ik zou zeggen kom naar de meet met je grote forum waffel, dan tuf ik zo op die nichterige kop van je als je tof doet.

Kusje.
Je hebt ook nog eens wekenlang gedaan om met zo'n slecht excuus te komen. Chapeau.

We zullen wel ergens een op een afspreken als je ballen hebt dan zal ik die 50 jarige uitgerookte kop van jou even glad strijken. Fuckin gitje

• Like
Waarderingen: Apw
voetbal inside vi GIF

Dames, ga lekker verder in pm of irl.

Je hebt ook nog eens wekenlang gedaan om met zo'n slecht excuus te komen. Chapeau.

We zullen wel ergens een op een afspreken als je ballen hebt dan zal ik die 50 jarige uitgerookte kop van jou even glad strijken. Fuckin gitje
Hahahahaha je reageert ook nog als een valse nicht:roflol:

Heb je stront in je ogen of een concentratievermogen van een goudvis? Ik reageer op jouw post waarbij je aangeeft dat @Bokito niet bang is voor @wovano

Wellicht moet je niet meteen zijn lul afzuigen voordat je weet waarover gaat fckin homo

Bro wat the f**k lul jij nu? Bokito en ik kennen elkaar irl en we zijn niet bepaald de beste vrienden. We kennen elkaar van strongman wedstrijden, je weet wel, zo'n shit waar real life krachtsporters met elkaar "battlen" ipv forum helden. Je bent hier alleen maar aan het schelden als een kneus. Ik heb probably gemist dat Wovano en Bokito beef hadden, dat bedoelde ik ermee. Ik had verwacht dat ze elkaar wel mochten, zo schat ik ze allebei IRL een beetje in namelijk. Wil je echte namen weten trouwens? Ik heet Dominique Janssen, uit Geleen, geboren in Punda (als je me gaat facebooken, "insta" heb ik niet, ik ben 30 en te oud voor zo'n shit). Je praat wel tof voor een E-warrior. Je weet toch hopelijk dat bijna iedereen nu in deze tread (Sanca, RockOfAges, Bokito, Camelus) elkaar irl heeft gezien en/of met naam en toenaam op dit forum staat. Jij bent de enige anonieme keyboard warrior hier, die ook nog het grootste praat.

@th0maz durft sws niet op een meet komen.

Ohnee daar is hij te alpha voor.

Terug
Naar boven