Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

vaak is het andersom :roflol:

he @Bokito homo, wanneer weer knuffelen bij rpb?

haha ik vind bokito een eikel hoor... van jou weet ik maar half/half wie je bent omdat je een beetje van "na mijn tijd bent" in de strongman, maar ik weet wel dat je het ook leuk vind om mij af te zeiken. Op zich niet erg trouwens en al helemaal niet op een forum. Maar ik vind het bizar als mensen die in competatieve sport (of dat nu strongman is of whatever) zichzelf 50x hebben laten zien, hier neergezet worden als E-warrior. Als ik bang was voor Bokito of wie dan ook, dan zou ik me niet op strongman wedstrijden vertonen en als Bokito (of jij of wie dan ook) een echte "e-held" was, zou die fake stats plaatsen en zich nooit irl laten zien.

Bro wat the f**k lul jij nu? Bokito en ik kennen elkaar irl en we zijn niet bepaald de beste vrienden. We kennen elkaar van strongman wedstrijden, je weet wel, zo'n shit waar real life krachtsporters met elkaar "battlen" ipv forum helden. Je bent hier alleen maar aan het schelden als een kneus. Ik heb probably gemist dat Wovano en Bokito beef hadden, dat bedoelde ik ermee. Ik had verwacht dat ze elkaar wel mochten, zo schat ik ze allebei IRL een beetje in namelijk. Wil je echte namen weten trouwens? Ik heet Dominique Janssen, uit Geleen, geboren in Punda (als je me gaat facebooken, "insta" heb ik niet, ik ben 30 en te oud voor zo'n shit). Je praat wel tof voor een E-warrior. Je weet toch hopelijk dat bijna iedereen nu in deze tread (Sanca, RockOfAges, Bokito, Camelus) elkaar irl heeft gezien en/of met naam en toenaam op dit forum staat. Jij bent de enige anonieme keyboard warrior hier, die ook nog het grootste praat.
Je hebt het inderdaad niet gevolgd wat er gaande was. Dus vandaar moet je er niet bemoeien. Als jij wekenlang grote bek hebt en zegt dat je met iemand gaat battlen of wat het moest voorstellen en dan paar dagen van te voren heel toevallig afzegd ben je gewoon een b*ch. Dan moet je of geen grote bek hebben of gewoon op komen dagen.

Je hebt het inderdaad niet gevolgd wat er gaande was. Dus vandaar moet je er niet bemoeien. Als jij wekenlang grote bek hebt en zegt dat je met iemand gaat battlen of wat het moest voorstellen en dan paar dagen van te voren heel toevallig afzegd ben je gewoon een b*ch. Dan moet je of geen grote bek hebben of gewoon op komen dagen.
Ik ken het halve forum irl waar heb je het over. Een delusional anoniem forum gaytje ben je:roflol:.

Ik vraag me nog steeds oprecht af wat jij met "battlen" bedoeld? Dancebattle, rapbattle, posen? Serieuze vraag. Kan me van allebei niet voorstellen dat ze gaan knokken. Enerzijds omdat ik ze daar te volwassen voor inschat en anderzijds omdat ik ze allebei te geblesseerd in schat om te gaan vechten :P

Ik ken het halve forum irl waar heb je het over. Een delusional anoniem forum gaytje ben je:roflol:.
Wat doet dat er toe? Je blijft de forum b*ch omdat je niet je woord bent nagekomen omdat je bang was.

Kom nou eens je woord na met wouter en als je daarna nog tof doet dan zullen we wel zien of je op mij gaat tuffen.:kiss:
Ik vraag me nog steeds oprecht af wat jij met "battlen" bedoeld? Dancebattle, rapbattle, posen? Serieuze vraag. Kan me van allebei niet voorstellen dat ze gaan knokken. Enerzijds omdat ik ze daar te volwassen voor inschat en anderzijds omdat ik ze allebei te geblesseerd in schat om te gaan vechten :P
Weet ik veel wat ze van plan waren. Ik weet alleen dat Sven wekenlang stoer ging doen dat er zogenaamd iets ging gebeuren. Maar net voordat het ging plaatsvinden kwam zijn ware aard naar boven.:treuren:

Genoeg geouwehoerd. Foto'tje.
IMG_20201009_145300.jpg

Heb je nou een baard of is dat schaduw?

Indrukwekkend sternocleidomastoideus, viel mij ook op toen je op tv was.

Heb je het over dezelfde Wouter als die ik ken? Wouter is docent en Sven recruiter. Denk je echt dat die 2 op een parkeerplaats gaan afspreken om als "hoodrats" een potje te gaan vechten. Grow up man.

Heb je het over dezelfde Wouter als die ik ken? Wouter is docent en Sven recruiter. Denk je echt dat die 2 op een parkeerplaats gaan afspreken om als "hoodrats" een potje te gaan vechten. Grow up man.
Wat doet dat er allemaal toe? Je betrekt heletijd irreverente bullshit erbij die niks met de context te maken heeft.

Ik ben niet hier diegene die hier mensen bedreigd tenzij dat bij mij wordt gedaan. Hij roept toch die onzin. Zit die lul al diep genoeg in je keel? Gesproken over internet warriors inderdaad. Grote bek maar niks nakomen :roflol:

Wie gaan er nu tegen elkaar?

Terug
Naar boven