MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

inb4

unnamed.jpg
Jaaa, die wil ik.
Ookal is deze iets meer convenient in het alledaagse gebruik
16022619799883297201866547504626.jpg

Scheidsrechter doet doorgaans niet mee aan het spel dus dat lijkt me niet slim. Of we moeten grote inventory hebben.
Ik heb pre corona een flinke berg pep gedroogd die door corona gewoon ligt te verstoffen nu. Houdbaarheidsdatum komt in zicht dus jij kan meedoen.

@th0maz durft sws niet op een meet komen.

Ohnee daar is hij te alpha voor.
Ik durf best wel op een meeting te komen, maar als iemand tegen mij zegt dat hij in mijn gezicht gaat tuffen dan gaan we dat toch even één op één regelen. Ik ben wel benieuwd hoeveel van die praatjes werkelijkheid gaat worden.

Maar laten we eerst zien wanneer de volgende battle is op dit forum en dan zullen we zien wie de meest nichterige kop heeft van ons twee. Als hij tenminste mee durft te te doen natuurlijk. Want er staat me iets van bij dat hij tot nu toe elke mogelijke battle met mij op dit forum heeft afgewezen.

Ff ASOT underground DBB version organiseren? @hoxyz @Zeenius @Bokito
Ik durf best wel op een meeting te komen, maar als iemand tegen mij zegt dat hij in mijn gezicht gaat tuffen dan gaan we dat toch even één op één regelen. Ik ben wel benieuwd hoeveel van die praatjes werkelijkheid gaat worden.

Maar laten we eerst zien wanneer de volgende battle is op dit forum en dan zullen we zien wie de meest nichterige kop heeft van ons twee. Als hij tenminste mee durft te te doen natuurlijk. Want er staat me iets van bij dat hij tot nu toe elke mogelijke battle met mij op dit forum heeft afgewezen.
@Ashbringer45 in:heart:

@th0maz butthurt mannetje ben je :roflol:, denk je dat ik bang voor je nichterige kop ben? Je doet hier altijd alsof je de man bent op dit forum door iedereen af te zeiken maar je bent een onzeker kutventje. Nu kom je weer met één of andere nikszeggende comeback, ik kijk er al naar uit.

En jij met je forum battles, hardoplachs :roflol:

@Ashbringer45 in:heart:

@th0maz butthurt mannetje ben je :roflol:, denk je dat ik bang voor je nichterige kop ben? Je doet hier altijd alsof je de man bent op dit forum door iedereen af te zeiken maar je bent een onzeker kutventje. Nu kom je weer met één of andere nikszeggende comeback, ik kijk er al naar uit.

En jij met je forum battles, hardoplachs :roflol:
Volgens ben jij de enige die hier butthurt is, want elke keer als ik begin over het feit dat jij niet kwam opdagen op die meeting dan krijg je ineens praatjes. Wie is er dan butt hurt? Als het je niks zou schelen en je zeker was van je zaak, dan had je er ook niet zo op gereageerd lijkt mij. Sterker nog: je bent zo gefrustreerd dat je ineens komt met een paar loze flut dreigementen om mij in mijn gezicht te tuffen etc. Maar wellicht ben jij anders daarmee, dan kan. Uit je vorige acties liet je wel blijken dat je een aparte manier van aanpakken hebt.

Ga jij mij nou vertellen dat ik mensen afzeik? Jij?:roflol: Als ik iets ''afzeik'' dan is het gewoon met een sarcastische ondertoon aka voor wat entertainment hier. Het feit dat jij dat opvat als dat ik het ''mannetje'' wil zijn en vervolgens zo defensief over gaat doen, zegt meer over jouw onzekerheid dan de mijne lijkt me.

Jij daagt toch constant mensen uit en geeft aan dat ik een nichterige kop heb. Naja prima toch, dan ga we dat wel even settelen.

Goed verhaal, lekker beknopt!

Iemand TL;DR?

Ik moest irreverent opzoeken 😂. Maar denk dat het een foutje was.

Wel lekker popcorntopic zo

Terug
Naar boven