- Waardering
- 15.917
Hahaha maar echtna het meest recente nieuws uit limburg toch echt maar even nieuwe gaan halen
. Die limburgers zijn smerige mannetjesVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha maar echtna het meest recente nieuws uit limburg toch echt maar even nieuwe gaan halen
. Die limburgers zijn smerige mannetjesWat is het nieuws, wat heb ik gemist?na het meest recente nieuws uit limburg toch echt maar even nieuwe gaan halen
Nee joh, klein ongelukje maar. Pleistertje erop en doorgaan!!!

Ik volg nietNee joh, klein ongelukje maar. Pleistertje erop en doorgaan!!!![]()

Dit is niet de mijne. Ik heb heel wat kuilen en ligsleuven gegraven in opleiding. Zelfs een keer onder de grond moeten slapen.Echte officier. Pio schop verkeerd nog in nieuwstaat.![]()

Heh moet dat ook als je uiteindelijk engineer of iets in die richting(geen gevechtsfunctie) wordt?Dit is niet de mijne. Ik heb heel wat kuilen en ligsleuven gegraven in opleiding. Zelfs een keer onder de grond moeten slapen.![]()
Basisofficiersopleiding is voor iedereen gelijk. Tegenwoordig is er wel meer onderscheid tussen Land- en Luchtmacht. Ons kader bestond uit infanteristen en een ex-commando, dat was wel te merken .Heh moet dat ook als je uiteindelijk engineer of iets in die richting(geen gevechtsfunctie) wordt?

Basisofficiersopleiding is voor iedereen gelijk. Tegenwoordig is er wel meer onderscheid tussen Land- en Luchtmacht. Ons kader bestond uit infanteristen en een ex-commando, dat was wel te merken .![]()
Vraag t Marco Kroon, die houdt wel van scheppen.Wat moeten jullie met scheppen trouwens? Doet me denken aan 'the horse marines'.
Graven. Ligsleuven, schuttersputjes, wachtposten etc. Of je wapen als je deze een keer bent vergeten.Wat moeten jullie met scheppen trouwens? Doet me denken aan 'the horse marines'.
Als je dat pio schopje in een 90 graden hoek draait en hem omdraait kan je er ook nog is op zitten, wel ideaal dingGraven. Ligsleuven, schuttersputjes, wachtposten etc. Of je wapen als je deze een keer bent vergeten.
Col had zijn tats toch weg laten laseren?