Jelleggg
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 896
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoelang ben je nu bezig in je prep?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoelang ben je nu bezig in je prep?
Als de fotoshoot straks is heb ik er 14 weken op zitten want vanaf 13 juli heb ik mijn kcal echt verlaagd.
Scherp hoor!
Klopt, komt door mijn onzekerheid. Daardoor doe ik ook veel aan overcompenseren. Vraag maar aan @Kroeltijger die mij eigenlijk zou negeren, maar indirect toch een beetje meeleest met mijn posts.Je projecteert je tekortkomingen. Het komt wel goed meid.
waarom geen full ROM deads?Kostte de nodige moeite? Zuurstof trok langzaam uit m'n hoofd. Maar idd, ben maandje geleden weer gestart met rackpulls en kan nog steeds wekelijks verhogen. Niet te snel,.want wil m'n uitvoering netjes houden. Een van de weinige oefeningen waar ik periodiseer. Zit nu voor het eerst op 5x5x220.
Als je doel massa op je rug is, zijn rackpulls een beter alternatief.
Als je doel massa op je rug is, zijn rackpulls een beter alternatief.
Natty?
Nog wel begin met 400ish test per week binnenkort maar mondje dicht

Nog wel begin met 400ish test per week binnenkort maar mondje dicht![]()

Lekker kontje
Ja gaat mooi zo.
Je bent wel al best wat kilo’s kwijt, ga zo door. Netjes.
Rackpulls voor massa op je rugAls je doel massa op je rug is, zijn rackpulls een beter alternatief.

Lullig mja
Sowieso, en het is ook minder belastend voor je zenuwstelsel.
Hmm misschien moet ik maar rackpulls doen dan krijg ik hopelijk een beetje massa op mijn rug.Sowieso, en het is ook minder belastend voor je zenuwstelsel.
EctoHmm misschien moet ik maar rackpulls doen dan krijg ik hopelijk een beetje massa op mijn rug.