- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Bedankt! Voel me nu vrij groot ook, heb nog 8 weken om er nog groter uit te zien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt! Voel me nu vrij groot ook, heb nog 8 weken om er nog groter uit te zien

Verdomme, heb ik die kans om mod te worden laten glippen .
Hoe gaat dat dan met Salsa? Daar moet je toch beetje losse heupjes voor hebben? Of doen je dan de robot?
Verdomme, heb ik die kans om mod te worden laten glippen .

Bedankt! Voel me nu vrij groot ook, heb nog 8 weken om er nog groter uit te zien![]()
Dan ben je nog niet groot genoeg. Je bent pas ''groot'' als je je altijd small voelt.
Waar baseer je trouwens op dat ik geen Deadlifts doe. Rack Pulls zijn toch een andere oefening? Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar dan snijdt je opmerking alsnog geen hout. Er zijn hier ook mensen met buffe poten die niet squatten, maar wel Leg Presses downHmm misschien moet ik maar rackpulls doen dan krijg ik hopelijk een beetje massa op mijn rug.
Ik heb gewoon geluk met mijn benen en heb altijd op voetbal gezetenWaar baseer je trouwens op dat ik geen Deadlifts doe. Rack Pulls zijn toch een andere oefening? Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar dan snijdt je opmerking alsnog geen hout. Er zijn hier ook mensen met buffe poten die niet squatten, maar wel Leg Presses down
Dat zegt toch ook niets over wat beter is voor massa.

Mijn opmerking was ook een grap.Waar baseer je trouwens op dat ik geen Deadlifts doe. Rack Pulls zijn toch een andere oefening? Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar dan snijdt je opmerking alsnog geen hout. Er zijn hier ook mensen met buffe poten die niet squatten, maar wel Leg Presses down
Dat zegt toch ook niets over wat beter is voor massa.
Nu weer ontopic graag anders moet ik kaarten gaan uitdelen.Je hebt reps verkeerd gespeld.
Als je ooit nog eens off gaat moet je het zeker eens proberen, als je het trekt.
Je kunt beter natty zijn en beschuldigd worden dat je niet natty bent, dan dat je kuurt net als @Fallingout en je mensen moet overtuigen dat je kuurt.
Hahaha jij bent zo fucking baas hoe ongezouten jij altijd je mening geeftJe kunt beter natty zijn en beschuldigd worden dat je niet natty bent, dan dat je kuurt net als @Fallingout en je mensen moet overtuigen dat je kuurt.
Maar die zwerver broek kan echt niet. Wat heb ik fucking hekel aan broeken met zulke gaten.

Die gaten in die broek, heb dat nooit begrepen 😂😂😂 Goede guns 💪🏼
Ik heb afgelopen week al genoeg gebaft, ik laat dat wel even aan jullie over voor nu. Wacht maar als ik binnenkort weer op wat spuitjes met tren ga vallen.Hahaha jij bent zo fucking baas hoe ongezouten jij altijd je mening geeft![]()
Jij begrijpt wel meer dingen niet.Die gaten in die broek, heb dat nooit begrepen 😂😂😂 Goede guns 💪🏼
Dat snap ik, maar je impliceert er wel mee dat Deadlifts beter is als massabouwer. Ik denk zelf dat DL's voor massa helemaal niet perse dé oefening is.
Geen enkele oefening is dé oefening.Ik denk zelf dat DL's voor massa helemaal niet perse dé oefening is.
Gelukkig hoef ik niet desperate mensen te overtuigen van mijn mannelijkheid.Je kunt beter natty zijn en beschuldigd worden dat je niet natty bent, dan dat je kuurt net als @Fallingout en je mensen moet overtuigen dat je kuurt.
Maar die zwerver broek kan echt niet. Wat heb ik fucking hekel aan broeken met zulke gaten.

Ook niet voor een specifiek doel? Ik denk van wel. Voor bepaalde doelen kun je zeker spreken van het superieur zijn van een oefening t.o.v. een ander.