AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Hmm misschien moet ik maar rackpulls doen dan krijg ik hopelijk een beetje massa op mijn rug.
Waar baseer je trouwens op dat ik geen Deadlifts doe. Rack Pulls zijn toch een andere oefening? Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar dan snijdt je opmerking alsnog geen hout. Er zijn hier ook mensen met buffe poten die niet squatten, maar wel Leg Presses down
Dat zegt toch ook niets over wat beter is voor massa.

Waar baseer je trouwens op dat ik geen Deadlifts doe. Rack Pulls zijn toch een andere oefening? Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar dan snijdt je opmerking alsnog geen hout. Er zijn hier ook mensen met buffe poten die niet squatten, maar wel Leg Presses down
Ik heb gewoon geluk met mijn benen en heb altijd op voetbal gezeten:)

• Like
Waarderingen: BB_
Mijn opmerking was ook een grap.

Nooit een kans missen om half natty te zijn

Bijlagen

• 3578E2CF-8232-453C-9C32-8BD6DB3D56A0.jpeg
    3578E2CF-8232-453C-9C32-8BD6DB3D56A0.jpeg
    138,1 KB · Weergaven: 259
Je kunt beter natty zijn en beschuldigd worden dat je niet natty bent, dan dat je kuurt net als @Fallingout en je mensen moet overtuigen dat je kuurt.

Maar die zwerver broek kan echt niet. Wat heb ik fucking hekel aan broeken met zulke gaten.
Hahaha jij bent zo fucking baas hoe ongezouten jij altijd je mening geeft :roflol:

Je kunt beter natty zijn en beschuldigd worden dat je niet natty bent, dan dat je kuurt net als @Fallingout en je mensen moet overtuigen dat je kuurt.

Maar die zwerver broek kan echt niet. Wat heb ik fucking hekel aan broeken met zulke gaten.
Gelukkig hoef ik niet desperate mensen te overtuigen van mijn mannelijkheid.

Zie overgens niet wanneer ik mensen heb moeten overtuigen dat ik on ben gegaan maar prima :roflol:

Terug
Naar boven