AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat snap ik, maar je impliceert er wel mee dat Deadlifts beter is als massabouwer. Ik denk zelf dat DL's voor massa helemaal niet perse dé oefening is.

Ik denk wel dat je meer hebt aan een full rom deadlift dan een rack pull ja.

Beetje afhangkelijk van de spiergroepen wel, voor rhomboids traps onderarmen glutes en delts denk ik dat je meer hebt aan heavy rack pulls.

Voor mij is deadlift wel 'de' oefening ja maar dat is persoonlijk.

Verder is er niet een enkele oefening die iedereen 'moet' doen maar puur voor ontwikkeling van massa en kracht vind ik een deadlift wel de beste, mits je deze probleemloos kan doen ofcourse.

Ik denk wel dat je meer hebt aan een full rom deadlift dan een rack pull ja.

Beetje afhangkelijk van de spiergroepen wel, voor rhomboids traps onderarmen glutes en delts denk ik dat je meer hebt aan heavy rack pulls.

Voor mij is deadlift wel 'de' oefening ja maar dat is persoonlijk.

Verder is er niet een enkele oefening die iedereen 'moet' doen maar puur voor ontwikkeling van massa en kracht vind ik een deadlift wel de beste, mits je deze probleemloos kan doen ofcourse.
Zo zie je zelf al dat er mitsen en maren zijn en het afhangt van je doel. Daarnaast denk ik dat wisselen van schema na verloop van tijd niet verkeerd is. Ik heb ook niets tegen Deadlifts en deed deze tot kort geleden nog wekelijks.

Gelukkig hoef ik niet desperate mensen te overtuigen van mijn mannelijkheid.
Wel cute dat je daar nog steeds mee zit. En dan dachten we dat ik onzeker was, poeh hé.

Zie overgens niet wanneer ik mensen heb moeten overtuigen dat ik on ben gegaan maar prima
Ik denk dat je dat staartje maar weer eraan moet plakken, want toen klonk je minder nichterig dan je nu klinkt. god***domme zeg :roflol:

Wel cute dat je daar nog steeds mee zit. En dan dachten we dat ik onzeker was, poeh hé.

Ik denk dat je dat staartje maar weer eraan moet plakken, want toen klonk je minder nichterig dan je nu klinkt. god***domme zeg :roflol:
Ik zit er niet mee hoor:roflol:

Jij blijft alles en iedereen aanvallen en hebt kennelijk een issue met mij.

Wie zit nou waar mee? Ik vind het bijna creepy dat je nog zo met mijn haar van bijna 2 maanden terug in je hoofd zit. Doet je pijn he dat het nu kort is, nieuwe foto's doen het zeker niet voor je. Nouja toch een eer dat er iemand fapt op mijn oude foto's.

Gelukkig is dit een best progressief forum en zullen we je niet judgen.

Dit alles is nichterig op zo veel levels:
1) van alle sporten die je kan kiezen (waarin je de snelste, sterkste, etc. bent) kies je een "sport" waarbij je de "mooiste" moet zijn om te winnen
2) van alle comparatieve manieren om de sport te bedrijven, kies je ervoor om geen wedstrijden te doen maar onbekenden (mannen ook nog) te laten oordelen om je fysiek
3) vervolgens ga je een discussie aan met een andere dude over hoe mooi je nu wel of niet bent
4) in plaats van het gewoon niet eens te zijn als kerels komt er gekat met lullige opmerkingen over en weer

Al bij al, tamelijk gay

Dit alles is nichterig op zo veel levels:
1) van alle sporten die je kan kiezen (waarin je de snelste, sterkste, etc. bent) kies je een "sport" waarbij je de "mooiste" moet zijn om te winnen
2) van alle comparatieve manieren om de sport te bedrijven, kies je ervoor om geen wedstrijden te doen maar onbekenden (mannen ook nog) te laten oordelen om je fysiek
3) vervolgens ga je een discussie aan met een andere dude over hoe mooi je nu wel of niet bent
4) in plaats van het gewoon niet eens te zijn als kerels komt er gekat met lullige opmerkingen over en weer

Al bij al, tamelijk gay
Not sure of dit naar mij gericht is maar ik heb gewoon powerlift wedstrijden gedaan en train nogsteeds primair voor kracht.

Ik ben zeker geen bodybuilder.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik zit er niet mee hoor:roflol:

Jij blijft alles en iedereen aanvallen en hebt kennelijk een issue met mij.

Wie zit nou waar mee? Ik vind het bijna creepy dat je nog zo met mijn haar van bijna 2 maanden terug in je hoofd zit. Nouja toch een eer dat er iemand fapt op mijn oude foto's.

Bijna in elk geval als je iets erbij betrekt wat niet relevant is aan de context, dan zit je er mee. Maar wellicht ben jij een uitzondering. Er gebeuren hier de laatste tijd wel meer wonderen. Kijk nergens meer van op.

Ik vond het wel grappig dat iemand die kuurt met een slechter fysiek een natty indirect probeert te bashen met een beter fysiek. Och, dat zag je ook al als aanval. Ik was vergeten de gebruikelijke mietjes emoticons erbij te gebruiken inderdaad. Dan kan het inderdaad anders overkomen.

Jij begon toch over het overtuigen van je ''mannelijkheid''. Dan is het toch niet gek dat ik dan vervolgens iets aanhaal wat wel relevant was aan die discussie.

Ja laten we dat maar niet doen. Ik moet straks nog kunnen slapen.

Dat konden we zo ook wel zien.

Bijna in elk geval als je iets erbij betrekt wat niet relevant is aan de context, dan zit je er mee. Maar wellicht ben jij een uitzondering. Er gebeuren hier de laatste tijd wel meer wonderen. Kijk nergens meer van op.

Ik vond het wel grappig dat iemand die kuurt met een slechter fysiek een natty indirect probeert te bashen met een beter fysiek. Och, dat zag je ook al als aanval. Ik was vergeten de gebruikelijke mietjes emoticons erbij te gebruiken inderdaad. Dan kan het inderdaad anders overkomen.

Jij begon toch over het overtuigen van je ''mannelijkheid''. Dan is het toch niet gek dat ik dan vervolgens iets aanhaal wat wel relevant was aan die discussie.

Ja laten we dat maar niet doen. Ik moet straks nog kunnen slapen.

Dat konden we zo ook wel zien.
Fijn dat je dat zelf ook inziet en nu durft toe te geven dat je er toch mee zit.

Ik wil je wel aanraden om hier met iemand over te praten, een therapeut kan je vast helpen.

Not sure of dit naar mij gericht is maar ik heb gewoon powerlift wedstrijden gedaan en train nogsteeds primair voor kracht.

Waarom ga je hierover dan een discussie aan man... lift die 300, geniet ervan en ga geen discussie aan met forum trolls over hoe buff je bent

Dit is echt jouw handelsmerk geworden.
Zou goed kunnen. Mij zie je in ieder geval niet wekenlang butt hurt doen over iets waar ik ben voor uitgemaakt. Zolang ik maar weet dat het niet zo is. Hopelijk denken velen jullie daar ook zo over, i.p.v. butt hurt te zeggen dat je mij gaat negeren en dan vervolgens alles te gaan liken als het maar tegen mij is.

Laat je eens niet zo kennen en hecht niet zoveel waarde aan jullie schrale dbb-imagootje. Dat ik zoveel invloed kan hebben op mensen is toch wel grappig :roflol:

Ik neem het iig niet zo serieus.

Als je zo'n muil open trekt over iemand die er voor een natty heel goed uit ziet en er zelf al kurend niet eens bij in de buurt komt, kan je tegengas verwachten.
Precies. Maar het inteelt clubje dat hier heerst mag je niet aanspreken, ook al bashen ze zelf ook andere mensen vaak genoeg.

Terug
Naar boven