Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet stilgezeten jij

Jij ook niet zo te zien
super shape man.Mannetje rechts in de foto mirin'
Het lijkt net of je je arm ophangtWe hebben de 40+ gehaald. Niet echt mijn goals. Maar toch cool.![]()

We hebben de 40+ gehaald. Niet echt mijn goals. Maar toch cool.![]()

Gefeliciteerd man, ik dacht serieus dat er iemand lag te slapen op de grond door al die kleding die daar in de badkuip ligt😂We hebben de 40+ gehaald. Niet echt mijn goals. Maar toch cool.![]()
Ik zal nooit de tren look bereiken maar voor een oude, natty man ben ik zeker niet ontevreden.
Thx haha, ja werk,training en dagelijkse kledij xDGefeliciteerd man, ik dacht serieus dat er iemand lag te slapen op de grond door al die kleding die daar in de badkuip ligt😂
Loop je maar wat te fuckenIk zal nooit de tren look bereiken maar voor een oude, natty man ben ik zeker niet ontevreden.
. Zeker met al je gezondheidstegenslagen.ThanksLoop je maar wat te fucken. Zeker met al je gezondheidstegenslagen.

je bent toch goed zoals je bent ....altijd!!Thanks
Het oogt met momenten gewoon kut omdat ik nu vel te veel heb dat niet weggaat.
Spinning is heerlijk. Heb je ook van die virtuele lessen (op tv)?Spining bike binnen sinds gisteren, overgekocht van me sportschool. En geen spijt 😁![]()