- Waardering
- 1.243
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel mooi dat je dit post met zo'n nickname. Doet me denken aan alle "#fitcouples" die op roids/fatburners/kiprijstbrocolionly een "#healthylifestyle" hebben en direct buiten de basic fit al de 1e peuk weer opstekenIk krijg al spijt als ik er aan denk. Cardio blegh.

Exact mijn gewicht.Huidig gewicht 101.6 kg in de ochtend op een lege maag.

Wel mooi dat je dit post met zo'n nickname. Doet me denken aan alle "#fitcouples" die op roids/fatburners/kiprijstbrocolionly een "#healthylifestyle" hebben en direct buiten de basic fit al de 1e peuk weer opsteken![]()
pas maar op voor je in mijn zweterige hok zitPuur vanuit het aspect van gezondheid bekeken is duurtraining helemaal niet zo gezond, kan je metabolisme behoorlijk vertragen. Iedere dag wandelen, wat ik regelmatig doe, is gezond voor je, net als krachttraining. Zo'n zadel in je reet in een hok vol zweterige mannen in strakke pakjes is niet mijn ding, maar wellicht dat het voor jou wat is.
Uit je stats valt op te maken dat je eerst enkele minuten bezig bent vetrollen opzij te schuiven voor je überhaupt je scrotum hebt gevonden. Als het moment daar is kan je me bellen, de baard blijft staan, er zal een wereld voor je open gaan.Nee, ook geen spin fan, maar jij zegt "Cardio blegh" niet '" spinning blegh". Op zich houd ik wel 1m80 manlets, als je je baard voor me scheert, prikt zo op mijn scrotum
Je hebt toch geen tongpiercing hoop ik?Uit je stats valt op te maken dat je eerst enkele minuten bezig bent vetrollen opzij te schuiven voor je überhaupt je scrotum hebt gevonden. Als het moment daar is kan je me bellen, de baard blijft staan, er zal een wereld voor je open gaan.
Mmm lekker broekje, waar heb je die vandaan?Huidig gewicht 101.6 kg in de ochtend op een lege maag.
Hahha so true. ‘Fitness’ boys die geen eens een trap op kunnen lopen zonder buiten adem te zijn en alleen maar trainen om shirtloos op een festival te kunnen paraderen onder het genot van discotabletten en pretpoeders.Wel mooi dat je dit post met zo'n nickname. Doet me denken aan alle "#fitcouples" die op roids/fatburners/kiprijstbrocolionly een "#healthylifestyle" hebben en direct buiten de basic fit al de 1e peuk weer opsteken![]()
Ik zou zeggen ga lekker voort met de illusie dat duurtraining gezond zou zijn. Nogmaals iedere dag een half uur tot een uur bewegen is gezond, bijvoorbeeld in de vorm van wandelen. Het enige wat duurtraining doet is je metabolisme op lange termijn aan gort helpen.Hahha so true. ‘Fitness’ boys die geen eens een trap op kunnen lopen zonder buiten adem te zijn en alleen maar trainen om shirtloos op een festival te kunnen paraderen onder het genot van discotabletten en pretpoeders.
Zo was ik vroeger ook
Maar je ziet dat wel minder worden dankzij gasten als Nick Bare, Greg Doucette en Ross Edgley.
Ik zou zeggen ga lekker voort met de illusie dat duurtraining gezond zou zijn. Nogmaals iedere dag een half uur tot een uur bewegen is gezond, bijvoorbeeld in de vorm van wandelen. Het enige wat duurtraining doet is je metabolisme op lange termijn aan gort helpen.
Wat jij me nu vertelt heb ik werkelijk nog nooit eerder gehoord of gelezen.Ik zou zeggen ga lekker voort met de illusie dat duurtraining gezond zou zijn. Nogmaals iedere dag een half uur tot een uur bewegen is gezond, bijvoorbeeld in de vorm van wandelen. Het enige wat duurtraining doet is je metabolisme op lange termijn aan gort helpen.
Lekker laten doen toch. Iedereen sport met een doel, als dat je doel is prima. Niet iedereen sport met het doel om daadwerkelijk "fit" te worden.Hahha so true. ‘Fitness’ boys die geen eens een trap op kunnen lopen zonder buiten adem te zijn en alleen maar trainen om shirtloos op een festival te kunnen paraderen onder het genot van discotabletten en pretpoeders.
Zo was ik vroeger ook
Maar je ziet dat wel minder worden dankzij gasten als Nick Bare, Greg Doucette en Ross Edgley.
Cardio training betekent letterlijk training voor je hart.Ik zou zeggen ga lekker voort met de illusie dat duurtraining gezond zou zijn. Nogmaals iedere dag een half uur tot een uur bewegen is gezond, bijvoorbeeld in de vorm van wandelen. Het enige wat duurtraining doet is je metabolisme op lange termijn aan gort helpen.
Amen! Hoe de gemiddelde gym bro met zijn lichaam omgaat, daar kunnen de meeste amateursporters nog een puntje aan zuigen. De meesten daarvan hebben nog nooit een keukenweegschaal gezien, ja, om de kilo's suiker voor het bakken van een taart af te wegen misschien.Lekker laten doen toch. Iedereen sport met een doel, als dat je doel is prima. Niet iedereen sport met het doel om daadwerkelijk "fit" te worden.
Wat jij me nu vertelt heb ik werkelijk nog nooit eerder gehoord of gelezen.
Maar ik laat me graag overtuigen. Vertel me waarom een paar wandelingetjes per week beter zijn dan hardlopen/zwemmen/fietsen/etc.
Amen! Hoe de gemiddelde gym bro met zijn lichaam omgaat, daar kunnen de meeste amateursporters nog een puntje aan zuigen. De meesten daarvan hebben nog nooit een keukenweegschaal gezien, ja, om de kilo's suiker voor het bakken van een taart af te wegen misschien.
Dan laat ik niet-sportend Nederland helemaal buiten beschouwing.
Raar, ik kickboks 1uur en 30min, doe 25k stappen per dag op het werk en doe elke ochtend 30min + bodybuilding en ik heb nog nooit zoveel in men leven moeten eten als nu 4000+ kcal om op gewicht te blijven, mijn metabolisme is enorm verbetert kwam vroeger in gewicht bij op 3000 kcalIk zou zeggen ga lekker voort met de illusie dat duurtraining gezond zou zijn. Nogmaals iedere dag een half uur tot een uur bewegen is gezond, bijvoorbeeld in de vorm van wandelen. Het enige wat duurtraining doet is je metabolisme op lange termijn aan gort helpen.