MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Niet verwacht dat je nog een degelijke diepte ging halen, congrats.
Ligt het aan de angle of staan je benen wel erg dicht tegen elkaar :p?

Haha, nog nooit een rode lamp gehad voor diepte gelukkig. Thnx.

Ja ik sta redelijk smal, iets smaller dan schouder breed denk ik. misschien ook logisch omdat ik relatief grote quads heb. Smallere stance is meestal meer quad dominant.

Voor iemand die kuurt met een natty fysiek heb jij ook een grote bek.

Haten? Gast, je post i.p.v. een video een screenshot van je ''lift'' waarbij je niet de screenshot maakt waar je op de diepste punt zit, maar fucking wanneer je nog niet eens begonnen bent. Dat is toch gewoon hilarisch :roflol:

Ik ben toch ook geen powerlifter? Dus mijn focus ligt helemaal niet bij mijn lifts. Maargoed, dat terzijde. Als we dat vertalen naar bodybuilding dan zou dat het hetzelfde zijn als ik alleen een foto laat zien van een deel van mijn lichaam, i.p.v mijn hele lichaam.

Maximaal hypocriet ook dit :roflol:

Omdat ik 1x test only doen moet ik een bodybuilderfysiek hebben, terwijl dat niet mijn doel is. Overgens mag je zeggen over mijn fysiek wat je wil maar ik ben zelf niet ontvreden met 30kg massa gains

Jij juiced je kop er af en durft niet een lift te laten zien maar dat is prima want je bent geen powerlifter?

Oh en dat verhaal van 'maar een deel van je fysiek laten zien'. Je bedoelt 90% van
de foto's in dit topic?

Maximaal hypocriet ook dit :roflol:

Omdat ik 1x test only doen moet ik een bodybuilderfysiek hebben, terwijl dat niet mijn doel is. Overgens mag je zeggen over mijn fysiek wat je wil maar ik ben zelf niet ontvreden met 30kg massa gains

Jij juiced je kop er af en durft niet een lift te laten zien maar dat is prima want je bent geen powerlifter?

Oh en dat verhaal van 'maar een deel van je fysiek laten zien'. Je bedoelt 90% van
de foto's in dit topic?
Dan is er tenminste iemand tevreden ermee. Alles is relatief, toch?

Ik weet niet waar je die info vandaan hebt gehaald, maar volgens mij valt dat best wel mee denk ik. Of probeer je allerlei irrelevante zaken erbij te betrekken omdat je gefrustreerd/butthurt bent? Kan ook natuurlijk.

Waarom zou ik een lift laten zien? Ik heb toch niks gezegd over jouw lifts/pr's in zijn algemeenheid. Dat zou ik het nog wel kunnen begrijpen. Snap je nou werkelijk nog steeds niet dat die screenshot van je gewoon zero toevoegde waarde had?

Ik bedoelde meer dat ze dat ze dan een foto zouden laten zien van één spiergroep i.p.v full UB of LB

Alle meiden worden bejubeld als ze een screenshot posten van hun reet, doet een vent het is er poep aan de knikker.
Wel lekker vroeg voor de vrijdagrel :popcorn:

20201023_112147.jpg
20201023_110443.jpg

Gewoon een baas die zijn vacht laat staan, goed bezig.

Zit me te vervelen,want quarantaine..... nog maar een vakantiefoto’tje dan.
Let ook zeker op het professioneel wegshoppen van m’n eega.
IMHO sta ik er hier echt goed bij,voor mijn doen 😅. Inb4 satéprikkers.
E7C80F4B-4AD1-403F-BACF-A5B2A6AE6B23.jpeg

Alle meiden worden bejubeld als ze een screenshot posten van hun reet, doet een vent het is er poep aan de knikker.
Wel lekker vroeg voor de vrijdagrel :popcorn:
Tja, als je niks gewend bent dan is dat allemaal nog speciaal. Was dat serieus de intentie van die screenshot? Was me niet eens opgevallen.

Beest.

Terug
Naar boven