- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe die tape er eens af joh
.Wil gebruik van straps met deadifts zo veel mogelijk vermijden en over/under vind ik niet fijn aanvoelen (ik heb ook de grip van een kleuter)
Mn duim deed nu al genoeg pijn voor mn babyvelletjes, dit zit een stuk beter
Misschien in blast 250mg deca ernaast laten lopen dan maar lees wisselende verhalen. Ene zegt oh herstel erdoor ander zegt onderdrukt alleen de pijn en je belast het nog meer.. lastig
Is het ook wel even, maar dat went welLijkt me echt ellende, blij dat geen grip issues heb.
Deze foto bracht hem ertoe zijn doseringen te verdrievoudigenWeet je nog ruim anderhalf jaar geleden toen mijn armen nog een stukkie groter waren dan jouwe? :s
![]()
Kameel vriend, hoe kan je nu deze zin neerzetten "Typisch tatta gedrag, alles over één kam scheren"?
Vind je het niet een aparte tegenspraak? XD
Maar een n*ger zou mij nooit voor turks aanzien. Ik ga wel met een aantal turkse jongens om maar we lijken niet op elkaar. Had je nou marokkaan gezegd dan kan ik dat nog wel begrijpen, marokkanen spreken mij wel eens in het Arabisch aan.Geen idee, laatste keer dat ik ze deed meten 45 cm. Geef niets om armen trainen

Wanneer doen we weer zo'n foto maken?Weet je nog ruim anderhalf jaar geleden toen mijn armen nog een stukkie groter waren dan jouwe? :s
![]()
Why? Grote voordeel van straps is toch dat je rechter tilt (mixed grip kan ten koste gaan van je symmetrie)?Wil gebruik van straps met deadifts zo veel mogelijk vermijden en over/under vind ik niet fijn aanvoelen (ik heb ook de grip van een kleuter)
Mn duim deed nu al genoeg pijn voor mn babyvelletjes, dit zit een stuk beter
Ja klopt, en als ik mixed grip doe ga ik makkelijker proberen met mijn arm de barbell omhoog te krijgen, wat nou ook niet echt veilig is. Maar constant straps gebruiken vind ik ergens ook niet helemaal eerlijk, op een bepaalde manier. Deed vroeger altijd met straps mijn sets liften, en dan met singles mixed grip. Nu wil ik daar gewoon 1 grip van makenWhy? Grote voordeel van straps is toch dat je rechter tilt (mixed grip kan ten koste gaan van je symmetrie)?
Strap-on dus, enkel als het nodig is uiteraard.Zou niet weten waarom je geen straps zou gebruiken.... opwarming gewoon overhands tot die bijna faalt en vandaar straps aan.