MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Waarom?

image.jpg

net begonnen met hookgrip struggles
Doe die tape er eens af joh :(.

Kameel vriend, hoe kan je nu deze zin neerzetten "Typisch tatta gedrag, alles over één kam scheren"?
Vind je het niet een aparte tegenspraak? XD

Beetje wel ja :roflol: Maar een n*ger zou mij nooit voor turks aanzien. Ik ga wel met een aantal turkse jongens om maar we lijken niet op elkaar. Had je nou marokkaan gezegd dan kan ik dat nog wel begrijpen, marokkanen spreken mij wel eens in het Arabisch aan.

Wil gebruik van straps met deadifts zo veel mogelijk vermijden en over/under vind ik niet fijn aanvoelen (ik heb ook de grip van een kleuter)

Mn duim deed nu al genoeg pijn voor mn babyvelletjes, dit zit een stuk beter
Why? Grote voordeel van straps is toch dat je rechter tilt (mixed grip kan ten koste gaan van je symmetrie)?

Why? Grote voordeel van straps is toch dat je rechter tilt (mixed grip kan ten koste gaan van je symmetrie)?
Ja klopt, en als ik mixed grip doe ga ik makkelijker proberen met mijn arm de barbell omhoog te krijgen, wat nou ook niet echt veilig is. Maar constant straps gebruiken vind ik ergens ook niet helemaal eerlijk, op een bepaalde manier. Deed vroeger altijd met straps mijn sets liften, en dan met singles mixed grip. Nu wil ik daar gewoon 1 grip van maken

Zou niet weten waarom je geen straps zou gebruiken.... opwarming gewoon overhands tot die bijna faalt en vandaar straps aan.

Terug
Naar boven