Die schouder/taille verhouding blijft sexy. Wat ben je momenteel aan het doen trouwens? Bulk/maintenance? Cruise?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die schouder/taille verhouding blijft sexy. Wat ben je momenteel aan het doen trouwens? Bulk/maintenance? Cruise?
Cruise, en al 2 weken niet getraind bijna omdat tenniselleboog. Kon vorig weekend bijna niet eens een glas vasthouden. Kcal op onderhoud (3500kcal) op deze rustdaagjesDie schouder/taille verhouding blijft sexy. Wat ben je momenteel aan het doen trouwens? Bulk/maintenance? Cruise?
Ik heb hetzelfde, alleen nooit echt die rust gegeven, waardoor ik nu ook paar weken niet heb getraind .Cruise, en al 2 weken niet getraind bijna omdat tenniselleboog. Kon vorig weekend bijna niet eens een glas vasthouden. Kcal op onderhoud (3500kcal) op deze rustdaagjes

Zou je t daardoor niet extra belasten? Welke heb je?Ik heb hetzelfde, alleen nooit echt die rust gegeven, waardoor ik nu ook paar weken niet heb getraind .
Zou sowieso van die elleboog sleeves/brace halen en wellicht kun je ook BPC proberen. Heeft bij mij zeker geholpen.
Of negerjokes...Typisch tatta gedrag, alles over één kam scheren.Cruise, en al 2 weken niet getraind bijna omdat tenniselleboog. Kon vorig weekend bijna niet eens een glas vasthouden. Kcal op onderhoud (3500kcal) op deze rustdaagjes
Typisch allochtonen gedrag, alles verwijten aan de tatta’sKameel vriend, hoe kan je nu deze zin neerzetten "Typisch tatta gedrag, alles over één kam scheren"?
Vind je het niet een aparte tegenspraak? XD
whoooooow there, rustig aan Geertje.Typisch allochtonen gedrag, alles verwijten aan de tatta’s
Volgens mij zijn die braces juist daarvoor bedoeld. Geeft in mijn optiek wel goede ondersteuning.Zou je t daardoor niet extra belasten? Welke heb je?
Moet me ff verdiepen in bpc maar hoe zet je dit? Gewoon subq?
Ben het alles behalve met Geertje eens hoor, deze opmerking was vooral bedoeld om te kijken hoe er gereageerd wordt als het “soort volk” (bij gebrek aan betere benaming) in de zin veranderd wordt.
Ik zit net stoer te doen met me delts maar dit is wel ff een andere level

Misschien in blast 250mg deca ernaast laten lopen dan maar lees wisselende verhalen. Ene zegt oh herstel erdoor ander zegt onderdrukt alleen de pijn en je belast het nog meer.. lastigIk heb ook een hele lange tijd last gehad van me elleboog, daar waar je bicep vastzit. Weet niet precies of dit een tenniselleboog is of niet. Zelfs met een lege ez bar curl voelde het alsof me bicep op elk moment van me bot af kon scheuren. Paar weekjes 350mg npp en ik ben er eigenlijk zo goed als over vergeten. Maar ik heb er echt maandenlang last van gehad.
Ik heb ook nog wel delts in de aanbiedingIk zit net stoer te doen met me delts maar dit is wel ff een andere level![]()