XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Voetbalshirt check
20201024_092136.jpg

Zou niet weten waarom je geen straps zou gebruiken.... opwarming gewoon overhands tot die bijna faalt en vandaar straps aan.
Ja precies. Bij doelen die puur gericht zijn op bodybuilding, snap ik dat taboe op straps niet echt. Zijn je doelen meer op kracht gericht dan is het anders

Ja precies. Bij doelen die puur gericht zijn op bodybuilding, snap ik dat taboe op straps niet echt. Zijn je doelen meer op kracht gericht dan is het anders
Ik deed altijd meer powerbuilden, en vanaf maandag powerlift programma, dus daarom wil ik strap gebruik verminderen

Zeker maar ik ben ook 'powerlifter' al doe ik geen competitie, maar heb nog nooit problemen gehad om van straps naar mixed grip over te gaan bij deadlifts voor bv een PR ofzo. Zeker niet als je bv een wedstrijd zou willen doen gewoon de laatste 3 weken training naar mixed grip gaat, nuja ieder zijn eigen keuzes he natuurlijk :)

Terug
Naar boven