ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies. Bij doelen die puur gericht zijn op bodybuilding, snap ik dat taboe op straps niet echt. Zijn je doelen meer op kracht gericht dan is het andersZou niet weten waarom je geen straps zou gebruiken.... opwarming gewoon overhands tot die bijna faalt en vandaar straps aan.
Ik deed altijd meer powerbuilden, en vanaf maandag powerlift programma, dus daarom wil ik strap gebruik verminderenJa precies. Bij doelen die puur gericht zijn op bodybuilding, snap ik dat taboe op straps niet echt. Zijn je doelen meer op kracht gericht dan is het anders
Zeker maar ik ben ook 'powerlifter' al doe ik geen competitie, maar heb nog nooit problemen gehad om van straps naar mixed grip over te gaan bij deadlifts voor bv een PR ofzo. Zeker niet als je bv een wedstrijd zou willen doen gewoon de laatste 3 weken training naar mixed grip gaat, nuja ieder zijn eigen keuzes he natuurlijkJa precies. Bij doelen die puur gericht zijn op bodybuilding, snap ik dat taboe op straps niet echt. Zijn je doelen meer op kracht gericht dan is het anders

Waar train je?
Beverwijk.
Welke sportschool 🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃
Op het eerstvolgende festival. Zomer 2027?Geen idee, laatste keer dat ik ze deed meten 45 cm. Geef niets om armen trainen
Wanneer doen we weer zo'n foto maken?
Hmm imagine hoe buff ik dan ben
Lijkt inderdaad op cardio fitness Beverwijk.
Is het ook
Dacht het me al vaag te kunnen herinneren. Paar keer getraind. Wel leipe sportschool.
wAaR iS hEt fiLmPjE iN hEt fOtO tOpiC
Insane rug man, de t*ring11 maanden. Nooby gains doen nog steeds hun werk goed :s
![]()
Overdrijven is ook een vak
Toch bedankt 
Wel echt consequent door aan 't bouwen, nice man