- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt dat dat mag!
Voor 4-5K kan je een prima auto kopen, dan zullen ze wel wat ouder zijn en zal je dus wel met enige kennis moeten kijken voor je koopt, aankoopkeuring zou goed zijn. En een realistisch zijn in je onderhoudskosten.
Het segment zal erg bepalend zijn in de onderhoudskosten.
Je moest eens weten wat er met die 6cilinder diesels gesjoemeld wordt. 400k op de teller, terug naar 250k en ze rijden er makkelijk nog 2/300k mee. Zolang je maar idd niet (wat ik nu pas lees) van die afgetrapte stads AMG’tjes hebt..Je bedoelt die E63 AMG uit 2009 die al tienduizend keer van eigenaar is gewisseld?
Een auto met een onlogische kilometerstand zou je eigenlijk al sowieso niet moeten kopen. Meestal zijn dat van die louche autogarage’s waarbij dat gebeurd.Je moest eens weten wat er met die 6cilinder diesels gesjoemeld wordt. 400k op de teller, terug naar 250k en ze rijden er makkelijk nog 2/300k mee. Zolang je maar idd niet (wat ik nu pas lees) van die afgetrapte stads AMG’tjes hebt..
Natuurlijk is een Volvo niet Japans, maar Zweeds. Waar lees jij dat? Mercedes is natuurlijk prima, maar zal ik zelf niet zo snel kopen.Alleen is Volvo niet van de Jappen. (Verder zijn het wel top auto’s inderdaad. Alleen mijn voorkeur gaat toch naar Mercedes. En dan het liefst de oudere modellen.

Inderdaad, 12 keer van eigenaar gewisseld en dan 30k teveel betalen ofzo.Je moest eens weten wat er met die 6cilinder diesels gesjoemeld wordt. 400k op de teller, terug naar 250k en ze rijden er makkelijk nog 2/300k mee. Zolang je maar idd niet (wat ik nu pas lees) van die afgetrapte stads AMG’tjes hebt..
Jet Cars.Een auto met een onlogische kilometerstand zou je eigenlijk al sowieso niet moeten kopen. Meestal zijn dat van die louche autogarage’s waarbij dat gebeurd.
Wat zijn volgens de bezwaren hiertegen en de nadelen hiervan. Japanners zijn doorgaans zeer betrouwbare auto's met een prima prijs-/kwaliteit verhouding. Ook met een prima imago.
Excuus Bert. Ik dacht even dat we het specifiek over Japanse auto’s hadden. Zo zie je maar weer smaken verschillen!Natuurlijk is een Volvo niet Japans, maar Zweeds. Waar lees jij dat? Mercedes is natuurlijk prima, maar zal ik zelf niet zo snel kopen.
In R'dam-Zuid op school gezeten. Daar noemden we dat een Turkenbak en dat krijg ik er niet uit.
Goed verhaal voor je nieuwe magazineInderdaad, 12 keer van eigenaar gewisseld en dan 30k teveel betalen ofzo.
Gerapporteerd
Lawaaischopper
Cliché 🤣Zuinig
Km stand onder de 90k
Vanaf 2009/2010. Gaat voor mij meer om de binnenkant ipv buitenkant
Klopt
Wat zijn volgens de bezwaren hiertegen en de nadelen hiervan. Japanners zijn doorgaans zeer betrouwbare auto's met een prima prijs-/kwaliteit verhouding. Ook met een prima imago.
Corolla? Civic schijnt t ook goed te doen