Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

De grootste gast hier in basic fit doet gewoon high intensity smith machine squats voor zijn benen en dat werkt gewoon voor hem

Zonder BB uitgebreid getest te hebben op bewegingen kan geen van ons vertellen dat de squat voor hem gaat werken. Anders bevat je een zintuig waar elke online coach jaloers op zou zijn.

De squat gaat voor iedereen werken die benen heeft.

• Haha
Waarderingen: BB_
Je manier van praten is exact hetzelfde als een 'homie' van mij. Drie weken geleden het contact met hem verbroken nadat we een discussie aan het voeren waren over vrouwen en h**ren waarbij hij zich steeds ongemakkelijker ging voelen en met een moeilijk woordje kwam dat ik niet kon. Vervolgens zeggen zoek maar op als je niet weet wat het betekend. Een minuut later mij uitlachen toen ik een woord te snel uit sprak. Ik zeg wat lach je nou. Hij: het is relativeren....relativeren! Ik zeg het is zo een blauw oog h**renkind. Ja dat was het.
Stoer verhaal.
Agressie is altijd de oplossing.

Voor de rest over h**ren ga ik zwijgen.

Je manier van praten is exact hetzelfde als een 'homie' van mij. Drie weken geleden het contact met hem verbroken nadat we een discussie aan het voeren waren over vrouwen en h**ren waarbij hij zich steeds ongemakkelijker ging voelen en met een moeilijk woordje kwam dat ik niet kon. Vervolgens zeggen zoek maar op als je niet weet wat het betekend. Een minuut later mij uitlachen toen ik een woord te snel uit sprak. Ik zeg wat lach je nou. Hij: het is relativeren....relativeren! Ik zeg het is zo een blauw oog h**renkind. Ja dat was het.
Nou dat is dan ook niet echt een "homie" als je om zoiets al het contact verbreekt lijkt mij.

Gelukkig heb ik geen homies. Scheelt me weer blauwe ogen.

In ieder geval bedankt voor de goed bedoelde Squatadviezen. :thumbs:

De squat gaat voor iedereen werken die benen heeft.
Hardlopen ook.
Wandelen kan zelfs spiergroei realiseren. Neemt niet weg dat wij, stuk voor stuk, geen flauw idee hebben hoe zijn lichaam werkt zonder te testen. Kan de squat werken? Zeker. Kan die compleet sub-optimaal voor hem zijn? Zeker. Kan BB de squat zo verneuken dat dat het probleem is? Zeker.

fl**ker lekker op met die squats yo homies

Nou dat is dan ook niet echt een "homie" als je om zoiets al het contact verbreekt lijkt mij.

Jewel, ken hem sinds mijn tiende. Juist hij moet weten dat je mij niet op die manier moet behandelen. Ik zou hem nooit kleineren. Was het geen homie geweest had hij hem meteen gekregen.

Terug
Naar boven