- Waardering
- 10.869
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Einde discussie jongensDe grootste gast hier in basic fit doet gewoon high intensity smith machine squats
Zonder BB uitgebreid getest te hebben op bewegingen kan geen van ons vertellen dat de squat voor hem gaat werken. Anders bevat je een zintuig waar elke online coach jaloers op zou zijn.
Stoer verhaal.Je manier van praten is exact hetzelfde als een 'homie' van mij. Drie weken geleden het contact met hem verbroken nadat we een discussie aan het voeren waren over vrouwen en h**ren waarbij hij zich steeds ongemakkelijker ging voelen en met een moeilijk woordje kwam dat ik niet kon. Vervolgens zeggen zoek maar op als je niet weet wat het betekend. Een minuut later mij uitlachen toen ik een woord te snel uit sprak. Ik zeg wat lach je nou. Hij: het is relativeren....relativeren! Ik zeg het is zo een blauw oog h**renkind. Ja dat was het.
Nou dat is dan ook niet echt een "homie" als je om zoiets al het contact verbreekt lijkt mij.Je manier van praten is exact hetzelfde als een 'homie' van mij. Drie weken geleden het contact met hem verbroken nadat we een discussie aan het voeren waren over vrouwen en h**ren waarbij hij zich steeds ongemakkelijker ging voelen en met een moeilijk woordje kwam dat ik niet kon. Vervolgens zeggen zoek maar op als je niet weet wat het betekend. Een minuut later mij uitlachen toen ik een woord te snel uit sprak. Ik zeg wat lach je nou. Hij: het is relativeren....relativeren! Ik zeg het is zo een blauw oog h**renkind. Ja dat was het.
Hardlopen ook.De squat gaat voor iedereen werken die benen heeft.

Nou dat is dan ook niet echt een "homie" als je om zoiets al het contact verbreekt lijkt mij.
Gelukkig heb ik geen homies. Scheelt me weer blauwe ogen.
In ieder geval bedankt voor de goed bedoelde Squatadviezen.![]()
Gaat mijn grap.
Gaat mijn grap.
Zijn podcast heet " ff relativeren" 😌
Via YouTube dus met beeld is wel chill enkel audio is kleute.
Stoer verhaal.
Agressie is altijd de oplossing.
Voor de rest over h**ren ga ik zwijgen.
Dus je weet wat jE te doen staat 🙂Ik ben ook even offline hoor.. van foto topic naar zeiktopic.