- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
nee man 11/12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kale skinny fatte mannetjes ('sneaky fuckers') en tegenwoordig ook veel jonge mannen met asexueel uiterlijk en gedrag waarschijnlijk wel.Een man heeft een testosterongehalte van een vrouw?
Fuuuu, nog paar weekjes doorcutten dan maar. Begin steeds meer het gevoel te hebben dat ik bulk pas tegen nieuwjaar kan gaan starten
Niet naar die haters luisteren. Die willen je gewoon niet zien groeien. Meer is altijd beter.Zie je nou wel jij zegt het ook al dus zal het wel zo zijn, volgende blast van de 2 gram naar 4 gram dan maar.
Zou goed kunnen. Ik denk dat we daar nooit achter zullen komen.
Zoals jij?Die kale skinny fatte mannetjes ('sneaky fuckers') en tegenwoordig ook veel jonge mannen met asexueel uiterlijk en gedrag waarschijnlijk wel.
Daar hoopte ik op
, maar nog echt nergens een adertje te zien dus zal er toch wel boven zittenMet of zonder pomp?Daar hoopte ik op, maar nog echt nergens een adertje te zien dus zal er toch wel boven zitten
Daar hoopte ik op, maar nog echt nergens een adertje te zien dus zal er toch wel boven zitten
dit was voor trainen, maar maakt niet veel veschil kwa look bij mij.
Ook minder dan ik zou willen
Een oude man en niet kaal (zelfs niet grijs). Mannen worden steeds minder mannelijk, mijn stiefvader (op zijn 86ste overleden, al weer zo'n dertig jaar geleden) deed aan ook bodybuilding en was nog veel forser dan ik, begreep toen eigenlijk al niet hoe dat natural kon.
Buffel!!!!
Valt mee hoor 🤣☺
Heeft hij een keer gelijk, is het toch nog klote nieuws
Dat komt inderdaad goed tot uiting op dit forum. E.g. mietjes die met alle winden meewaaien etc.
Omdat toen niemand aan' de lijn deed. De mensen waren blij dat ze te eten hadden en het bord moest leeg ! Daarnaast deden mannen zwaar werk. De ziekelijken kregen een kantoor baantje. Ook was de voeding echt. Niet uit een fabriek, maar uit de stal het hok of de tuin.Een oude man en niet kaal (zelfs niet grijs). Mannen worden steeds minder mannelijk, mijn stiefvader (op zijn 86ste overleden, al weer zo'n dertig jaar geleden) deed aan ook bodybuilding en was nog veel forser dan ik, begreep toen eigenlijk al niet hoe dat natural kon.
Jij komt ook wel heel vaak over als een mietje die juist tegen de wind in waait.Dat komt inderdaad goed tot uiting op dit forum. E.g. mietjes die met alle winden meewaaien etc.
Omdat toen niemand aan' de lijn deed. De mensen waren blij dat ze te eten hadden en het bord moest leeg ! Daarnaast deden mannen zwaar werk. De ziekelijken kregen een kantoor baantje. Ook was de voeding echt. Niet uit een fabriek, maar uit de stal het hok of de tuin.
Een banaan of mandarijntje was een traktatie. Wij aten elke ochtend een bord Brinta met verse volle melk en een beetje suiker. Generaties na ons proberen groot te worden op gemanipuleerde cornflakes, honeypops en snoep
Geen wonder dat de ' mannen' tegenwoordig testosteron bij moeten spuiten, terwijl grietjes van 14 al een bos hout voor de deur hebben. De maatschappij is verwijfd.