Dat zie we dan wel weer. Als ik me nu daar al allemaal druk om moet maken kan ik beter nu al in het graf liggen. In dat opzicht kun je beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan spijt hebben van die dingen die je niet hebt gedaan.Herkenbaar, deze heb ik in de begin jaren van DBB en B&F ook vaak gehoord, meestal door gasten van in de 20.
Op een bepaald moment kregen ze een leuke partner en kwam de kinderwens en toen was doodgaan met 50 omdat ze zo lekker groot waren niet meer zo belangrijk.
En ja het roepen van ik zal nooit geen kinderen nemen hebben ze ook vaak geroepen tot ze de juiste partner hadden gevonden...............................
Ze hebben Ronnie Coleman, die opnieuw heeft moeten leren lopen, ook gevraagd of hij spijt ervan heeft gehad. De gaf ook aan dat hij er geen spijt van heeft gehad ondanks 't feit dat hij er nu zo krakkemikkig bij staat.
Dat jullie allemaal zo in 't leven staan en zo erover denken wilt dat niet per definitie zeggen dat dat bij iedereen van toepassing is.
HEUHEHEH het ging toch om 't feit of je geeft om je uiterlijk of niet. En of je in dat opzicht het beste eruit heb gehaald. Leer eens een keer lezen met die lelijke simp ogen van je.