Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Herkenbaar, deze heb ik in de begin jaren van DBB en B&F ook vaak gehoord, meestal door gasten van in de 20.
Op een bepaald moment kregen ze een leuke partner en kwam de kinderwens en toen was doodgaan met 50 omdat ze zo lekker groot waren niet meer zo belangrijk.
En ja het roepen van ik zal nooit geen kinderen nemen hebben ze ook vaak geroepen tot ze de juiste partner hadden gevonden...............................
Dat zie we dan wel weer. Als ik me nu daar al allemaal druk om moet maken kan ik beter nu al in het graf liggen. In dat opzicht kun je beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan spijt hebben van die dingen die je niet hebt gedaan.

Ze hebben Ronnie Coleman, die opnieuw heeft moeten leren lopen, ook gevraagd of hij spijt ervan heeft gehad. De gaf ook aan dat hij er geen spijt van heeft gehad ondanks 't feit dat hij er nu zo krakkemikkig bij staat.

Dat jullie allemaal zo in 't leven staan en zo erover denken wilt dat niet per definitie zeggen dat dat bij iedereen van toepassing is.

HEUHEHEH het ging toch om 't feit of je geeft om je uiterlijk of niet. En of je in dat opzicht het beste eruit heb gehaald. Leer eens een keer lezen met die lelijke simp ogen van je.

Of ik veel vrouwen heb gehad... misschien ben ik je vader wel.

Laatst bewerkt:
@th0maz heeft daar wel een punt zo denk ik er ook over eerlijk gezegd.

Ongeëvenaarde opskir bitches

Bijlagen

• 98442A2A-A5A9-40B8-9AAC-C1FEC87A8653.jpeg
    98442A2A-A5A9-40B8-9AAC-C1FEC87A8653.jpeg
    141,1 KB · Weergaven: 218
Iedereen hier geeft om zijn/haar uiterlijk. Dat wil niet zeggen dat dat het enige is. gelukkig mag iedereen lekker zelf bepalen hoe hij zijn leven verpest. Te hard werken, slecht eten, niet sporten, verkeerde relaties, navelstaarderij, drugs, aas... whatever.

Moet je lekker zelf weten. Waar het mis gaat is als je anderen de maat neemt waarom zij hun eigen keuze maken. Ieder zijn eigen keuze toch?

Van mij mogen ze allerlei AAS en drugs (als ze niet zo schadelijk zijn) gewoon legaliseren en via een dokte rbeschikbaar maken trouwens.

Van mij mogen ze allerlei AAS en drugs (als ze niet zo schadelijk zijn) gewoon legaliseren en via een dokte rbeschikbaar maken trouwens.
Nog een paar jaar tot Gymshark Athlete Mark Rutte natty zijn opgeeft een dan komt er een revolutie.

Iedereen hier geeft om zijn/haar uiterlijk. Dat wil niet zeggen dat dat het enige is. gelukkig mag iedereen lekker zelf bepalen hoe hij zijn leven verpest. Te hard werken, slecht eten, niet sporten, verkeerde relaties, navelstaarderij, drugs, aas... whatever.

Moet je lekker zelf weten. Waar het mis gaat is als je anderen de maat neemt waarom zij hun eigen keuze maken. Ieder zijn eigen keuze toch?

Precies en soms moet je risico's in het leven nemen. Kom eens uit die sissy comfort zone i.p.v. je allemaal druk maken om wat er eventueel over 20 jaar gaat gebeuren en je daarom beter voorzichtig aan moet doen.

Als ik fucking uit de deur stap kan ik ook overreden worden door een auto, moet ik daarom maar ook met een harnas naar buiten gaan. En dan durven praten over wat ''mannen'' zijn en dat je geen beta bent. Lachwekkend :roflol:

Als ik fucking uit de deur stap kan ik ook overreden worden door een auto, moet ik daarom maar ook met een harnas naar buiten gaan. En dan durven praten over wat ''mannen'' zijn en dat je geen beta bent. Lachwekkend :roflol:
Met af en toe een kuur is het alsof je de deur uit stap en kan worden aangereden.
Met de hoeveelheden die sommige hier gebruiken dan is het meer dat je in de spits geblinddoekt de snelweg probeer over te steken................

Met af en toe een kuur is het alsof je de deur uit stap en kan worden aangereden.
Met de hoeveelheden die sommige hier gebruiken dan is het meer dat je in de spits geblinddoekt de snelweg probeer over te steken................

niet zo aanstellen rammen met die handel gvd

Dat slaat natuurlijk nergens op...
Der is niemand die omvalt van wat roids, man man

Precies en soms moet je risico's in het leven nemen. Kom eens uit die sissy comfort zone i.p.v. je allemaal druk maken om wat er eventueel over 20 jaar gaat gebeuren en je daarom beter voorzichtig aan moet doen.

En iedereen kiest dus zijn of haar risico's. Prima toch? Ik zelf vind hard trainen, goed eten en AAS gebruiken een bewuste keuze en de risico's zijn daarbij voor degene die dat doen. Ik denk dat het allemaal wel te overzien is. En ik heb geen cijfers, maar denk dat het een stuk minder ongezond is dan niet sporten, op de bank liggen en op je 45e je eerste hartinfarct krijgen. Daartussen zitten nog ontelbaar andere opties.

Zelf kies ik er voor geen AAS te gebruiken. Accepteer daar ook de gevolgen van, zoals geen 50cm biceps hebben.

Terug
Naar boven