Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ga mijn tijd niet verspillen aan die natty onzin. Dat laat ik wel aan jullie zumba mietjes over die bang zijn voor naalden. Kan me eigenlijk geen andere reden bedenken waarom je natty zou blijven.
Euh... omdat uiterlijk een bijzaak hoort te zijn in je leven. Omdat ik mijn image niet ophang aan mijn uiterlijk. Omdat ik liever fair play sport. Omdat het misschien niet gezond is. Omdat ik behoorlijk veel jongens groot, klein, kleiner en ziek ervan heb gezien. Omdat een tumor er harder op groeit dan je spieren. Omdat het je lichaamseigen chemie zo kan verkloten dat je agressie of achterdochtig kunt worden. Omdat je als jonge kerel al genoeg risico's neemt en genoeg domme beslissen zult gaan maken. Daar heb je de gear niet voor nodig.
Nah, teveel om op te noemen. Oja, kuren is huren en wie er nu zijn hele leven aan de medicatie zitten als het niet nodig is.
Bewaar die shit tot je over de 50 misschien zelf 60 bent.
Ook jij wordt waarschijnlijk ouder dan 100. Denk aan de kwaliteit van leven.

Euh... omdat uiterlijk een bijzaak hoort te zijn in je leven. Omdat ik mijn image niet ophang aan mijn uiterlijk. Omdat ik liever fair play sport. Omdat het misschien niet gezond is. Omdat ik behoorlijk veel jongens groot, klein, kleiner en ziek ervan heb gezien. Omdat een tumor er harder op groeit dan je spieren. Omdat het je lichaamseigen chemie zo kan verkloten dat je agressie of achterdochtig kunt worden. Omdat je als jonge kerel al genoeg risico's neemt en genoeg domme beslissen zult gaan maken. Daar heb je de gear niet voor nodig.
Nah, teveel om op te noemen. Oja, kuren is huren en wie er nu zijn hele leven aan de medicatie zitten als het niet nodig is.

Not Listening La La GIF by Ranveer Singh

Omdat toen niemand aan' de lijn deed. De mensen waren blij dat ze te eten hadden en het bord moest leeg ! Daarnaast deden mannen zwaar werk. De ziekelijken kregen een kantoor baantje. Ook was de voeding echt. Niet uit een fabriek, maar uit de stal het hok of de tuin.
Een banaan of mandarijntje was een traktatie. Wij aten elke ochtend een bord Brinta met verse volle melk en een beetje suiker. Generaties na ons proberen groot te worden op gemanipuleerde cornflakes, honeypops en snoep
Geen wonder dat de ' mannen' tegenwoordig testosteron bij moeten spuiten, terwijl grietjes van 14 al een bos hout voor de deur hebben. De maatschappij is verwijfd.
Houd die krankzinnige stoere ouwe lullen verhalen maar lekker voor dat gestoorde bejaardentehuis van je. Wellicht dat die er wel onder de indruk van zijn.

Uiterlijk is inderdaad een bijzaak als je focking lelijk bent. En kuren is inderdaad huren en daarom moet je niet kuren. Waarom douchen als je weer vies wordt. Waarom leven als je toch dood gaat?

Ik sterf liever op mijn 50ste wetenede dat ik het beste van gemaakt heb, dan ik eindig als een 100-jarige seniele zuurpruim die heel zijn leven eruit heeft gezien als een uitgezakte aardappel omdat hij uiterlijk zag als een bijzaak. Het is maar net wat jij ziet als kwaliteit van leven. :roflol:

Ik sterf liever op mijn 50ste wetenede dat ik het beste van gemaakt heb, dan ik eindig als een 100-jarige seniele zuurpruim die heel zijn leven eruit heeft gezien als een uitgezakte aardappel omdat hij uiterlijk zag als een bijzaak. Het is maar net wat jij ziet als kwaliteit van leven. :roflol:
Herkenbaar, deze heb ik in de begin jaren van DBB en B&F ook vaak gehoord, meestal door gasten van in de 20.
Op een bepaald moment kregen ze een leuke partner en kwam de kinderwens en toen was doodgaan met 50 omdat ze zo lekker groot waren niet meer zo belangrijk.
En ja het roepen van ik zal nooit geen kinderen nemen hebben ze ook vaak geroepen tot ze de juiste partner hadden gevonden...............................

Terug
Naar boven