- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh... omdat uiterlijk een bijzaak hoort te zijn in je leven. Omdat ik mijn image niet ophang aan mijn uiterlijk. Omdat ik liever fair play sport. Omdat het misschien niet gezond is. Omdat ik behoorlijk veel jongens groot, klein, kleiner en ziek ervan heb gezien. Omdat een tumor er harder op groeit dan je spieren. Omdat het je lichaamseigen chemie zo kan verkloten dat je agressie of achterdochtig kunt worden. Omdat je als jonge kerel al genoeg risico's neemt en genoeg domme beslissen zult gaan maken. Daar heb je de gear niet voor nodig.Ga mijn tijd niet verspillen aan die natty onzin. Dat laat ik wel aan jullie zumba mietjes over die bang zijn voor naalden. Kan me eigenlijk geen andere reden bedenken waarom je natty zou blijven.
Dat waren 2 bruine boterhammen met 3 gebakken eieren (1 eigeel) en 1 mok koffie.
Wat voor soort mok?Dat waren 2 bruine boterhammen met 3 gebakken eieren (1 eigeel) en 1 mok koffie.
Euh... omdat uiterlijk een bijzaak hoort te zijn in je leven. Omdat ik mijn image niet ophang aan mijn uiterlijk. Omdat ik liever fair play sport. Omdat het misschien niet gezond is. Omdat ik behoorlijk veel jongens groot, klein, kleiner en ziek ervan heb gezien. Omdat een tumor er harder op groeit dan je spieren. Omdat het je lichaamseigen chemie zo kan verkloten dat je agressie of achterdochtig kunt worden. Omdat je als jonge kerel al genoeg risico's neemt en genoeg domme beslissen zult gaan maken. Daar heb je de gear niet voor nodig.
Nah, teveel om op te noemen. Oja, kuren is huren en wie er nu zijn hele leven aan de medicatie zitten als het niet nodig is.
Bewaar die shit tot je over de 50 misschien zelf 60 bent.
Ook jij wordt waarschijnlijk ouder dan 100. Denk aan de kwaliteit van leven.
Net zoals sex niet belangrijk is volgens mensen die zelf een kut sexleven hebben.Uiterlijk is trouwens altijd ´bijzaak´ voor mensen die t*ring lelijk zijn valt mij op
Houd die krankzinnige stoere ouwe lullen verhalen maar lekker voor dat gestoorde bejaardentehuis van je. Wellicht dat die er wel onder de indruk van zijn.Omdat toen niemand aan' de lijn deed. De mensen waren blij dat ze te eten hadden en het bord moest leeg ! Daarnaast deden mannen zwaar werk. De ziekelijken kregen een kantoor baantje. Ook was de voeding echt. Niet uit een fabriek, maar uit de stal het hok of de tuin.
Een banaan of mandarijntje was een traktatie. Wij aten elke ochtend een bord Brinta met verse volle melk en een beetje suiker. Generaties na ons proberen groot te worden op gemanipuleerde cornflakes, honeypops en snoep
Geen wonder dat de ' mannen' tegenwoordig testosteron bij moeten spuiten, terwijl grietjes van 14 al een bos hout voor de deur hebben. De maatschappij is verwijfd.
Uiterlijk is inderdaad een bijzaak als je focking lelijk bent. En kuren is inderdaad huren en daarom moet je niet kuren. Waarom douchen als je weer vies wordt. Waarom leven als je toch dood gaat?Euh... omdat uiterlijk een bijzaak hoort te zijn in je leven. Omdat ik mijn image niet ophang aan mijn uiterlijk. Omdat ik liever fair play sport. Omdat het misschien niet gezond is. Omdat ik behoorlijk veel jongens groot, klein, kleiner en ziek ervan heb gezien. Omdat een tumor er harder op groeit dan je spieren. Omdat het je lichaamseigen chemie zo kan verkloten dat je agressie of achterdochtig kunt worden. Omdat je als jonge kerel al genoeg risico's neemt en genoeg domme beslissen zult gaan maken. Daar heb je de gear niet voor nodig.
Nah, teveel om op te noemen. Oja, kuren is huren en wie er nu zijn hele leven aan de medicatie zitten als het niet nodig is.
Bewaar die shit tot je over de 50 misschien zelf 60 bent.
Ook jij wordt waarschijnlijk ouder dan 100. Denk aan de kwaliteit van leven.

Hoeveel centimeter zijn die guns?
36/37
Iedereen loopt allemaal fatty jokes te maken maar valt toch reuze mee
Ik sterf liever op mijn 50ste wetenede dat ik het beste van gemaakt heb
Zo dacht ik vroeger ook. Tegenwoordig zou ik dan al 2 jaar in mijn graf liggen te stinken... 
Say what
Kleine dosis maar gelukkig 😌
Feit is dat ik gewoon te zwaar was niet echt dik. Zelf maak ik die grap ook dus als anderen dat doen vind ik dan niet erg.Iedereen loopt allemaal fatty jokes te maken maar valt toch reuze mee
Herkenbaar, deze heb ik in de begin jaren van DBB en B&F ook vaak gehoord, meestal door gasten van in de 20.Ik sterf liever op mijn 50ste wetenede dat ik het beste van gemaakt heb, dan ik eindig als een 100-jarige seniele zuurpruim die heel zijn leven eruit heeft gezien als een uitgezakte aardappel omdat hij uiterlijk zag als een bijzaak. Het is maar net wat jij ziet als kwaliteit van leven.![]()
Ik lach harder
Relnicht op DBB. Goals.
Denk dat die ruggengraat van jou gewoon te veel weegtFeit is dat ik gewoon te zwaar was niet echt dik. Zelf maak ik die grap ook dus als anderen dat doen vind ik dan niet erg.
Ik kan tegen een stootje sterke ruggengraat.