- Waardering
- 34.342
meen je die?
of bedoel je eind bulk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt mede door zijn lengte. Dan lijk je al snel breed😌
Dat scheelt idd ook een slok op een borrel.dat ik +24 kg op mijn lengte weeg speelt ook wel wat mee
Nope ik heb een mega taille .. zit nu plus 100 gok ik
Nope ik heb een mega taille .. zit nu plus 100 gok ik
Jij bent geen goed vergelijkingsmateriaaldat ik +24 kg op mijn lengte weeg speelt ook wel wat mee
. Geloof wel dat als je 2 lifters naast elkaar zet dat degene die een stuk kleiner is eerder breed gaat lijken. Op lange termijn zullen de lange lifters het wel winnen, maar kost absoluut meer tijd imo.Jij bent geen goed vergelijkingsmateriaal. Geloof wel dat als je 2 lifters naast elkaar zet dat degene die een stuk kleiner is eerder breed gaat lijken. Op lange termijn zullen de lange lifters het wel winnen, maar kost absoluut meer tijd imo.
Is ook logisch, uitzonderlijke sport dit BB/PL/WL/whatever. <insert random hoog percentage> van de sporten worden zo fucking casual beoefent en daar ligt het verwachtingspatroon ook naar. Heb een jaar kelderklasse gevoetbald voor de lol (eerder wel op ietwat hoger niveau maar dat terzijde) en niemand die daar raar van opkeek. Maar als je dan de gym instapt met kippenarmpjes en struggled met 30kg bankdrukken word je wel van alle kanten uitgelachen.Absoluut. Maar de meesten schoppen het niet zo ver.
Die 23-1 was wel pijnlijk 🤣🤣 gewonnen natuurlijk. In de c's ook een keer mega dik gewonnen was gewoon zieligIs ook logisch, uitzonderlijke sport dit BB/PL/WL/whatever. <insert random hoog percentage> van de sporten worden zo fucking casual beoefent en daar ligt het verwachtingspatroon ook naar. Heb een jaar kelderklasse gevoetbald voor de lol (eerder wel op ietwat hoger niveau maar dat terzijde) en niemand die daar raar van opkeek. Maar als je dan de gym instapt met kippenarmpjes en struggled met 30kg bankdrukken word je wel van alle kanten uitgelachen.
Hoe kan dat nou, ik heb 93cm.Met name een smalle taille. Die heb ik niet92 cm op het moment.
Dit. Ik heb absoluut niet veel massa maar wel een relatief grote V-taper. Niet omdat m'n rug zo groot is, maar omdat m'n taile einde van de cut sub 70cm is. Maar ik had liever een iets grotere botstructuur gehad. Delts en armen zijn wat dat betreft drama.Ook valt me vaak op, dat een lichaamsbouw, aanhechtingen etc, ook vaak een hele andere illusie creëren. Ondanks iemand dezelfde stats kan hebben.
In één seizoen 4 punten waarvan 1 gewonnen wedstrijd omdat tegenstander niet kwam opdagen. Kun je daar overheen?Die 23-1 was wel pijnlijk 🤣🤣 gewonnen natuurlijk. In de c's ook een keer mega dik gewonnen was gewoon zielig![]()
NeeIn één seizoen 4 punten waarvan 1 gewonnen wedstrijd omdat tegenstander niet kwam opdagen. Kun je daar overheen?
Wat is jou lengte/gewicht dan, als ik vragen mag? 70cm taille is wel heel smal, zal er dan inderdaad snel imposant uitzien.Dit. Ik heb absoluut niet veel massa maar wel een relatief grote V-taper. Niet omdat m'n rug zo groot is, maar omdat m'n taile einde van de cut sub 70cm is. Maar ik had liever een iets grotere botstructuur gehad. Delts en armen zijn wat dat betreft drama.
pizza
188cm en 90kg. Nu zit hij rond de 82 ofzo tho.Wat is jou lengte/gewicht dan, als ik vragen mag? 70cm taille is wel heel smal, zal er dan inderdaad snel imposant uitzien.
Toch prima stats naturel. Of train je enhanced?
Jouw taille wel altijd echt bizar smal, ik zit nu sowieso ook op 90+Dit. Ik heb absoluut niet veel massa maar wel een relatief grote V-taper. Niet omdat m'n rug zo groot is, maar omdat m'n taile einde van de cut sub 70cm is. Maar ik had liever een iets grotere botstructuur gehad. Delts en armen zijn wat dat betreft drama.