- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een brede voor skinnyfatte kale mannetjes.
En vanaf welk moment is het dan misgegaan

Oo, verbrand? Voorzichtig voor ontsteking.
Ja 150 graden ogv 😁
Vanaf toen, de dag dat ik de hele namiddag in boxer heb gewerkt op de werf van een klooster, de nonnetjes hebben me toen vervloekt denk ik.
Nonnen vloeken niet. Ik denk trouwens dat die afkeuring alleen in het openbaar was, maar dat ze stiekem van achter het raam iets anders deden bij het zien van jou in je boxer.Vanaf toen, de dag dat ik de hele namiddag in boxer heb gewerkt op de werf van een klooster, de nonnetjes hebben me toen vervloekt denk ik.

Krijg je geen goede kleding in die fabriek?
Zie foto van @Sanca Saxon zo loop ik er nog steeds bij 😆😆
Vandaag was het anders verrekte pokkeweer, kreeg een bui op m'n kop en tegenwind.Zie foto van @Sanca Saxon zo loop ik er nog steeds bij 😆😆
Gelukkig heb ik m'n bandje weer geplakt en was er een warme douche na afloop.Zo’n goede opleiding en baan maar wel als n loonslaaf op de fietsVandaag was het anders verrekte pokkeweer, kreeg een bui op m'n kop en tegenwind.Gelukkig heb ik m'n bandje weer geplakt en was er een warme douche na afloop.