- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Je gezicht is wel wat veranderd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gezicht is wel wat veranderd.
Hot stuff!
.Eindelijk weer een nagel-update, dat was al even geleden.

Hey lekker kontjuh mag ik je nummer
Slide maar even in mn DM

Beetje winny, beetje anavar

Pre workout van mobicep of migiboss, dan maak je gains binnen 2-3 maanden.Beetje winny, beetje anavar
deze ‘typetjes’ lopen er met bosjes rond bij ons in de gym. Als een slak binnenkomen en na 2-3 maanden trainen er als een vochtballon uitzien.
‘ik heb kei goeie pre workout jonguh’ lopen ze elkaar dan allemaal te vertellen.
Hij is gewoon dik geworden. In die pose zie je ook niet wat voor buik hij daadwerkelijk heeft. En z'n beentjes zijn denk ik ook niet hard gegroeid.Beetje winny, beetje anavar
deze ‘typetjes’ lopen er met bosjes rond bij ons in de gym. Als een slak binnenkomen en na 2-3 maanden trainen er als een vochtballon uitzien.
‘ik heb kei goeie pre workout jonguh’ lopen ze elkaar dan allemaal te vertellen.
![]()
Net ff z'n insta gecheckt, dit was 63 weken geleden, toen hij nog niet trainde (zo ver ik weet dan).
Ik ken z'n nummers niet, weet enkel dat ie een tijd geleden negatief in het nieuws was omdat hij een aantal vrouwen die hem een lift hadden gegeven uit had gemaakt voor 'k*ch' (=h**r).ik moest ff googlen wie het was. De zoveelste mislukkeling in de NL’se rap scene.
Ik ken z'n nummers niet, weet enkel dat ie een tijd geleden negatief in het nieuws was omdat hij een aantal vrouwen die hem een lift hadden geheven uit had gemaakt voor 'k*ch' (=h**r).
Kan hem daar ook geen ongelijk in geven.Ik ken z'n nummers niet, weet enkel dat ie een tijd geleden negatief in het nieuws was omdat hij een aantal vrouwen die hem een lift hadden geheven uit had gemaakt voor 'k*ch' (=h**r).