MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Was aan het scrollen door mn foto’s.
AD93B5C0-A677-4EDF-93DE-4415332F169A.jpeg
Je gezicht is wel wat veranderd.

• Like
Waarderingen: LM
Speelt iemand call of duty cold war ?

Eerste training weer na 7 dagen deloaden, even 0,0 training en geen caffeine ( op dagen van 14/15+uur week na, een kop koffie dan) Merkte dat ik steeds moeier werd/slecht herstelde en weinig progressie meer maakte. Merkte al snel na 4 dagen dat ik veel meer energie had overdag/s'avonds.

Vandaag upperbody dag gedaan.
Snapchat-38749136.jpg
Snapchat-784818065.jpg

Twee maanden transformatie van Boef. Kan dat?

1606860471704.jpeg

Beetje winny, beetje anavar :p

deze ‘typetjes’ lopen er met bosjes rond bij ons in de gym. Als een slak binnenkomen en na 2-3 maanden trainen er als een vochtballon uitzien.

‘ik heb kei goeie pre workout jonguh’ lopen ze elkaar dan allemaal te vertellen.
Pre workout van mobicep of migiboss, dan maak je gains binnen 2-3 maanden.

Binnenkort pre workout van boef op te markt zeker

Beetje winny, beetje anavar :p

deze ‘typetjes’ lopen er met bosjes rond bij ons in de gym. Als een slak binnenkomen en na 2-3 maanden trainen er als een vochtballon uitzien.

‘ik heb kei goeie pre workout jonguh’ lopen ze elkaar dan allemaal te vertellen.
Hij is gewoon dik geworden. In die pose zie je ook niet wat voor buik hij daadwerkelijk heeft. En z'n beentjes zijn denk ik ook niet hard gegroeid.
Toch heeft hij volgens mij van zichzelf wel een goede bouw.

1606861041705.png

Net ff z'n insta gecheckt, dit was 63 weken geleden, toen hij nog niet trainde (zo ver ik weet dan).

ik moest ff googlen wie het was. De zoveelste mislukkeling in de NL’se rap scene.
Ik ken z'n nummers niet, weet enkel dat ie een tijd geleden negatief in het nieuws was omdat hij een aantal vrouwen die hem een lift hadden gegeven uit had gemaakt voor 'k*ch' (=h**r).

Laatst bewerkt:
Ik ken z'n nummers niet, weet enkel dat ie een tijd geleden negatief in het nieuws was omdat hij een aantal vrouwen die hem een lift hadden geheven uit had gemaakt voor 'k*ch' (=h**r).

ik heb een paar nummers proberen te luisteren.

Brainpower 2.0

Weg ermee!

Terug
Naar boven