Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Agreed, dit lijkt meer op schaamhaar op je b**kes. Accepteren dat je geen baard genetics hebt.

Het is maar net wat je een baard kunt noemen. Ik denk dat wij allen beter een inzamelactie kunnen beginnen om de rest van de schaamharen op zijn gezicht aan te vullen.

@BB_ Scheer die smerige rommel van je gezicht af. Of check even dit: https://www.beardprofile.com/articles/article/19/the-guide-to-growing-your-beard-with-minoxidil . Heeft mij ook enorm geholpen.
Heb je before & after van minoxidil? Ik heb het een tijdje gebruikt maar waarschijnlijk verkeerd en als het jou echt heeft geholpen, dan negin ik weer (heb nog wat flesjes)

Na pushday, training ging niet super tho.
Snapchat-1470320249.jpg

Heb je before & after van minoxidil? Ik heb het een tijdje gebruikt maar waarschijnlijk verkeerd en als het jou echt heeft geholpen, dan negin ik weer (heb nog wat flesjes)
Ik ken dat niet, maar weet wel dat er serum voor wimpers is wat echt goed werkt. Bijwerking daarvan was verkleuring, niet alleen van je wimpers maar ook de iris. Is om die reden van de markt af gehaald.

Dus best kans dat het dezelfde werkzame stof heeft?

Ik ken dat niet, maar weet wel dat er serum voor wimpers is wat echt goed werkt. Bijwerking daarvan was verkleuring, niet alleen van je wimpers maar ook de iris. Is om die reden van de markt af gehaald.

Dus best kans dat het dezelfde werkzame stof heeft?
Minoxidil wordt op de huid aangebracht en is oorspronkelijk bedoeld voor haar ipv baard. Het zou het enige wetenschappelijk bewezen middel zijn tegen kaalheid

Dus. Kerstboom staat hier. Ik heb de boom afgezaagd, in de standaard gezet en ben toen gevlucht. De dames hebben het huis in een halve hoerenkast veranderd. Zooooo gezellig.

Nou ja, als ze het ook weer opruimen vind ik het best.

Ik had voorheen echt helemaal niks zoals je kunt zien. Het is nog steeds niet helemaal optimaal, maar wel beter dan eerst imo. Wilt overigens niet zeggen dat het bij iedereen lukt, maar je moet sowieso wel wat DHT zoals masteron erbij gebruiken voor 't beste resultaat. Zonder dat zou het bij mij waarschijnlijk ook niks uitgehaald hebben denk ik.
1607269847568.png

Vind je het zelf niet ook een beetje sneu om als volwassen vent op een forum te moeten roepen dat je geneukt hebt?
Opscheppen over seks en het gedaan hebben etc. vind ik per definitie triest, heb dat nooit begrepen, en ik heb mij er hier dan ook nooit voor geschaamd eerlijk over mijn zeer beperkte verleden te zijn. Ben altijd al meer op zoek geweest naar iets serieus en nooit behoefte aan iets anders gehad i.t.t. veel mannen. Nooit begrepen wanneer mannen opscheppen over 'hoeveel vrouwen ze wel niet gedaan hebben' en dat soort uitspraken, maar uiteindelijk moet iedereen lekker zelf weten waar hij/zij naar op zoek is en wat ie wilt.

Het was bovendien ook maar grapje en het is ook maar wat je er zelf van maakt he. :P

Ben best op m'n nachtrust gesteld , maar soms slaap je gewoon zonder reden kut en lig je maar te woelen en draaien en 10x wakker worden. Op dat soort momenten is wat koffie voor je training wel heerlijk en @Schwarzeneggertje had m'n slaapoogjes goed geconstateerd. :thumbs:

TLDR: dat riep ik niet, dat is jouw interpretatie.:p Ik sliep gewoon een nachtje kut.

Gelukkig afgelopen nacht als een blok geslapen en zeker 7 uur effectief gemaakt. :) Training heeft er niet onder geleden. Vandaag heerlijk benen gedaan @ Fitness Factory Assen. :flexbiceps:
Bedankt voor de tip @wovano & @natty87

Laatst bewerkt:
Opscheppen over seks en het gedaan hebben etc. vind ik per definitie triest, heb dat nooit begrepen, en ik heb mij er hier dan ook nooit voor geschaamd eerlijk over mijn zeer beperkte verleden te zijn. Ben altijd al meer op zoek geweest naar iets serieus en nooit behoefte aan iets anders gehad i.t.t. veel mannen. Nooit begrepen wanneer mannen opscheppen over 'hoeveel vrouwen ze wel niet gedaan hebben' en dat soort uitspraken, maar uiteindelijk moet iedereen lekker zelf weten waar hij/zij naar op zoek is en wat ie wilt.

Het was bovendien ook maar grapje en het is ook maar wat je er zelf van maakt he. :P

Ben best op m'n nachtrust gesteld , maar soms slaap je gewoon zonder reden kut en lig je maar te woelen en draaien en 10x wakker worden. Op dat soort momenten is wat koffie voor je training wel heerlijk en @Schwarzeneggertje had m'n slaapoogjes goed geconstateerd. :thumbs: Gelukkig afgelopen nacht als een blok geslapen en zeker 7 uur effectief gemaakt. :) Training heeft er niet onder geleden. Vandaag heerlijk benen gedaan @ Fitness Factory Assen. :flexbiceps:
stuur hem anders ook nog even een pm met minimaal 13 alinea's

Ben best op m'n nachtrust gesteld , maar soms slaap je gewoon zonder reden kut en lig je maar te woelen en draaien en 10x wakker worden. Op dat soort momenten is wat koffie voor je training wel heerlijk en @Schwarzeneggertje had m'n slaapoogjes goed geconstateerd. :thumbs: Gelukkig afgelopen nacht als een blok geslapen en zeker 7 uur effectief gemaakt. :) Training heeft er niet onder geleden. Vandaag heerlijk benen gedaan @ Fitness Factory Assen. :flexbiceps:
Hij had het niet over slaapoogjes. ;)

• Haha
Waarderingen: BB_
Minoxidil wordt op de huid aangebracht en is oorspronkelijk bedoeld voor haar ipv baard. Het zou het enige wetenschappelijk bewezen middel zijn tegen kaalheid
Ja, van dat wimperspul is het effect ook bewezen. Ik ging even zoeken maar de werkzame stof in beide, en kwam dit tegen. Misschien heb je er wat aan.

EEN NIEUWE STUDIE MET POTENTIE TEGEN HAARUITVAL.

De eer voor deze research gaat naar Dr. George Cotsarelis en zijn mensen van de universiteit van Pennsylvania, Verenigde Staten.

Proteïne

Door het met elkaar vergelijken van biopsies (huidmonsters) van kale huid en behaarde huid ontdekten de onderzoekers dat in de kale huid de proteïne “Prostaglandine D2 (PGD2) bijna 3 maal meer voorkwam als in de biopsie van de behaarde huid.

Verdere studie

Toen het proteïne eenmaal geïdentificeerd was, zijn er nog meer tests gedaan op muizen en op haarzakjes die in het laboratorium waren gekweekt. Toen bleek dat PGD2 de haargroei echt vertraagde.

Wat nu

“We wisten tot dan toe niet dat PGD2 iets te maken had met haargroei,” vertelt Dr. Cotsarelis. “Wel wisten we dat andere proteïnen haargroei konden bevorderen zoals is vastgesteld met Latisse”. In Latisse zit het prostaglandine F2alpha dat wimperhaar langer kan laten groeien. Zoals veel gebeurd werd ook dat bij toeval gevonden bij mensen die oogdruppels tegen glaucoom gebruikten waar dat prostaglandine in zat. De gebruikers bemerkten dat hun wimpers langer werden. PGD2 werkt dus tegenovergesteld als de F2alpha in Latisse. De een verminderd haargroei de ander bevordert haargroei.

Hoe zit het dan met het beroemde DHT (Dihydrotestosteron)?

Tot nu toe werd gedacht dat haaruitval werd veroorzaakt door een overgevoeligheid voor DHT en als je dat kan verlagen kan je haaruitval voorkomen (Propecia). Dat helpt in ongeveer 50% van de gevallen. Nu heeft Dr. Cotsarelis een andere complicerende factor, zijnde PGD2 toegevoegd.

Op het goede spoor

Enig bewijs dat de onderzoekers op het goede spoor zijn is Minoxidil. Minoxidil activeert een enzym dat, ja u raadt het al, prostaglandine produceert.

Terug
Naar boven