- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Nee, maar lijkt er heel erg op. ik train in Haarlem bij Fitness Centrum Olympic.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar lijkt er heel erg op. ik train in Haarlem bij Fitness Centrum Olympic.
Die is wel wat gewend hoor.Leeft Aline nog na een nacht lang de vernieling in geneukt te zijn door de dutch p*ssy slayer?

Verkapt:’kijk mij eens trainingspartners hebben’ postZe zijn niet echt zwart. Mijn trainingspartner in de sportschool wel. Hij is ongeveer 1m90, 130kg en pik(sic)zwart. Hoewel hij bescheiden is, beschrijft hij zichzelf zichzelf fysiek als "een koning". Op ons werk (hij is ook een collega, de anderen zijn voornamelijk vrouwen) maakte ik in coronatijd het grapje dat hij de enige was die met inachtneming van de 1,5m regel nog casual seks kon hebben.
Jij denkt "Wat Bb_ kan kan ik ook"
Hij is nog wel de minste (behalve op dat ene gebied).Verkapt:’kijk mij eens trainingspartners hebben’ post
Wel beter dan eerst ja, maar als ik het milimeter heb ik nu iets vergelijkbaars als jij hebt. Heb alleen beetje weinig baardgroei op de wangen maar bakkebaarden en kin wel, dus als ik het niet onderhoud dan is echt onverzorgdIk had voorheen echt helemaal niks zoals je kunt zien. Het is nog steeds niet helemaal optimaal, maar wel beter dan eerst imo. Wilt overigens niet zeggen dat het bij iedereen lukt, maar je moet sowieso wel wat DHT zoals masteron erbij gebruiken voor 't beste resultaat. Zonder dat zou het bij mij waarschijnlijk ook niks uitgehaald hebben denk ik.
![]()
Zal het morgen lezen, nu is er geen concentratie meer overJa, van dat wimperspul is het effect ook bewezen. Ik ging even zoeken maar de werkzame stof in beide, en kwam dit tegen. Misschien heb je er wat aan.

Same, bakkebaarden die naar de kin lopen en in men nek. Maar op de wangen ook heel weinig, moet het vaak bij trimmen om netjes te houden. Maar zonder ben ik een baby dusja xDWel beter dan eerst ja, maar als ik het milimeter heb ik nu iets vergelijkbaars als jij hebt. Heb alleen beetje weinig baardgroei op de wangen maar bakkebaarden en kin wel, dus als ik het niet onderhoud dan is echt onverzorgd
Samen met finasteride zijn het de enige door de FDA goedgekeurde middelen tegen androgenetische alopecia ('male-pattern baldness').Minoxidil wordt op de huid aangebracht en is oorspronkelijk bedoeld voor haar ipv baard. Het zou het enige wetenschappelijk bewezen middel zijn tegen kaalheid
Wel een slordig stuk, PGD2 is helemaal geen eiwit. Daarnaast werken androgenen ook via PGD2. Het is dus geen 'andere' factor, maar een van de redenen waardoor androgenen waarschijnlijk leiden tot haaruitval. Ik had daarvoor dit lelijke plaatje getekend in mijn allereerste boek:Ja, van dat wimperspul is het effect ook bewezen. Ik ging even zoeken maar de werkzame stof in beide, en kwam dit tegen. Misschien heb je er wat aan.
Ik had voorheen echt helemaal niks zoals je kunt zien. Het is nog steeds niet helemaal optimaal, maar wel beter dan eerst imo. Wilt overigens niet zeggen dat het bij iedereen lukt, maar je moet sowieso wel wat DHT zoals masteron erbij gebruiken voor 't beste resultaat. Zonder dat zou het bij mij waarschijnlijk ook niks uitgehaald hebben denk ik.
![]()
Ik zou ook dit proberen:Wel beter dan eerst ja, maar als ik het milimeter heb ik nu iets vergelijkbaars als jij hebt. Heb alleen beetje weinig baardgroei op de wangen maar bakkebaarden en kin wel, dus als ik het niet onderhoud dan is echt onverzorgd
Ik heb het geprobeerd, maar zelf ik kan hem niet zo sexy doen.
Geil ik zou je doen
Same maar dan voor de baard op mijn rugPff ik zou wel tekenen voor juist wat minder baardgroei. Word er gek van.
QFT, alle baard en haargroei. De t*ring.