Opscheppen over seks en het gedaan hebben etc. vind ik per definitie triest, heb dat nooit begrepen, en ik heb mij er hier dan ook nooit voor geschaamd eerlijk over mijn zeer beperkte verleden te zijn. Ben altijd al meer op zoek geweest naar iets serieus en nooit behoefte aan iets anders gehad i.t.t. veel mannen. Nooit begrepen wanneer mannen opscheppen over 'hoeveel vrouwen ze wel niet gedaan hebben' en dat soort uitspraken, maar uiteindelijk moet iedereen lekker zelf weten waar hij/zij naar op zoek is en wat ie wilt.
Het was bovendien ook maar grapje en het is ook maar wat je er zelf van maakt he. 
Ben best op m'n nachtrust gesteld , maar soms slaap je gewoon zonder reden kut en lig je maar te woelen en draaien en 10x wakker worden. Op dat soort momenten is wat koffie voor je training wel heerlijk en @Schwarzeneggertje had m'n slaapoogjes goed geconstateerd. 
TLDR: dat riep ik niet, dat is jouw interpretatie.

Ik sliep gewoon een nachtje kut.
Gelukkig afgelopen nacht als een blok geslapen en zeker 7 uur effectief gemaakt.

Training heeft er niet onder geleden. Vandaag heerlijk benen gedaan @ Fitness Factory Assen.

Bedankt voor de tip
@wovano &
@natty87