- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shape update @85kg , tijd om ff stevig door te cutten![]()
Eerder alsof ik hiv hadTijdens mijn laatste cut was ik 78 kg. Zag eruit alsof ik dood ging whaha. Ik ben overigens wel maar 1,81 maar dit zijn voor een natty gewoon average stats inderdaad. Vandaar dat ik ook wil gaan kuren want droog met een trui aan ziet het eruit alsof ik niet trainBeetje raar dat jij voor fake natty wordt uitgemaakt hier door velen. Als je nog een beetje door cut tot 80kg ofzo blijft er niet veel van je over.
Ik was toen ik begon met aas ook iets van 81 kg op 185cm en ik was ook vrij lean... ik zag er nou niet bepaald fake natty uitEerder alsof ik hiv had

InAangezien ik toch alleen maar aan t vreten ben, ga ik maar gewoon echt bulken
Soon >50% vet
![]()
Mammoth tank😮 Wat blast je nu?Aangezien ik toch alleen maar aan t vreten ben, ga ik maar gewoon echt bulken
Soon >50% vet
![]()
Thanks
Oh damn, ik dacht die zit wel minimaal op 750-800 test-e. Waarom cruisen op deca? Joints?Thanks
Was aan het "cruisen" op 150 test + 150 deca. Vanaf vandaag ga ik over op 500 test + 300 deca, lekker mild
Ik weet maar problems want zit in de ecto klasse weetjeMag inderdaad wel wat massa op @Shadow Project @Bokito
Ik weet maar problems want zit in de ecto klasse weetje

Bear mode season brah
Gemeen ben jijMag inderdaad wel wat massa op @Shadow Project @Bokito

Not sure if compliment of bloatlord. Deca idd voor joints en een blessure, volg een nogal brutal benchprogramma.Oh damn, ik dacht die zit wel minimaal op 750-800 test-e. Waarom cruisen op deca? Joints?
Ja joh.. Bedoelde meer de -105kg klasse maar alles onder de 340-350 deadlift vind ik sowieso gay shit
Compliment, omdat je zo vol eruit ziet. Ga om die reden ook binnenkort even NPP proberen. En Anavar voor pezen.Gemeen ben jij
Not sure if compliment of bloatlord. Deca idd voor joints en een blessure, volg een nogal brutal benchprogramma.
Compliment, omdat je zo vol eruit ziet. Ga om die reden ook binnenkort even NPP proberen. En Anavar voor pezen.
Dat klinkt veelbelovend inderdaad. Ik heb hetzelfde probleem. BPC heeft wel een beetje geholpen vind ik, maar nog niet helemaal ervan af.Npp heeft bij mij in een paar weken een elleboogblessure compleet verholpen waar ik daarvoor 6+ maanden mee rondliep. Kon bijna geen enkele bicep oefening doen. En ik deed maar 350mg