AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Shape update @85kg , tijd om ff stevig door te cutten :D

Bijlagen

• 993F8D1A-527F-4071-B18A-FDC93D79F3C3.png
    993F8D1A-527F-4071-B18A-FDC93D79F3C3.png
    661,9 KB · Weergaven: 246
Shape update @85kg , tijd om ff stevig door te cutten :D

Beetje raar dat jij voor fake natty wordt uitgemaakt hier door velen. Als je nog een beetje door cut tot 80kg ofzo blijft er niet veel van je over.

Ik was toen ik begon met aas iets van 81 kg op 185cm en ik was ook vrij lean... ik zag er nou niet bepaald fake natty uit :o Eerder alsof ik hiv had

Laatst bewerkt:
Beetje raar dat jij voor fake natty wordt uitgemaakt hier door velen. Als je nog een beetje door cut tot 80kg ofzo blijft er niet veel van je over.

Ik was toen ik begon met aas ook iets van 81 kg op 185cm en ik was ook vrij lean... ik zag er nou niet bepaald fake natty uit :o Eerder alsof ik hiv had
Tijdens mijn laatste cut was ik 78 kg. Zag eruit alsof ik dood ging whaha. Ik ben overigens wel maar 1,81 maar dit zijn voor een natty gewoon average stats inderdaad. Vandaar dat ik ook wil gaan kuren want droog met een trui aan ziet het eruit alsof ik niet train :p

Compliment, omdat je zo vol eruit ziet. Ga om die reden ook binnenkort even NPP proberen. En Anavar voor pezen.

Npp heeft bij mij in een paar weken een elleboogblessure compleet verholpen waar ik daarvoor 6+ maanden mee rondliep. Kon bijna geen enkele bicep oefening doen. En ik deed maar 350mg

Npp heeft bij mij in een paar weken een elleboogblessure compleet verholpen waar ik daarvoor 6+ maanden mee rondliep. Kon bijna geen enkele bicep oefening doen. En ik deed maar 350mg
Dat klinkt veelbelovend inderdaad. Ik heb hetzelfde probleem. BPC heeft wel een beetje geholpen vind ik, maar nog niet helemaal ervan af.

Trainde je toen gewoon wel door? Of deed je tijdens die NPP ook geen bicep oefeningen? Kan momenteel ook nauwelijks biceps trainen.

Terug
Naar boven