MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Draag vaker een pet sinds ik weer haar heb omdat ik geen zin heb om mijn haar te doen
Pic van haar?

OT,ik heb een collega in de ploeg en die ziet er echt goed uit met zijn kale kop ,krijg asociaal veel aandacht op een dag van vrouwen maar over het algemeen zijn mannen best wel lelijk met zo'n kale kop en hier hoor ik ook bij
Bij dat soort mannen maakt het niet uit wat ze doen. Die blijven er goed uitzien. Dat geldt helaas niet voor de gemiddelde man inderdaad. Beetje hetzelfde met al die zwarte bb'ers die al groeien als ze alleen al aan een dumbbell denken.

Wat bedoel je met kaal? We hebben het hier over kalende mannen waarbij de haarlijn zo ver is teruggetrokken dat die bijna op zijn bilnaad zit. Jij bedoelt waarschijnlijk iemand die gemillimeterd haar heeft(met een normale haarlijn).

Veel vrouwen vinden mannen aantrekkelijk die aantrekkelijk zijn. En nog aantrekkelijker als die rest dat van de vrouwen dat ook vindt. Dat heeft niets te maken of je kaal bent of niet. Net alsof elke lelijke pipo ineens op magische wijze een vrouwenverslinder wordt door zich kaal te scheren. Daarbij mag ik ook hopen dat je dat gewoon doet zodat jij zelf beter in vel zit, i.p.v. dat jezelf op krakkemikkige wijze in bochten moet wringen om daarmee meer aandacht te krijgen.

Het is gewoon is gewoon een feit dat de gemiddelde man ziet er veel lelijker uitziet zonder haar dan met haar. En kom niet weer met die Jason Statham voorbeelden. Dat ben jij niet, dat was jij niet en dat zal jij ook nooit worden.
Ik vind Jason Statham een erg goede (want haast geloofwaardige!) acteur in zijn genre. Kijk graag naar zijn films, Vin Diesel idem. Maar ben totaal niet onder de indruk van zijn lichaam, hoewel ik moet toegeven dat hij wel een zekere mentale en fysieke hardheid 'uitstraalt'. Zijn subtiele humor helpt daarbij. Ik vermoed dat hij een voor vrouwen aantrekkelijk gezicht en uitstraling heeft.

Bedoelde kalende mannen die hun schedel volledig kaal scheren. Ik ben zelf niet kaal trouwens.

Klopt.

Pic van haar?

Bij dat soort mannen maakt het niet uit wat ze doen. Die blijven er goed uitzien. Dat geldt helaas niet voor de gemiddelde man inderdaad. Beetje hetzelfde met al die zwarte bb'ers die al groeien als ze alleen al aan een dumbbell denken.
Astu

Bijlagen

• CE0B815E-8F84-47C0-8D95-F16A80FDA53A.png
    CE0B815E-8F84-47C0-8D95-F16A80FDA53A.png
    963,8 KB · Weergaven: 243
Ik vind Jason Statham een erg goede (want haast geloofwaardige!) acteur in zijn genre. Kijk graag naar zijn films, Vin Diesel idem. Maar ben totaal niet onder de indruk van zijn lichaam, hoewel ik moet toegeven dat hij wel een zekere mentale en fysieke hardheid 'uitstraalt'. Zijn subtiele humor helpt daarbij. Ik vermoed dat hij een voor vrouwen aantrekkelijk gezicht en uitstraling heeft.

Bedoelde kalende mannen die hun schedel volledig kaal scheren. Ik ben zelf niet kaal trouwens.

Klopt.
Het feit dat hij bekend is helpt ook enorm.

En hoe recent is die pic, want die haarlijn komt niet echt overeen met die haarlijn van jouw profile pic.

1607793668804.png

En wat valt er overigens aan je haar te stylen etc als het zo kort is? Daarvoor hoef je toch geen pet te dragen lijkt mij? Dit is overigens geen haat/afgunst, maar eerder dat ik snap niet dat je jezelf zo moet voordoen terwijl je volgens mij nota bene eerder had aangeven dat je zelf ook meer haar wilde hebben. Wat ook begrijpelijk is, want je ziet er ook veel beter uit met haar zoals de meesten. Nergens om je voor te schamen.

En hoe recent is die pic, want die haarlijn komt niet echt overeen met die haarlijn van jouw profile pic.

1607793668804.png

En wat valt er overigens aan je haar te stylen etc als het zo kort is? Daarvoor hoef je toch geen pet te dragen lijkt mij? Dit is overigens geen haat/afgunst, maar eerder dat ik snap niet dat je jezelf zo moet voordoen terwijl je volgens mij nota bene eerder had aangeven dat je zelf ook meer haar wilde hebben. Wat ook begrijpelijk is, want je ziet er ook veel beter uit met haar zoals de meesten. Nergens om je voor te schamen.
weetje wat het met jou is , je hebt ergens gewoon een punt . Maar je overdrijft gewoon man. Je doet net alsof kaal worden het ergste is wat een man kan overkomen. Ik heb vroeg te maken gehad met inhammen en ik heb mijn haren per direct afgeschoren. Hoe je als persoon ermee omgaat , dat maakt de ernst van de kwestie. Ik sta een stuk zelfverzekerder in mijn schoenen sinds de dag dat ik het gemillimeterd heb.

verzorging is vele malen belangrijker dan het kapseltje wat erop zit . En ja je hebt gelijk , sommige mannen worden er wel lelijk van 🤣maar goed .. zouden die wel volle zalen trekken met haar ? Nee tuurlijk niet , wat kaler worden hoort er nou eenmaal bij voor velen.

weetje wat het met jou is , je hebt ergens gewoon een punt . Maar je overdrijft gewoon man. Je doet net alsof kaal worden het ergste is wat een man kan overkomen. Ik heb vroeg te maken gehad met inhammen en ik heb mijn haren per direct afgeschoren. Hoe je als persoon ermee omgaat , dat maakt de ernst van de kwestie. Ik sta een stuk zelfverzekerder in mijn schoenen sinds de dag dat ik het gemillimeterd heb.

verzorging is vele malen belangrijker dan het kapseltje wat erop zit . En ja je hebt gelijk , sommige mannen worden er wel lelijk van 🤣maar goed .. zouden die wel volle zalen trekken met haar ? Nee tuurlijk niet , wat kaler worden hoort er nou eenmaal bij voor velen.
Hoop dat je stats niet kloppen, ander ben je ook zo'n ksf mannetje en dat wens ik niemand toe.

1607793668804.png

Ik vind met haar beter idd maar kaal stond ook gewoon prima. Deze foto is letterlijk van twee dagen terug. Haarlijn is net zo shit hoor

Oja zeker,zodra ik het geld kan missen zal ik er meteen een haartransplantatie tegen aan gooien om mijn haarlijn weer perfect te krijgen ,Ik krijg met een kaal hoofd echt een rattenkop ,daar zit niemand op te wachten en ik al zeker niet
+1 voor het wachten op jouw kop.

Ik heb genoeg mannen gesproken dat ik zeker weet dat de meesten er zich wel zorgen over maken. Daarom kan ik er alleen om lachen als jullie zich zo voordoen.

Een kapsel valt niet onder verzorging? Het feit dat jij er niet genoeg snel bij was om het te voorkomen en je nu allemaal daarmee probeert in te dekken, betekent niet dat anderen daar ook zo over denken. Niet iedereen wilt er namelijk uitzien als een naakte molrat.

Wat een fucking slap gelul. Ik kan me echt niet voorstellen waarom je het niet zou willen voorkomen als je er daardoor beter uit gaat zien.

Maar ff een foto droppen in het haar-topic.

Screenshot_20201212_035354_com.huawei.himovie.overseas.jpg
Jij had zeker ook geen zin om je kapsel te doen.

Thanks!
Welk kapsel? Ik millimeter men haar als sinds vroeger van tijd tot tijd uit eigen keuze, net zoals dat ik al af en toe een pet draag sinds vroeger. Mijn haar is zeker suspect daarom laat ik ook een haarprotocol meelopen maar ik verschuil me zeker niet achter een pet.
Los daarvan doe ik het ook zeker niet om chicks te fixen maar omdat ik zelf de keuze wil hebben of ik mijn haar laat staan of dat ik het millimeter.
Doe men best bro thanks!

Ik heb genoeg mannen gesproken dat ik zeker weet dat de meesten er zich wel zorgen over maken. Daarom kan ik er alleen om lachen als jullie zich zo voordoen.

Een kapsel valt niet onder verzorging? Het feit dat jij er niet genoeg snel bij was om het te voorkomen en je nu allemaal daarmee probeert in te dekken, betekent niet dat anderen daar ook zo over denken. Niet iedereen wilt er namelijk uitzien als een naakte molrat.

Wat een fucking slap gelul. Ik kan me echt niet voorstellen waarom je het niet zou willen voorkomen als je er daardoor beter uit gaat zien.

De meeste maken zich er inderdaad zorgen over , wat ik ook gewoon begrijp. Maar dit geldt niet voor iedereen. Sommige zien er gewoon beter uit zonder zo een suikerspin kapsel. Met een goede baardgroei en een gemillimeterd kapsel kun je gewoon prima uit de voeten komen. En dat jij denkt dat dit gezegd wordt om jezelf in te dekken moet je zelf weten. Want ja ik moet mezelf natuurlijk wel op een forum indekken tegenover ene thomas🤣🤣🤣.

helemaal geen baardgroei hebben en jezelf met een scheermes kaal moeten scheren is inderdaad minder mooi in de meeste gevallen. Maar waar moet jij je druk om maken ?

Nooit zoveel aandacht van de vrouwtjes gehad als toen ik m'n haar millimeterde. Soms ook uit het niks gestreel op de bol moesten ze even voelen :roflol:

Terug
Naar boven