- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 grote blessure en geen haar + skinny b*chGvd lekker bruggetje , wel waar tho. Als je bang bent voor de Sides gewoon lekker niet doen. Ik accepteer dat ik een skinny b*ch ben met haar of een buffel word die kaal is
Gaat wat worden als jij tren of deca een van de 2 gaat gebruiken. Zelfbeeld is nu al totaal fucked up.Gvd lekker bruggetje , wel waar tho. Als je bang bent voor de Sides gewoon lekker niet doen. Ik accepteer dat ik een skinny b*ch ben met haar of een buffel word die kaal is
Fixed.Betere clit dan 90% van de mannelijke penissen (forumleden)
Je mag het ook met een korrel zout nemen ehGaat wat worden als jij tren of deca een van de 2 gaat gebruiken. Zelfbeeld is nu al totaal fucked up.

Bijzonderrrrr goed fysiek voor een natty.. dit hoop ik met een kuur te bereiken dus petje af!
Dit precies. Zogenaamd stoer doen, maar tegelijkertijd zo vaak mogelijk een pet dragen en janken als b*ch als niemand het ziet. Letterlijk 99.9% van de mensheid ziet er beter uit met hoofd haar.Iedereen doet hier fucking stoer wat betreft haaruitval maar veel zien er gewoon uit als patientjes zonder haar![]()
Veel vrouwen vinden een kale man aantrekkelijk, soms zelfs aantrekkelijker. Het offensief van de kale skinny fatte mannetjes heeft succes afgeworpen.Dit precies. Zogenaamd stoer doen, maar tegelijkertijd zo vaak mogelijk een pet dragen en janken als b*ch als niemand het ziet. Letterlijk 99.9% van de mensheid ziet er beter uit met hoofd haar.
Snap overigens niet hoeveel moeite het is om 1-2x per week een shampoo te gebruiken en wellicht indien nodig wat extra supplementen te nemen. Zeker als je realiseert hoe geobsedeerd iedereen hier met zijn lichaam bezig is. Maar als het dan om haar gaat dan moet je je niet aanstellen.
Waarom accepteer je dan niet je natty test levels? Net zoals je accepteert dat je eruit gaat zien als een chemo patient. Gewoon jezelf blijven, dan komt alles goed. 👌
Kan je je bilhaar niet anders kammen?Oja zeker,zodra ik het geld kan missen zal ik er meteen een haartransplantatie tegen aan gooien om mijn haarlijn weer perfect te krijgen ,Ik krijg met een kaal hoofd echt een rattenkop ,daar zit niemand op te wachten en ik al zeker niet
Draag vaker een pet sinds ik weer haar heb omdat ik geen zin heb om mijn haar te doenDit precies. Zogenaamd stoer doen, maar tegelijkertijd zo vaak mogelijk een pet dragen en janken als b*ch als niemand het ziet. Letterlijk 99.9% van de mensheid ziet er beter uit met hoofd haar.
Snap overigens niet hoeveel moeite het is om 1-2x per week een shampoo te gebruiken en wellicht indien nodig wat extra supplementen te nemen. Zeker als je realiseert hoe geobsedeerd iedereen hier met zijn lichaam bezig is. Maar als het dan om haar gaat dan moet je je niet aanstellen.
Waarom accepteer je dan niet je natty test levels? Net zoals je accepteert dat je eruit gaat zien als een chemo patient. Gewoon jezelf blijven, dan komt alles goed. 👌
Wat bedoel je met kaal? We hebben het hier over kalende mannen waarbij de haarlijn zo ver is teruggetrokken dat die bijna op zijn bilnaad zit. Jij bedoelt waarschijnlijk iemand die gemillimeterd haar heeft(met een normale haarlijn).Veel vrouwen vinden een kale man aantrekkelijk, soms zelfs aantrekkelijker. Het offensief van de kale skinny fatte mannetjes heeft succes afgeworpen.
Mag ik nog ruilen?boeie beter kaal dan een kleine dop hebben , daar kende al helemaal niks aan doen .
fijn weekend !
Dat ben jij niet, dat was jij niet en dat zal jij ook nooit worden