Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Gvd lekker bruggetje , wel waar tho. Als je bang bent voor de Sides gewoon lekker niet doen. Ik accepteer dat ik een skinny b*ch ben met haar of een buffel word die kaal is
Gaat wat worden als jij tren of deca een van de 2 gaat gebruiken. Zelfbeeld is nu al totaal fucked up.

Bijzonderrrrr goed fysiek voor een natty.. dit hoop ik met een kuur te bereiken dus petje af!

Wellicht een late reactie van mij, maar jij hebt ook een hele goede fysiek Wesley. Als je door (semi) professionele fotograaf foto's laat maken heb je wel een vergelijkbaar resultaat denk ik.

Deze vind ik misschien zelf nog wel mooier. (Nog een foto uit mijn 'shoot')
2.jpg

Iedereen doet hier fucking stoer wat betreft haaruitval maar veel zien er gewoon uit als patientjes zonder haar:roflol:
Dit precies. Zogenaamd stoer doen, maar tegelijkertijd zo vaak mogelijk een pet dragen en janken als b*ch als niemand het ziet. Letterlijk 99.9% van de mensheid ziet er beter uit met hoofd haar.

Snap overigens niet hoeveel moeite het is om 1-2x per week een shampoo te gebruiken en wellicht indien nodig wat extra supplementen te nemen. Zeker als je realiseert hoe geobsedeerd iedereen hier met zijn lichaam bezig is. Maar als het dan om haar gaat dan moet je je niet aanstellen.

Waarom accepteer je dan niet je natty test levels? Net zoals je accepteert dat je eruit gaat zien als een chemo patient. Gewoon jezelf blijven, dan komt alles goed. 👌

Oja zeker,zodra ik het geld kan missen zal ik er meteen een haartransplantatie tegen aan gooien om mijn haarlijn weer perfect te krijgen ,Ik krijg met een kaal hoofd echt een rattenkop ,daar zit niemand op te wachten en ik al zeker niet

Elke 4 weken naar de kapper.
Bad hair day's.
Je moet er wat voor over hebben, het sieraad op je kop.

boeie beter kaal dan een kleine dop hebben , daar kende al helemaal niks aan doen .
fijn weekend !

Dit precies. Zogenaamd stoer doen, maar tegelijkertijd zo vaak mogelijk een pet dragen en janken als b*ch als niemand het ziet. Letterlijk 99.9% van de mensheid ziet er beter uit met hoofd haar.

Snap overigens niet hoeveel moeite het is om 1-2x per week een shampoo te gebruiken en wellicht indien nodig wat extra supplementen te nemen. Zeker als je realiseert hoe geobsedeerd iedereen hier met zijn lichaam bezig is. Maar als het dan om haar gaat dan moet je je niet aanstellen.

Waarom accepteer je dan niet je natty test levels? Net zoals je accepteert dat je eruit gaat zien als een chemo patient. Gewoon jezelf blijven, dan komt alles goed. 👌
Veel vrouwen vinden een kale man aantrekkelijk, soms zelfs aantrekkelijker. Het offensief van de kale skinny fatte mannetjes heeft succes afgeworpen.

Oja zeker,zodra ik het geld kan missen zal ik er meteen een haartransplantatie tegen aan gooien om mijn haarlijn weer perfect te krijgen ,Ik krijg met een kaal hoofd echt een rattenkop ,daar zit niemand op te wachten en ik al zeker niet
Kan je je bilhaar niet anders kammen?

Aan een dik gevulde portemonnee, een mooi huis en een chille waggie voor de deur heb je meer dan aan een paar haren op je hoofd. Oh ja en vakanties naar UAE of USA of een of ander tropisch eiland is ook wel lekker.

Nobody gives a f**k of een vent kaal, kalend is of nog een enorme bos haar op zijn hoofd heeft.

En ik heb trouwens nog een enorme bos op me hoofd dus ik zeg dit gewoon zonder mijn eigen kaalheid goed te praten

Draag vaker een pet sinds ik weer haar heb omdat ik geen zin heb om mijn haar te doen

Veel vrouwen vinden een kale man aantrekkelijk, soms zelfs aantrekkelijker. Het offensief van de kale skinny fatte mannetjes heeft succes afgeworpen.
Wat bedoel je met kaal? We hebben het hier over kalende mannen waarbij de haarlijn zo ver is teruggetrokken dat die bijna op zijn bilnaad zit. Jij bedoelt waarschijnlijk iemand die gemillimeterd haar heeft(met een normale haarlijn).

Veel vrouwen vinden mannen aantrekkelijk die aantrekkelijk zijn. En nog aantrekkelijker als die rest dat van de vrouwen dat ook vindt. Dat heeft niets te maken of je kaal bent of niet. Net alsof elke lelijke pipo ineens op magische wijze een vrouwenverslinder wordt door zich kaal te scheren. Daarbij mag ik ook hopen dat je dat gewoon doet zodat jij zelf beter in vel zit, i.p.v. dat jezelf op krakkemikkige wijze in bochten moet wringen om daarmee meer aandacht te krijgen.

Het is gewoon een feit dat de gemiddelde man ziet er veel lelijker uitziet zonder haar dan met haar. En kom niet weer met die Jason Statham voorbeelden. Dat ben jij niet, dat was jij niet en dat zal jij ook nooit worden.

OT,ik heb een collega in de ploeg en die ziet er echt goed uit met zijn kale kop ,krijg asociaal veel aandacht op een dag van vrouwen maar over het algemeen zijn mannen best wel lelijk met zo'n kale kop en hier hoor ik ook bij

Terug
Naar boven