MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

LiveLeak-dot-com-antifasuckerpunch_1581735363.gif
randy orton summerslam 06 GIF by WWE

• Like
Waarderingen: Apw
Roken is eigenlijk een hele smerige gewoonte, maar tot zo’n 15 jaar geleden had ik moeite om 2 dagen met een pakkie 3/4 zware shag te doen. Ik mis het al jaren niet, ook niet bij wat alcohol, maar heel af en toe rook ik nog weleens in een droom en als ik dan wakker word was het toch wel lekker. :D

Of drum, of van nelle voor de echte og's:fuckyeah:
De eerste peuk die ik ooit rookte. Stiekem wat van Nelle zwaar van m'n pa gepikt samen met wat vloeitjes en een aansteker. Toen buiten op een bankje een shaggie gedraaid (of iets wat erop leek).

Werd me toch een partij licht in m'n hoofd.

De eerste peuk die ik ooit rookte. Stiekem wat van Nelle zwaar van m'n pa gepikt samen met wat vloeitjes en een aansteker. Toen buiten op een bankje een shaggie gedraaid (of iets wat erop leek).

Heeft iedereen dat niet meegemaakt die rookt of gerookt heeft? En vervolgens in volle overtuiging vol blijven houden dat het ‘echt’ lekker was

Heeft iedereen dat niet meegemaakt die rookt of gerookt heeft? En vervolgens in volle overtuiging vol blijven houden dat het ‘echt’ lekker was

En niet proberen te hoesten natuurlijk.
Was je eerste biertje wel lekker?
De eerste wijf die ik heb gepakt was ook niet bepaald de mooiste lol.

zooooo herkenbaar :roflol: shag schoepen van m’n vader. Vervolgens sniekkie in de schuur oproken:joint:

Een keer gestopt geweest wat destijds relatief easy ging maar helaas weer hooked geraakt en het lukt me nu niet om te stoppen. Wil het eigenlijk proberen met Champix maar dat kan ik echt nergens op de zwartemarkt vinden.

Terug
Naar boven